Forumsvar skapade

Sida 160 av 427
  • dr-masse

dr-masse

Medlem
    26 oktober, 2009 vid 13:17 som svar på: Den Stora Klagotråden
    svennebanan;585381 wrote:
    Men vafan jag blir nästan på bra humör av allt det här gnället. Jag som var på ett så skönt mittibadrumsrenoveringsneggigtpisshumör.

Det ska ändå blåsa så satans jävla mycket, vilket det inte lär göra någonsin igen med de här förbannade proggarna, för att du skall

a: plana
    b: ta höjd på stenstranden
    c: kunna hoppa

så ägna dig åt badrummet och ditt jävla pisshumör. Kom inte hit och ”höj upp stämningen”, för i helvete. Eller så kan du klaga ordentligt på varför vindsurfindustrin envisas med att tillverka prylar för halva män med ballerinaskor och kropp som Paris Hilton och inte för de som faktiskt har något att lägga bakom spakarna.

• dr-masse

dr-masse

Medlem
    26 oktober, 2009 vid 12:41 som svar på: Den Stora Klagotråden
    Rasmus_W;585376 wrote:
    Jag gick utan jobb ungefär hur länge som helst för några år sen. Det klagande jag ägnade mig åt då räcker rätt bra för ett bra tag framåt. Nu har jag haft samma härliga jobb i två år och då går en hel del att ta med jämnmod, som att man åker till Marocko och är så otränad att man knappt pallar en halvtimmes 3.7-surf eller att man öser fabulösa summor pengar på surfprylar och ändå knappt får nåt seglat alls. Eller att den fina vältränade kroppen jag hade som arbetslös har blivit hösäckig, kulmagad och tio kilo tyngre. Livet med jobb är ändå helt galet mycket bättre än livet utan.

Fram till sista meningen tyckte jag att du var på gång med något som kan liknas vid stabilt klagande.

Men nog fan skulle du ställa till det med ett klämmig avslut.

Här är mitt förslag så att det blir nån slags jävla ordning på tråden igen:

”Jag gick utan jobb ungefär hur länge som helst för några år sen. Det klagande jag ägnade mig åt då gör att jag är ett proffs i en tråd som denna. Som att man åker till Marocko och är så otränad att man knappt pallar en halvtimmes 3.7-surf eller att man öser fabulösa summor pengar på surfprylar och ändå knappt får nåt seglat alls. Eller att den fina vältränade kroppen jag hade som arbetslös har blivit hösäckig, kulmagad och tio kilo tyngre. Livet med jobb är ändå helt galet.”

Du måste jobba mer på språk och innehåll, för fan.

• dr-masse

dr-masse

Medlem
    26 oktober, 2009 vid 12:24 som svar på: Den Stora Klagotråden

Ja, inte blir det mindre fuckat av att någon jävla jobbdrönare lägger upp en närmast episkt skön film som klåparen lagt ner idiotiskt mycket tid på mitt i det här ovärdiga jälva blåsuppehållet… satans jävla skit.

”Kul att se”. Jomenvisst, sörru. Det var ju rena rama jävla nackskottet mitt i det här postnazistiska skyttevärnsdiket. Helvete vad korkat gjort. Gillar du att hälla sprit i öppna köttsår oxå?

• dr-masse

dr-masse

Medlem
    26 oktober, 2009 vid 11:41 som svar på: Spot runt Sölvsborg?
    skarabe;585359 wrote:
    Får väl se om jag är i närheten nån gång när det blåser – då kommer jag att dra dit för att reka.

Tycker du skall hålla dig därifrån. Du verkar mest dra med dig en massa regn och vindstilla skit när du åker dit.

Näe, låt mig ta hand om vinden och vågorna istället.

Å ni snackar om ”sten”. Välkommen upp hit till nordpolens gränsland, det är mer sten i vattnet på vågspotsen här än stekare på Stureplan. Då fattar ni hur jävla illa det är.

Hmmm, nu klagar jag utanför Den Stora Klagotråden… hoppsan. Sprider sig som värsta svinfluensan.

• dr-masse

dr-masse

Medlem
    26 oktober, 2009 vid 11:25 som svar på: Den Stora Klagotråden
    Rasmus_W;585353 wrote:
    Tur man just köpt ännu fler datorer så man kunde lägga hela helgen på att skruva. Fast det hade varit roligare med segling, jag hade tänkt lufta formulan i söndags men jag tittade ut genom fönstret och löven rörde sig knappt, så jag gissar att det inte blåste alls. Kanske dags för Kona trots allt. Fast i så fall vill jag hyra, inte äga.

Det var fan på håret att jag raderade hela ditt inlägg. Att i en redig klagotråd skriva om datorinköp och Kona i ett och samma inlägg, för i helvete!

Men sen kom jag på att det kan nog inte bli värre. Eller så blev det just det.

Borde inte du vara i Marocko istället för att smågnälla här?

• dr-masse

dr-masse

Medlem
    26 oktober, 2009 vid 11:14 som svar på: Den Stora Klagotråden
    v-thun;585346 wrote:
    Skönt att någon lättar upp humöret lite!

Satan, vilket misstag. Skall inte göra om det.

• dr-masse

dr-masse

Medlem
    26 oktober, 2009 vid 11:08 som svar på: Den Stora Klagotråden

Den jäveln som ger den här tråden ”fem stjärnor” kommer jag för övrigt viga mitt liv åt att blockera från Internet för all framtid.

• dr-masse

dr-masse

Medlem
    26 oktober, 2009 vid 11:05 som svar på: Den Stora Klagotråden
    donpedro;585340 wrote:
    YES Äntligen dags att gnälla. Inte nog med att man lyckades bryta fotjäveln i slutet på auguti, syndesmosen gick av i samma veva = 6 månader rehabilitering. Jobbade som ett arsle hela sommarn för att spara semestern inför resa till Jeri i vinter, tvärkört på den fronten och jag får inte spara semestern över nyår så där sprack de surfplanerna…

Det där var fan lite kvalitetsgnäll, men bättre kan du väl din jävla lök? Gå och bryta foten med en sådan gedigen plan framför sig, va fan tänker du med? Du var säkert ute och joggade eller något annat asfånigt istället för att dra av benet rejält i en fet dubbelframåt på ett tokmaxat, vrålbrutalt Saxriv, va?

Skärpning.

• dr-masse

dr-masse

Medlem
    26 oktober, 2009 vid 11:01 som svar på: Den Stora Klagotråden
    callep;585329 wrote:
    var i helvete är vinden??!?!?!?!?!? Och varför kan man inte skriva med versaler ?

va fan kan man inte skriva med versaler ens när det skall klagas ordentligt? Nä, nu jävlar. Vad är det för satans forum?

J A G V I L L K U N N A K L A G A M E D F E T A V E R S A L E R !

JÄVLA TOTALITÄRA FORUMVERKTYG. STEFFO FÖR FAAAAAN.

JÄDRAR VAD SKÖNT DETTA ÄR. RENA TERAPIN.

• dr-masse

dr-masse

Medlem
    26 oktober, 2009 vid 10:56 som svar på: Den Stora Klagotråden
    Dala Lama;585333 wrote:
    Men jag klagar inte…..
    Det kan ju vända och man vill ju inte negga;)
    Per

Va fan!, skall du sabba hela syftet med den här tråden med glada tillrop, eller?

Ut med det bara. Allt skräp, alla planerade toppsvängar som sabbats av en sammansvärjning av familjetrams, jobbelände, havererade tvättmaskiner, ryggskott och gråtande barn och framförallt det förbannade satans högtrycket som sabbar allt med fjösiga ostvindar i slutet av oktober. HELVETE det skall ju blåsa sydväst så att kärringarna med rulator får fortkörningsböter på väg hem i medvinden från ICA Supermarket så här års!!!! 😡

Jag har fått gliringar från hög ort om präktighet. Det är slut med det nu.

(va säjeru Dala, Gotland nästa helg ser ju inte fel ut, två-veckors proggar brukar ju vara stabila grejor? Eller så ere bara skit som allt annat. :grin:)

• dr-masse

dr-masse

Medlem
    26 oktober, 2009 vid 10:20 som svar på: Den Stora Klagotråden

Ja, var f-n är den?

Positiva tillrop undanbedes. Här skall gnällas å det ordentligt.

Efter 300 försök, typ, har jag ännu inte landat en framåt någorlunda värdigt. Hur j-a svårt kan det va? Hur talanglös får man bli?

• dr-masse

dr-masse

Medlem
    23 oktober, 2009 vid 13:31 som svar på: Siver och Polakow??!
    Ola H.;584963 wrote:
    fixat nu

Ola H. is a nörd.

:grin::grin:

• dr-masse

dr-masse

Medlem
    19 oktober, 2009 vid 09:35 som svar på: Sveriges bästa speedspot ligger i…

Ah, hittade tråden!

[ame=”http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=63963″]Fotviken – http://www.Surfzone.se[/ame%5D

Tyckte jag sökte på allt möjligt (”skvalpen”, ”luleå” ”sandö” etc…) men i den tråden där det togs upp tidigare användes väldigt exakta begrepp som ”där uppe”, ”hemmavatten” och ”speedspot” vilket gjorde att min sökning liksom inte fick någon träff… 😀

Sorry för ”old news”, men kanske kul att ta upp igen, ah?

Grym potential ser det ut att ha, hursom. Vore askul om någon drog upp dit och testade vi hård syd…

• dr-masse

dr-masse

Medlem
    17 oktober, 2009 vid 21:26 som svar på: Addicted To Ride 5

Nu fem. Magic.

• dr-masse

dr-masse

Medlem
    13 oktober, 2009 vid 13:37 som svar på: Vilken typ av vågbräda

Ja, det är ju sant. En lite nyare ”klassisk” vågbräda, med lite mer bredd och tidigare planing, är väl ett halvslarvigt sätt att uttrycka det.

Men bara att borra ned sig i Internet, ah!

Sida 160 av 427
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA