basse
Forumsvar skapade
-
Det var väl inget jämfört med Kaulis Flaka på vågen där han tappar riggen men lyckas få upp den igen…..
-
På östliga vindar blir det tokplatt i Torkelstorp. Är det ÖNÖ eller NÖ köra man lite söder ut bara så får man vind. Fast vi får väl hoppas att det inte blir så mycket östligt denna våren som förra.
-
Kul att hela familjen trivdes. Självklart kommer man åka tillbaka!
-
Verkar vara en riktigt däckdödare… han landar ju med båda fötterna på nossidan av masten.
Combon tykte jag var lite löjlig när han på slutet står helt still och pressar runt sakerna. Säkert svårt dock.
-
Maui fungerar utmärkt. Massor av svenskar som hade med barnen på surfresan. Du kan ligga och rejsa med de andra speed dudsen på Kanaha medan resten softar i skuggen under träden eller på badstranden eller på gräsmattan.

-
…stackars alla som bara fick handla tishor på Maui.
-
Självklart!!!
-
Första dagen var bra men utan utrustning blev det inget surf. Brände skalpen istället.. man lär sig snabbt.

Sedan regnade det faktiskt ett par dagar och det var rätt kallt. Sedan kom det igång bra fast det känns inte som att det var förns sista veckan man körde mycket. Hade en Xoff med loggo på Kanaha en dag som var den bästa. Riktigt glassiga fejs den dagen.Ses!
-
Den såg man ju lajv!!! Helt grymt!

-
Får vi inte med grejjorna får jag spel. Har handlat en dubbelbag efter mycket letande och innan jag hittade den hade jag dealat till oss lite goa priser på hyrgrejjor som skulle bokats för 2 veckor sedan iså fall.
Mina nerver….

Men det är noga bara att se glad ut på måndag morgon och hoppas på det bästa. Va fan… vi skall ju till Maui och surfa.
-
Låter bra. Sista dagen på jobbet.. Underbart!
-
Moahahaha…. vilken såpa!!