Forumsvar skapade

Sida 3498 av 3702
  • anonym-anvandare

Medlem
    24 juli, 2000 vid 13:31 som svar på: Kenneth?

Jag har ingen aning vad pratar om, men det ska bli mycket intressant att se vad du får för svar!

/Fredrik

• anonym-anvandare

Medlem
    24 juli, 2000 vid 11:48 som svar på: Vind på väg

Adress till Halo????

• anonym-anvandare

Medlem
    24 juli, 2000 vid 10:00 som svar på: var surfar ni i stockholm?

Klicka in till surf.to/vindsurf så hittar du en klickbar karta med spots i Stockholm men även i övriga Sverige.

• anonym-anvandare

Medlem
    24 juli, 2000 vid 09:52 som svar på: RM Varberg 21-23/7 2000

För samtliga resultat på touren kolla in surf.to/sbf

• anonym-anvandare

Medlem
    24 juli, 2000 vid 09:49 som svar på: var surfar ni i stockholm?

Titta på surf.to/vindsurf så finns det en klickbar karta över spots i Stockholm

• anonym-anvandare

Medlem
    24 juli, 2000 vid 09:01 som svar på: tak box???

Köp en beige sossekontainer (Volvo 745) så är alla problem ur världen…
    Skitbra takbox!

• anonym-anvandare

Medlem
    24 juli, 2000 vid 08:08 som svar på: Dåliga seglare i Apelviken

Jag fattar inte varför alla gaggar om att vara bäst eller att ha roligast. Är det bara jag som har fattat? Vår sport handlar inte om att ha roligt eller att vara bäst, det gäller bara att ha dyrast och finast prylar!

• anonym-anvandare

Medlem
    24 juli, 2000 vid 05:45 som svar på: Hyra bräda i Klitmöller?

I Klitmöller är det kört, det finns en liten surfshop men ingen uthyrning. Däremot har du Rönebjerg feriecenter på östra sidan av Limfjorden som har både surfskola, liten konstgjord sjö och surfuthyrning. Därifrån har du en timmes bilresa till Klitmöller.

• anonym-anvandare

Medlem
    24 juli, 2000 vid 05:24 som svar på: Halmstad?

Även surf.to/sbf hade lite resultat

• anonym-anvandare

Medlem
    24 juli, 2000 vid 00:27 som svar på: var surfar ni i stockholm?

Aloha!

Vi är ett gäng som brukar ringa varandra och bestämma gång från gång vart vi skall åka.

Ring mig på mobiltele 070-588 26 21 så fort det suger i surftarmen…så kan jag guida dig till ngt bra ställe.

Surf on!

/Per

• anonym-anvandare

Medlem
    23 juli, 2000 vid 18:45 som svar på: Fanatic ??

Tacksam för alla inlägg !!

Jag slår nog till o köper den…hoppas det börjar blåsa nu bara ….det är ju för tragiskt med ingen vind !!

• anonym-anvandare

Medlem
    22 juli, 2000 vid 19:38 som svar på: Restips, billigt och sjukt med vind (Marocko)

Nej, det slapp vi.

Vi akte BA och hade med oss mycket mer an de tillatna 23 kg. Vi hade kanske 35-40kg. Fordelen med att valja BA ar att de accepterar vindsurfingbrador (max 3m) utan att ta extra betalt, da behover man bara overtala dem att det ar OK med lite overvikt. Andra bolag tar betalt sa fort man har med sig vindsurfingprylar.

Nu skall jag ivag och grilla.
    Adjo!

Staffan

• anonym-anvandare

Medlem
    22 juli, 2000 vid 18:53 som svar på: Fanatic ??

Tacksam för svaren !!!

Jag har hittat en ny för 4000:- ink. stroppar och fena…e det ett rimligt pris ??
    Under vilka år såldes de igentligen ??

• anonym-anvandare

Medlem
    22 juli, 2000 vid 13:43 som svar på: AHD Free 77, Race 78

test

• anonym-anvandare

Medlem
    22 juli, 2000 vid 09:40 som svar på: Tyst surfbuss

Skaffa heltäckningsmattor (gratis begagnade) och klä in hela insidan av bussen med detta dämpar ljud rätt rejält plus attdet slukar kondens och isolerar hela bussen!!!

Sida 3498 av 3702
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA