Forumsvar skapade

Sida 121 av 121
  • bicless

    Medlem
    1 april, 2005 vid 18:13 som svar på: Jontels fanatic?

    Hej

    Jag har varit i din sits och köpte då för litet (120 liter 58cm bred), mitt tips är att satsa på lite större grejjer till vattenstart och jippen sitter, annars tröttnar du lätt och kanske lägger av. Ett tips för typ 1000 lappen är

    Hifly 330FX eller
    F2 comet

    Kul billiga brädor att träna på.

    Om du säljer mistralen och får ihop 2500 kan du få råd med en.

    AHD diamond från 2000-2002, kanonskön, och den funkar även när du är bättre.

    Håll utkik på

    http://www.riders.dk/windsurf/ eller liknande

    Lycka till

    Mattias

  • bicless

    Medlem
    17 februari, 2005 vid 17:42 som svar på: Ny Film ifrån Torö 2005-01-09

    Najs film smile.gif Till och med sol

  • bicless

    Medlem
    2 februari, 2005 vid 10:16 som svar på: Hjälp, kan jag rigga segel för 490 mast på 460?

    Vilket då? Nån som vet?

  • bicless

    Medlem
    1 februari, 2005 vid 19:02 som svar på: Hjälp, kan jag rigga segel för 490 mast på 460?

    Gaastra tyckte det skulle bli för mjukt för att fungera bra, rekommenderade varmt 490 mast. Kan ju vara bra att veta.

  • bicless

    Medlem
    29 januari, 2005 vid 10:14 som svar på: Hjälp, kan jag rigga segel för 490 mast på 460?

    Tack för hjälpen

  • bicless

    Medlem
    28 januari, 2005 vid 09:05 som svar på: Hjälp, kan jag rigga segel för 490 mast på 460?

    Tackar… Jag väger dock 79 kg.. kanske lite för mycket för den kombinationen?….
    Gillar dock att det känns lite mjukare….

    Mattias

  • bicless

    Medlem
    28 januari, 2005 vid 06:59 som svar på: torrdräkt “Ascan Icehawk”

    Jag har en Neil Pryde torris som du kan få för samma peng… oanvänd….. (kostar normalt 3200 i butik)

    Hör av dig om du är intresserad.
    Mattias.gunnarsson@bredband.net

  • bicless

    Medlem
    23 januari, 2005 vid 12:01 som svar på: Nybliven stockholmare

    Välkommen hit… Stockholms uteliv är ju rätt uppdelat på vad man har för smak, musikstil mm. Fins nog nått för de flesta… HAru nån speciell nisch?

  • bicless

    Medlem
    23 januari, 2005 vid 11:51 som svar på: Vilken bil?

    Fiat brava tycker jag e grym om den skall vara både billig, liten på utsidan och stor på insidan. Sväljer både bräda (293 har jag fått in) mast segel mm i skuffen, utan att fälla sätet smile.gif Pröva….

  • bicless

    Medlem
    9 november, 2004 vid 19:44 som svar på: Måste bara tacka Konfmaster för allt jobb.

    Grymt jobbat… vad skulle man pyssla med på kvällarna utan denna site laugh.gif

  • bicless

    Medlem
    17 oktober, 2004 vid 20:23 som svar på: Köp och sälj är dansk nätshop (igen!!)

    Tror inte det funkar riktigt att rösta med fötterna. eftersom annonsen är gratis på köp/sälj så räcker det med att de säljer en omaka våtdräktsko för att de skall tycka det är toppen att annonsera. Jag skrev ett mail till företaget och undrade varför de inte annonserar med banners som andra seriösa återförsäljare. Kanske fler kan göra smile.gif

  • bicless

    Medlem
    17 oktober, 2004 vid 19:47 som svar på: Köp och sälj är dansk nätshop (igen!!)

    Jag tycker det suger att danska butiker inte betalar för sina annonser som alla andra seriösa handlare. Nån som har en ide hur vi kan få stopp på detta?
    frown.gif

  • bicless

    Medlem
    12 oktober, 2004 vid 05:41 som svar på: Saltis klubben och uthyrningen

    Tjusigt… Jobba på bara….
    Synd att vi i sth inte har fler blåsdagar bara frown.gif

  • bicless

    Medlem
    2 oktober, 2004 vid 14:22 som svar på: Onlineshoppingtips

    Hej

    Länkar till en massa online affärer i sverige finns under
    http://www.worldwindsurf.com

  • bicless

    Medlem
    19 september, 2004 vid 19:22 som svar på: Trimbox

    Behöver åxå trimboxfenor.. maila mattias.gunnarsson@bredband.net .. om du har

Sida 121 av 121
Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums bicless

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.