anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
1) Klart mest RDM mast, eller mast överhuvudtaget föresten, får du när du köper en Hot-Rod By HSM & Kilwell. Finns på: hotsailsmaui.se
2) Glöm det där med IMCS, det säger inte ett kattskit om master.
-
Svar till:
… sa länsvakthavande befäl Charlie Magne vid Skånepolisen.
[/ QUOTE ]
OK namn, ”Charlie Magne”. Kallade inte fransoserna Karl den store för ”Charle le Magne”. Lite pretentiöst kanske… Balla föräldrar iaf
-
anonym-anvandare
Medlem12 augusti, 2005 vid 11:00 som svar på: Segellinje till TripleX 119 + vågbräda?Om du planerar 5.4 som störst på en vågis så låter 4.7 som minsta segel på samma vågis som stort.
Själv kör jag 7.5 för freeride och 5.8, 5.0, 4.2 i vågor och bump & crash och väger 90kg. Se det procentuellt. Hellre stor skillnad på de stora storlekarna.H-J
-
Osar desperat…
Varför sälja det om det e så bra?
Va ska du köpa istället? -
Svar till:
det ryktas att nästa års bom blir feeeeet…
[/ QUOTE ]
Hur ska då era små tassar nå runt? Ut å åk nu, det håller på att öka.
-
Har du mer bilder ifrån den dagen?
-
Tack ska ni ha! Verkar inte vara nån vidare vind idag men när det väl smäller till så ska jag nog hitta något bra ställe!!
//Eddie -
anonym-anvandare
Medlem12 augusti, 2005 vid 09:43 som svar på: GRAN CANARIA 2005 ny sida (med ny uppdatering)Nej jag plockade även med mina grejer ner till GC, jag var där nästan 1 månad så det känndes lite drygt att hyra.
Men maila ner och kolla med Jonas om vad det är för grejer han har för uthyrning. Jag tror att det är top off the line prylar. Andreas/Christian Olsson hörde från Dunkerbeck deras prylar var sjyssta. Jag tror att de fick en linje på 3 segel/skalle.
-
plywood krossar alla andra brädor i byig 4-10ms vind.
så d så
-
Svar till:
hur mycket?
[/ QUOTE ]
1300 för 6’10:an. Det är en Jeff ”Doc” Lausch bräda. http://www.surfprescriptions.com/
Brädan finns i Malmö / Skummesslövstrand om några dagar.
Maila marcus.jonsson@gmail.com vid intresse -
Svar till:
Hej,
Skall beställa ett gäng Best Kiteboarding-prylar. Ngn som är på och vill dela frakten?
[/ QUOTE ]
best suger geta pung, eller LUDDE va sär ni? been there done that?
-
anonym-anvandare
Medlem12 augusti, 2005 vid 08:43 som svar på: Borttappad bräda, Beddinge SydkustenDet var en Takoon Vegas 139 cm, 2004 gråsilvrig!
Mvh
Totte -
M8 eller M10
Nån som har koll får gärna inflika..
//Jesus
-
anonym-anvandare
Medlem12 augusti, 2005 vid 08:37 som svar på: Varför så lite info om Halmstadsolyckan?Eftersom Kiteskolan inte dementerar det hela så kan vi utgå ifrån att det var dom som var inblandade (rykten pekar mot Kiteskolan)..
Tycker att det är otroligt dåligt av ett företag som bedriver seriös verksamhet att inte hjälpa andra att förhindra linknade situationer. -
Tja
Vet inte hur man kan fixa detta förutom att sy. Mastfickan tar inte upp någon kraft så du måste inte åtgärda det om du inte vill. Fäst bara kanterna på revan så att de inte fransas så kan du låta bli att fixa det. Är det ett gammalt segel tycker jag absolut inte att du skall lämna in det för lagning.
Kelso