Forumsvar skapade

Sida 152 av 197
  • andersbq

Medlem
    20 mars, 2008 vid 21:14 som svar på: Äntligen så börjar det!

Mmm men detta var dock bara en delleverans, hoppas inte frugan läser de här nu. Jag har fullt upp att gömma undan grejorna…

• andersbq

Medlem
    20 mars, 2008 vid 18:51 som svar på: Va fan, det ska bli kallt nu

@Klang 452986 wrote:

Tänk på oss stackare som har nya prylar som måste ut och rastas… oss är det verkligen synd om…

Jäkla gnällspik, ta nu ditt pick & pack och masa dig hit imorgon. Jag kan låna ut ett par Cold Water mitts, om det kniper. No guts osv!

• andersbq

Medlem
    19 mars, 2008 vid 19:12 som svar på: Observation i Torkelstorp, 15:e Mars

Mudderverket är fortfarande kvar och har befunnit sig på samma plats hela veckan…

Vi får väl ta det lite easy där på långfredag, just nu är prognosen bra, kan bli 15 m/s och runt 2-4 grader varmt. Det KAN dock bli sk snöstorm, men mitt tips är att snön mer drabbar skåne.

• andersbq

Medlem
    19 mars, 2008 vid 07:06 som svar på: Tabou Manta 2009

Tiden är ur led, jag har inte ens alla 2008or på plats…

• andersbq

Medlem
    18 mars, 2008 vid 16:11 som svar på: Hvide Sande

Vi hyrde i somras prisvärt hus i Søndervig som ligger 1 mil norrut via Sol & Strand, tog 5 minuter att åka till Hvide Sand.

• andersbq

Medlem
    18 mars, 2008 vid 11:31 som svar på: Topp 13 i världen

:blush: Öh, det var mera ett skämtsamt sätt att berätta om ny doppler-ikon i GPSSS.

• andersbq

Medlem
    17 mars, 2008 vid 13:15 som svar på: Är jag sämst?

@Ola H. 452255 wrote:

Även om en och a nan bräda blivit krav i förrådet så är min kvot av förklarliga skäl rätt låg (stort tal i nämnaren…).

På skidsidan har jag större emotionella bindningar till materialet och svårare att få iväg gamla skidor. Viss samlartendens har uppkommit med åren…

[img]http://www.tetongravity.com/forums/attachment.php?attachmentid=16223&d=1159124030[/img]

Aha, nu vet jag precis varför jag har så mycket gammal skit hemma. Men utan skidbilden hade jag inte fattat. helt enkelt ärvt anlaget från farsan. Han har ett 25-tal par skidor från från 60-talet och framåt i garaget. Ser ut som på bilden fast fler telemark och löparskidor… Men hans skidförråd tar mindre plats än 2 brädor, därför blir det inte så tydligt.

• andersbq

Medlem
    16 mars, 2008 vid 15:50 som svar på: Observation i Torkelstorp, 15:e Mars

Surfan sa förra veckan, nu när alla stenar är märka, är det dags att börja muddra kanalerna. Tittar man riktigt noga ser man nog att det är han som står längs fram på mudderverket.

• andersbq

Medlem
    16 mars, 2008 vid 08:57 som svar på: Är jag sämst?

@surfslusken 452038 wrote:

De e iaf va ryktet säger.

LOL, vad vore konfen utan surfslusken!

• andersbq

Medlem
    16 mars, 2008 vid 08:47 som svar på: Vem har mest (o)seriösaste reklambilderna?

@Oregistrerad 452085 wrote:

Idag ska min fru byta däcken på bilen och jag stannar inne för att dammtorka hennes pynt! Ni feminister lever i en låtsasvärld.

Ni har visst inte koll på vädret kommande veckorna, risk för snöstorm till påsk, gäller även skåne!

• andersbq

Medlem
    15 mars, 2008 vid 18:06 som svar på: Är jag sämst?

Jag tror mitt problem bottnar i att jag gillar (för att inte säga älskar) alla mina brädor, dom har skänkt mig så mycket glädje… Jag klarar helt enkelt inte skilsmässorna.
    Så känner jag aldrig med segel, när jag köper nytt dumpar jag bara priset på de gamla till första bästa spekulant. Har till och med hänt att jag slängt gamla master, bommar och segel.

• andersbq

Medlem
    15 mars, 2008 vid 17:49 som svar på: Är jag sämst?

@gurra1978 452044 wrote:

Du är i alla fall BÄST på att skapa ointressanta trådar men det som fångade mitt intresse i denna tråd var att du har två i Apelvikens förråd (antar att du menar VVK) som du inte kommer använda. De är väl onödigt, står inte folk i kö till det förrådet?

Eh, ska stoppa ner tre nya vågbrädor nästa torsdag, dvs skräpet som står där nu är nästa veckas ”problem”…

(men du har en poäng i att ifrågasätta, min bedömning är nog att åtminstone 8-10 av båsägarna seglade mindre än 5 dagar förra året, några inte överhuvudtaget)

• andersbq

Medlem
    15 mars, 2008 vid 10:52 som svar på: Vem har mest (o)seriösaste reklambilderna?

@Ola_P 451967 wrote:

Jag pluggar reklam med inriktning på web. Och har jobbat som AD-Ass ett par år före det så jag gör ett försök att svara.

Ett sidospår, ursäkta.
    Jag behöver fler nya duktiga medarbetare, både copy/projekt och AD/webb i år, till sverige/europas bästa byrå (som råkar finnas i GBG). Bara så du vet, maila gärna om intresse finns. Och jag garanterar att du aldrig kommer behöva göra kvinno- eller mansförnedrande reklam…

• andersbq

Medlem
    14 mars, 2008 vid 21:10 som svar på: PWA Tjejer och sponsring

Om jag hade ägt ett brädmärke, hade jag tagit reda på, via olika sorterts marknadsundersökningar vad som får mina kunder att köpa mina produkter. Och kanske hade jag via fokusgrupper etc kommit fram till att ett par spanska systrar inte bidrar i nämnvärd utsträckning till min försäljning.

• andersbq

Medlem
    14 mars, 2008 vid 19:44 som svar på: Danneman filmproduction Med speedoz i kariabien!

Jag tycker bögarna i filmen ser bekanta ut… Hursomhelst ser dom ut att ha kul!

Sida 152 av 197
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA