anonym-anvandare
Forumsvar skapade
-
Jag har ingen aning vad pratar om, men det ska bli mycket intressant att se vad du får för svar!
/Fredrik
-
Klicka in till surf.to/vindsurf så hittar du en klickbar karta med spots i Stockholm men även i övriga Sverige.
-
Köp en beige sossekontainer (Volvo 745) så är alla problem ur världen…
Skitbra takbox! -
Jag fattar inte varför alla gaggar om att vara bäst eller att ha roligast. Är det bara jag som har fattat? Vår sport handlar inte om att ha roligt eller att vara bäst, det gäller bara att ha dyrast och finast prylar!
-
I Klitmöller är det kört, det finns en liten surfshop men ingen uthyrning. Däremot har du Rönebjerg feriecenter på östra sidan av Limfjorden som har både surfskola, liten konstgjord sjö och surfuthyrning. Därifrån har du en timmes bilresa till Klitmöller.
-
Även surf.to/sbf hade lite resultat
-
Aloha!
Vi är ett gäng som brukar ringa varandra och bestämma gång från gång vart vi skall åka.
Ring mig på mobiltele 070-588 26 21 så fort det suger i surftarmen…så kan jag guida dig till ngt bra ställe.
Surf on!
/Per
-
Tacksam för alla inlägg !!
Jag slår nog till o köper den…hoppas det börjar blåsa nu bara ….det är ju för tragiskt med ingen vind !!
-
anonym-anvandare
Medlem22 juli, 2000 vid 19:38 som svar på: Restips, billigt och sjukt med vind (Marocko)Nej, det slapp vi.
Vi akte BA och hade med oss mycket mer an de tillatna 23 kg. Vi hade kanske 35-40kg. Fordelen med att valja BA ar att de accepterar vindsurfingbrador (max 3m) utan att ta extra betalt, da behover man bara overtala dem att det ar OK med lite overvikt. Andra bolag tar betalt sa fort man har med sig vindsurfingprylar.
Nu skall jag ivag och grilla.
Adjo!Staffan
-
Tacksam för svaren !!!
Jag har hittat en ny för 4000:- ink. stroppar och fena…e det ett rimligt pris ??
Under vilka år såldes de igentligen ?? -
Skaffa heltäckningsmattor (gratis begagnade) och klä in hela insidan av bussen med detta dämpar ljud rätt rejält plus attdet slukar kondens och isolerar hela bussen!!!