anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Aloha!
Rätta mig om jag har fel, men är det inte Fitunabonden som arrenderar hela alltihopa….grustag och allt? Dvs man borde väl prata med honom också?
Att ”mörsa ner” några träd är heller inte att rekommendera då det inte finns något bättre sätt att få kommunen illasinnad (trust me..jag har varit med om ett sådant här projekt förut där vi höll på att bli av med platsen bara för att vi ”mörsade” lite för mycket.)
Jag har också funderat på att organisera något för att få lite bättre omkringförhållanden och är mycket intresserad av att vara med i framtida diskussioner.
jag kan nås på e-mjäll: svanberg_per@hotmail.com
mvhPer
-
Har själv en vw -74. Den är ca 2.7 meter från bakluckan till stolarna.
-
Klart man ställer upp, det borde väl alla som har intresse av att surfa i Fituna, inte sant?
Staffan -
Är det Haga park då?
Blåser det nåt där på hösten? (det blir väl ingen välkänd bris då?) -
Tack för svaret. Är det nån fördel att ha ett fritidsbatteri som nr 2? Den typen är ju till för att kunna laddas ur rejält och behåller spänningen så länge som möjligt. Vet du var man får tag på ett relä?
-
Jag bidrar gärna (självklart?!)med arbete o en liten slant(student)!
Vågar inte ens tänka tanken på att de skulle stänga bommen…skulle vara j-igt trist!!
Pelle -
Hej,
Här kommer vägbeskrivning. I ocg för sig från Sthlm, men från falun gäller samma fast från Riks 80:
Surfare som kommer från Stockholmshållet tar helt enkelt E4, sväng sedan av Gävle N fortsätt den vägen och ta höger vid andra trafiklyset. Följ sedan skyltarna mot Bönan åk förbi Engeltofta och Borgvik åk sedan ner på Luthens väg där skyltar kommer att finnas.
Mer frågor: Nik 070 4562781 Mac 070 6042928
//Mac
-
Jag rekomenderar er att ta den andra vägen in så man slipper ta vägen förbi Fituna gård.
Den är bättre om man kommer från Ösmo-hållet, man sparar ca 5-6 km./R
-
Jag har seglat gaastra wavefoil 3,2 och ”gummi-tiga-250” med thrusters på Mälarpölen Ekoln strax söder om Uppsala. Detta var dock ett antal år sedan (93?) och min matchvikt var obetydligt mer än en mager budget-pizza-räka…
-
anonym-anvandare
Medlem30 augusti, 2000 vid 20:16 som svar på: Sveriges första vindsurfingauktion på internet!Sista chansen att lägga bud-Torsdag kl 16.00. E-mail till tushingham@sverige.nu
-
Det är bara till att bege sig till närmaste sjö!!
Kolla in http://www.isabella-iceboat.com/isabella.html#bilder och SEGLINGS sida http://www.segling.nakterhuset.se/99_08/isabella.asp
Intresserad???
Jag GARANTERAR att du/någon ALDRIG seglat/windsurfat så fort som vi gör i dessa jakter!
Mitt rekord i vintras på St:Värtan i vindar mellan kuling och storm var 93,5 km/tim! (Det är inte MAX fart, jag vågade inte segla
fortare)
Seglet är ett A.R.T Attack 6,5 och en Fiberspar 3000 krycka, från -98.Välkommen på en provtur (OM du vågar)
MVH Bosse!
-
Hur är det? Kan man dra dit utan tjafs med lokalbefolkningen? Eller blir det jobbiga snack på stranden etc etc. Mvh Stefan V
-
Tekknosport önskar firmateckning innan de säljer? Stämmer det? Eller är det någon som lyckats köpa som privatperson av dem? Mvh Stefan V