Forumsvar skapade

Sida 157 av 3702
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 12:24 som svar på: Dum fråga rigg

Tack!

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 12:15 som svar på: Lite Aaron

nedrans bofink

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 12:11 som svar på: Lite pics från Goa Gotland!!

Grymt sa grisen!

Peter

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 11:56 som svar på: G-BAY CHALLANGE 2005

Hur hittar man dit?

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 11:31 som svar på: Nästan lika dum fråga – bräda

Detta är en generalisering..

Köp en runt 90 till 110 liter..

En kompromiss åt båda hållen då den håller dig flytande, dock ej stabilt, vid icke planande förhållanden. Det bör kanske poängteras att brädor som tillverkas idag är gjorda för att plana med, om det inte är rena nybörjarbrädor.
    I hård vind om vi menar riktigt hård vind så är det kanske inte optimalt med brädor över 90 liter.. (helst inte över 80 heller)
    Men om du ska köra med bra drag från 5.0-7.0 så brukar brädor med volymen 90-110 liter funka finfint.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 11:22 som svar på: depowerlopen?

Svar till:

ahh, bra då kan jag klippa av den och skicka tllbaka den till slingshot med ett meddelande om att de inte betalar så får de resten av kiten i en kartong eller så kan jag ritualloffra den på tippen i skanör

[/ QUOTE ]

Det verkar vettigt.

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 11:03 som svar på: blåser det någonstans idag?Näset?

mellan mina öron viner vinden ständigt

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 11:02 som svar på: depowerlopen?

ahh, bra då kan jag klippa av den och skicka tllbaka den till slingshot med ett meddelande om att de inte betalar så får de resten av kiten i en kartong eller så kan jag ritualloffra den på tippen i skanör

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 10:51 som svar på: Windsurf i Norge – VAR???? Syd/sydväst

Lillehammer er greit

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 10:47 som svar på: Någon som testat?

Testat ? , testat vaddå, vad snackar du om ??

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 10:22 som svar på: Mr.Mille

mad.gif
    grin.gif

Peter

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 10:05 som svar på: Klasser i SM Nynäshamn

Svar till Jesper i hans första mening om att gagna sporten.
    Ja, det gagnar definitivt inte sporten och oss aktiva om vi skall godkänna seglingar i en medelvindstyrka på 2-3m/s.
    Innerst inne vet säkert alla seglarna att dom klena vindstyrkor som rådde i Nynäshamn ej räckte till godkännt race. ”Vinnaren” behövde nästan 1 timme på sig för att fullfölja och dom sista i kön som uthärdade klarade precis den tidsgräns som är satt för jollar och dylikt, nämligen 1,5 timme. Om det skall införas nya regler för min.vind eller någon form av tidsbegränsning så skall väl för sjutton inte detta göras mitt i tävlingssäsongen. I så fall får det dröja till kommande säsong. Den gamla regeln för acceptabel min.vind ( suitable conditions ) skall alltså gälla, vilket vi praktiserat så länge vi seglat formula.
    Både omdömmesfulla seglingsledare såväl som seglare kan avgöra vad som är realistiska vindförhållanden för att få till godkända race.
    Hälsningar från Mats Hartwig

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 09:57 som svar på: Klagis idag?

Ni skulle varit i ljunghusen, det va där vinden va

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 09:56 som svar på: cabarete ??

…har bott på Villa Taina -01, helt ok, med havsutsikt (om man lutade sig 50cm ut över balkongräcket och vred nacken ur led… grin.gif)
    Känner inte till vågsurfingen där, men konstaterade att jag skall träna upp vindsurfingtekniken tills nästa gång jag far dit, för då j-vlar…!!! Det var lite fööör tufft för en (på den tiden) pråmseglare…. crazy.gif

• anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 09:36 som svar på: Hur mycket vind?

jag kommer och drar dig efter bilen i 90km/h så ser vi hur bra du kan fixa det? ok?

Sida 157 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA