dr-masse
Forumsvar skapade
-
En tråd som jag är nöjd med att inte ha öppnat på jobbet. Kanske inte de bästa bilderna att ha i cachen när särkerhetsnissarna skannar hårddiskarna.
-
Härmed officiellt:
Mest urspårade tråden någonsin. :santa:
Från bild på knäckt rdm-längare till Gudruns barnafödande.:eek:
-
bananen;636780 wrote:Trolla inte matenbananen;636780 wrote:Slusken diskar fatenbananen;636780 wrote:Baltzar von PlatenOla H.;636800 wrote:korr-ugerat
konfunderat
-
bananen;636780 wrote:Mata inte slusken
Korrigerat.
-
För de av oss som kan ta in, sortera, analysera och dra korrekta slutsatser av lite större mängder information har jag gjort det enda rätta och kombinerat er fina empiri i en överskådlig och lättsmält tabell för oss diagram- och kurvbitare.
Jag har även, mycket diskret, lagt in den kända ”Docent Jespers Blomberg” förväntanskurvan, i det här fallet vad gäller prestanda på en viss hyperhajpad hetlängare, i graferna. Notera hjälmen. Förväntningarna är så höga att de helt enkelt slår i taket. Bär hjälm!
Som vi brukar säga om sådana här fina kurvor, grafer, ständiga vinster och eviga framgångar – corporate masturbation när det är som bäst.
-
Äh, vad fasen. Kan nog bli nåt ändå med lite tur…
-
Detta fantastiska inlägg innebär nog att jag måste byta avatar. Igen.
-
Ååååååh, härliga minnen!
Och min näst sista dag finns med i det här klippets inledning…
-
En till röst på Streamlined. De där tre röda, raka alu-rören för pin är nog den bästa investering jag gjort på surfprylsfronten, sett till timmar/prestanda. Hellre en förlängare som böjer sig än går rakt av.
Lite läskigt med den där Liberty-längaren är det, trodde den var mer eller mindre oförstörbar…

-
Det är väl med på Calle Nybergs Addicted to Ride 6 oxå?
Grymt är det hursom!
-
Ah, trodde det var dina trasor, inte så vanligt att dyka på Echo LE i den storleken. Skall bli intressant att se hur de gör!
-
Gedigen recension och intressant segeljakt… såg dina småtrasor i lokala shopen innan de hamnade hos dig som dessutom har förmåga att se vad de går för. Önskar jag hade samma ”problem”, att det hängde på seglet för mina patetiska flaka-försök, ha, ha!
Har faktiskt undrat lite smått över hur Gaastra tänker möta sina inbitna ”Echo-fans” framöver… IQ LE?
-
Jag kan inte komma för jag är en förkyld/orkeslös/feg stockholmare som sitter fast i trafiken/hissen/kontorslandskapet (välj alternativ) och riktar naturligtvis hela min önskekraft om en fin, harmonisk och allmänt genomtrevlig måndag till allas vår surfslusk.
Just det ja, skärmdumpen på ditt favvospot och några fina smajlies på det.
:cool2::cool2::cool2::cool2::cool2: -
Vi åkte en sväng innan mörkret lade sig helt och nog finns det mer att upptäcka på Väddö… :tongue: Låt oss kalla den för ”Blocket”.
Kanske skall tipsa Surfsverige om denna och se vem som vågar…, ha, ha!
-
Det var bra klös i 3.7 mot slutet på Salnö idag, ah! Knepig vågridning, bäst vid västra brutet där det var renast och bra rätt länge, missade det dock. Ändå kul som fasen med tryck i grejorna å bra size på vågorna, lätt mast på de största mot slutet. Det rullade till å me in gubbhöga set hela vägen in till där vi går i!
Inga handskar, men det var nog sista rycket på nordan däruppe i år. Ett grymt bra å kul sista ryck!