dr-masse
Forumsvar skapade
-
dr-masse
Medlem20 mars, 2010 vid 21:11 som svar på: Ny 75l våg test -ARE MULTI-FIN WAVEBOARDS BETTER?Jag håller med.
Och är det någon här som tror att en normal seglare hade fått reklamera den brädan… ”den här presterar inte så bra, måste ju vara något produktionsfel” (inte bara hos Starboard, utan hos vilken serietillverkare som helst), ah?
-
JohanOeberg;585570 wrote:Pärsk!
Ni har ju skön RIKTIG vinter med snö och is, inget jävla halvblask!
Tack för vintern. Det är uppenbarligen ditt fel.
-
dr-masse
Medlem19 mars, 2010 vid 21:26 som svar på: Ny 75l våg test -ARE MULTI-FIN WAVEBOARDS BETTER?Åh, det där lär blir en intressant diskussion… kul att testet äntligen dök upp i alla fall! Känns inte så dumt att sikta på twin ändå…
-
För att styra in det på vindburkar…
Visst har de blåst väldigt lite hela den här vintern? Borde inte burkarna vara välfyllda nu inför säsongen, både musik och vindmässigt, ah?
-
Inte så länge det lockar fram lite vind och vår. Då får man nog medalj.
-
Nä, nä, nä. Här omförhandlas inte.
Skall omförhandling ske kring detta så hänvisar jag till [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=70066″]Den Stora Klagotråden[/ame].
Micke, det är helt OK att gå loss ordentligt i den nu. Jag tror att du, och många andra, behöver det.
-
Vad mycket is och snö det är. Blir nog premiär efter midsommar i år.
Fituna ligger förresten i Frankrike.
-
Intressant idé… om det är något jag skulle vilja locka fram ur min RRD Twin 90 så vore det lite bättre höjdtagning i lättvind… hmmm…. ett par småfenor där fram som man kan ta bort när det blåser mer… kanske inte så dumt? Hej Svenne, du jag har en idé… ah!
Ja, vad tror ni?
-
Najs rapport! Hoppas på att få köra i Gislöv i år…
-
Ähmen va faaaan, jag tror att du har en personlig konspiration som motarbetar dig…
Haru ritat mycket knasiga rondellhundar på sistone?
Nåja, håller ögonen öppna! Var ju ett enkellt regnummer, i alla fall. Va ere för lökar som kapar ett sådant där åk? Knarkarrally?
-
Jädrar, vilka snygga svidar. Och de står där med en vågsurfingbräda. Johans brallor är ju grymt snygga, de skulle man ha på jobbet.
Och för att få den ”rätta” surfkänslan i bilden så är de, givetvis, barfota. Hang Loose!
Och japp, Göran är kunglig! GWS, vilka brädor, oj, oj (utan ironi!)!