dr-masse
Forumsvar skapade
-
Oåxen;612567 wrote:Jag kan ha missat något. MEN, jag hittar ingen knapp för att ”markera forumen som lästa”. När jag vill gå till senaste olästa inlägg kommer jag alltid till inlägget högst upp på sista sidan. De inlägg jag läst uppdateras inte som lästa.
Ja, jag är inloggad och har samma problem hemma som på jobbet. Explorer eller FireFox spelar ingen roll.
HJÄLP!!!Ja, tycker mig se lite samma sak. Det funkar inte att klicka på ”forumverktyg” och även jag hamnar högst upp i trådarna. Konfhackarna får nog kika lite på detta…
-
fixade rubben, hoppas det lockar fram vinden!
-
Grymt fin rapport, Gurra!
-
Jesper B;612550 wrote:Annars tycker jag en helt synlig snygg lagning är rätt coolt. Men smaken är ju som baken.
/JBHär måste jag hålla med Jesper helt. Efter att ha varit (och väl är…) rättså prylnojig, så har jag kommit att tycka att lagningar är helt OK, så länge de är välgjorda och håller!
Tycker faktiskt att det är många som är lite väl petiga med skrap och skavanker, istället för att kolla på brädans skick i övrigt… :tongue:
-
Har du kollat här?
[ame=”http://www.surfzone.se/forum/forumdisplay.php?f=53″]Gör det själv. – http://www.Surfzone.se[/ame%5D
Annars är ju ”Boardlady” en klassiker – http://www.boardlady.com/
-
Petter;612534 wrote:skulle absolut göra den mer tydlig men jag skulle föredra att istället ha genvägarna direkt i menyn. När nu menyraden ligger fast även när man scrollar skulle det vara ett enkelt och snabbt sätt att navigera direkt till de mest populära forumen. Tittar man på ex vågsurfing, som endast har ett forum, blir det lite fånigt att man måste hoppa ett extra steg när man navigerar via menyn…
Lite avvägning där, vill ju inte ha för många rubriker i drop-down menyerna heller… men vi får se, målet är ju att få det så bra det går!
-
Petter;612524 wrote:Ops där ser man, har aldrig sett den, så ofta skrollar jag längst ner på webbsidor, brukar aldrig finnas något av vikt där… 😉
Den finns dock inte när jag är inne och läser en tråd utan endast på list-nivån? kanske är jag som börjat bli klick och scroll skygg på gamla dagar…
Ja, den kanske borde ligga en bit upp till höger, rentav? Är ju en ganska bra funktion, men många ser den nog inte.
-
fastforward;612522 wrote:Personligen tycker jag det blir bättre att fälla ryggstödet bakåt istället. Lastutrymmet i min Mitsubishi Lancer -04 blir helt plant ända fram till instrumentpanelen om jag tar bort nackstödet, skjuter stolen längst fram och sedan fäller ryggstödet bakåt. Det passar perfekt med det fällda baksätet.
Hade jag fällt ryggstödet framåt istället så hade jag blivit av med 20cm lasthöjd i fram och därmed inte sett ut ur fönstret.
Nä, nä, nä – framåt är överlägset! Kom nu inte här och rubba mina cirklar! 😀
-
-
Rasmus_W;612512 wrote:Jag kan fortfarande inte komma till nästa/föregående inlägg med ett klick, som jag kunde innan. Nu måste jag upp till ärendelistan och klicka på nästa olästa.
Håller med, saknar (eller har inte hittat/begripit) den funktionen.
-
Erik_F;612467 wrote:Nån som vet hur är det med övriga japanska bilar, förutom Subaru? Toyota, Mazda etc.
/E
När jag kollade samtliga de märken du nämnt ovan i samband med tjänstebil för lite över två år sedan hade inte en enda japan fällbar passagerarstol fram. :frown:
Måste slå ett slag för vw här, deras fällning är grymt smidig (i Passat, Tiguan och Touran i alla fall). Touran är en grym surfbil, förresten, den sväljer någe grymt för sin storlek. Fråga Svenne.
-
Om jag inte missminner mig så har lidingösurfarna, fågelöudde, en del nybörjarprylar?
-
Petter;612478 wrote:framförallt att det är jävligt mycket klickande för att komma dit man vill, jag vill kunna gå direkt från wave forumet till speed till konfen utan att passera GÅ…
Har du sett ”forumhopp” längst ned på sidan som funnits där sedan konfens begynnelse… 😉
[IMG]http://www.surfzone.se/pp_data/500/medium/Forumhopp.JPG[/IMG]
Är det verkligen mer klickande nu än i gamla konfen? En tanke har ju varit att förenkla navigationen, så det vore ju lite trist om det inte blivit så?
-
Har inte sett några sådana här och då blir det sällan bris, den sydliga grundvinden har uteblivit….

-
Ja, den är lite svårare att hitta nu och borde kanske ligga i drop-down menyerna samt med någon direktlänk?