basse
Forumsvar skapade
-
north har uthyrning i Askimsviken.
-
Det är bättre optic på FZ20. Lite bättre zoom också fast några mm mindre vidvinkel… om jag fattat rätt.
-
Man är ju rätt lat så en dslr kommer det nog itne bli i vilket fall. Skall läsa lite. Tack för tipsen.
Hur fungerar det att ta surfbilder med max zoom??? .. om du ar provat alltså!
-
Köp Dynema… det är det bästa. Finns hos han plastsnubben i frölunda, kommer inte ihåg vad stället heter.
-
Igår blev det ju bra bris i Apelviken också. Skall lätt dra ner på sol och grundvind från NV i fortsättningen.
-
MOahahahaaaaa…. Rambo fick inte segla!!
Var uppe kl 05 och kollade vinden utanför fönstret i Apelviken. N och tom kanske lite O i så det kom inte in något i viken. Kunde inte somna om för solen var ju redan uppe. Guppade runt lite men gick upp ganska snart. Ett gäng timmar senare vred brisen till det hela lite och ökade på så sedan kunde man köra 5.8 med bra tryck. Gött!!!!
-
Kunde tänka mig att du skulle plocka med något hem.

Själv klrde jag Ola’s Evo 91’a (2006 tror jag). Den kanske tar hem vinsten i stor vågis tävlingen. Vi får se.
-
oj oj oj.. jag vet inte riktigt var jag skall börja. All heder åt beerlanda men det går inte lära sig åka torktumlare på riktigt där. Iof har jag en gång i tiden upplevt mitt värsta kastfall/hopp i gungorna utanför stenön i beerlanda, jag vet än idag inte vad som hände eller vad som är/var upp eller ner.
På äldre dagar har jag dessutom tröttnat på dessa ständiga chopp och freestyle körs numera endast i glassiga Torpet. Beerlanda är historia helt enkelt.Vi får se hur brunt det blir och var det blir brunast ikväll men vi åker neråt. Dessutom bör spädbarn hålla sig till grundare vatten vilket då betyder att du Rambo kör i Beerlanda.
Tjocken har talat!

-
Svar till:
Ikväll kanske det blir surf i gamla goa Björlanda igen, och vad är väl Moulay jämfört med det

[/ QUOTE ]
Da speed-stance-king is in da house!!! För stora chop för dig där nere eller??

Nä skämt å sido verkar ni haft riktigt najs.