Forumsvar skapade

Sida 152 av 3702
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 21:03 som svar på: vart drar alla imorgon?

VARFÖR BLÅSER DET ALLTID NÄR JAG JOBBAR???????
    mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 20:28 som svar på: vart drar alla imorgon?

OM du inte är så vågkräsen så funkar väll torkel, men ta med dig lite resevfenor

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 19:22 som svar på: imorrrn?

Svar till:

Ludde jag ska ut. Typ tidigt på morgonen. Jag och parik ska nog till parrkvägen som det ser ut. Det är ju den vindriktnigen. Tror vi drar tidigt på morgonen.Ring om du undrar någe.

[/ QUOTE ]
    Skal du kite med parykk i morra .Eller va mener du????

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 19:16 som svar på: Till folk i Blekinge

Var kitar man i Karlskrona bäst? Hur funkar Torhamn?
    MvH
    En gammal Hästöbo

Svar till:

Kolla länken:

http://www.surfsport.se/filmkvall.htm

Alla hjärtligt välkomna!

[/ QUOTE ]

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 19:03 som svar på: Mellansvenskacupen i Eskilstuna

Fortsätter tråden genom att skapa en intresseanmälan. Om prognosen ser ok ut och ni är sugna att komma hit, lägg ett inlägg så vi får ett hum om hur många som kommer.

Mellansvenska är en tävling som alla kan vara med på. Själv har jag både fått kastfall och trillat i vändningarna under några race och det är helt ok, jag hade kul även om jag svor som fään just då smile.gif

Intresseanmälan:
    Tomas Lundgren Eskilstuna

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 18:41 som svar på: 4,2 eller 4,5

Jag har haft 4,5 som minsta segel ett bra tag, jag kör dock hopp från 5,3 och tycker det är kanon. Jag väger förmodligen lite mer än ni gör (90 kg). Har varit överrigad i svarige några ggr med 4,5 men det är så sällan att jag tycker att det kvittar.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 18:34 som svar på: culing custom!

Hej, jag undrar bara hur du byggde den. Jag har några frågor angående om du körde med vacuum påse? Vad använde du för komperessor? Använder du en gammal kylskåps pump till vacuum pump? Om du gör det hur har du fixat det med ventil som släpper på trycket?

Sen har jag en massa andra frågor som vad har du för kolfiber/glasfiber, densitet på skumplasten, använder du airex eller divinycell och vad använder du för spackel… laugh.gif grin.gif Det var nog allt…
    Får se om du kan svara, vore kul o veta för eget bygge.
    /Björn

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 17:22 som svar på: Brädköp: Vad skall man ge för en…

Be honom slänga den. Den e som någon annan sagt snarare 16 än 8 år. Lägger du 2-3000 så får du en bräda som har max 5 år på nacken.

Ja. Du får min tjejs f2 xantos 300 (L:300, B:68, V:169l) för 2500kr. Inte ngt toppex men väl bruksskick. Finns i Malmö.

Christian Johansson
    0734-434707

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 17:04 som svar på: Stockholm Torsdag…

Provar fituna torsdag och torö fredag, fredagen ser ut att bli fett med vind, kan bli bra…..

//TOMMY//

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 16:58 som svar på: Val av bars

Ta en titt på ”JoyStick” från OceanRodeo

Lätt den säkraste bommen på marknaden!

Säljs av http://www.kitesweden.se

/Walle

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 16:10 som svar på: vem är bäst, andre phillip eller aaron hadlow?

ok.. du tar in sjukt med vatten över huvudet om du säger att de som inte kör touren har stil! Etienne lhote är utan tvekan en av de roligaste o kolla på i världen och Ruben kör en jävligt mycket hårdare stil än de flesta waakestyle åkarna där ute (korta linor,låg kite).. Och jag tvekar starkt på att moe o dre skulle naila alla tricks som hadlow/ruben/lhote gör om de var med i ett heat. Däremot så får dom ju utvecklas mer genom att bara o åka, så i slutändan är dom bättre o pushar sporten framåt.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 15:49 som svar på: det blev inge kite på Wave classic eller?

Svar till:

Här e den, den är fan mindre än den ser ut, jevligt NIMM! ska du me til lDK freddan?

[/ QUOTE ]

så nu när du har vågbrädor att kränga är det det man ska ha i vågorna och ej twintips!

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 15:47 som svar på: Surf imorgon 25/8? Åka från GBG?

cool, hör av dig om det passar.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 15:41 som svar på: Intresserad av stor chicken loop som Aaron kör med

blir man lika bra som han med en stor chiken loop?

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    24 augusti, 2005 vid 14:44 som svar på: Madrass tjocklek??

Hade en 120 bred jyskmadrass som funkade super för två personer..kostade väl 600 spänn men vad gör man inte för att få sova..även om det inte är så svårt att somna in efter en surfdag..klart värt det på längre turer..

Sida 152 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA