Forumsvar skapade

Sida 107 av 251
  • getwet

getwet

Medlem
    29 oktober, 2006 vid 18:29 som svar på: Vem blir snabbast i helgen?

Om jag inte minns helt fel så blir det mp/h om den står på statute.

• getwet

getwet

Medlem
    29 oktober, 2006 vid 09:06 som svar på: Bilder vågsession Torö 27 oktober
    surfsession wrote:
    Måste man ha HOT segel för att få surfa där? 🙂

NP RS5 går bra också……:cool:

• getwet

getwet

Medlem
    29 oktober, 2006 vid 09:02 som svar på: Vem blir snabbast i helgen?
    CharlieB wrote:
    Vem av speedadrenalinjunkisarna vinner ära och berömmelse i helgens utlovade storm?
    Vore kul att se vem som vågar sticka ut hakan…
    Vem är snabbast under denna säsong (på svenskt vatten):
    1. I skyddat vatten?
    2. På öppet hav?
    3. Åtnjuter störst respekt?

Själv ska jag leta vågor och 25-28 knop räcker gott när vågbergen reser sig…

Må alla få sin del av helgens vind!

C
    Det blev faktiskt jag, mjukvaran visar nämligen 9577.15 knots på 100m. 😉

• getwet

getwet

Medlem
    29 oktober, 2006 vid 08:21 som svar på: Bilder vågsession Torö 27 oktober

Är det inte lite farligt att lägga ut sådana bilder här på konfen…?

Hur stor risk är det inte för en tyskinvasion efter detta: Älg känner dom till att vi har, men dessa vågor…..Torö blir kanske tyskhusbilarnas nya favvospot efter detta!

Kan vi inte smyga in lite tysk text här o var att det faktiskt var minus tio grader i luften och 3 i vattnet. Hitta på lite skit helt enkelt i tysktext så dom blir helt avskräckta. Hajar är det gott om, isbjörnar som äter älgar, späckhuggare osv. Visa en Toröststenstrandsmosad bräda och påstå att det var Späckhuggarattack eller något.:wink:

• getwet

getwet

Medlem
    28 oktober, 2006 vid 13:37 som svar på: Esm

Jag och Joanna drar nog redan imorgon…..

• getwet

getwet

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 22:20 som svar på: Vem blir snabbast i helgen?

Kanon Pugge! Attans att vi inte drog ned till er…

• getwet

getwet

Medlem
    26 oktober, 2006 vid 15:11 som svar på: Vem blir snabbast i helgen?

Inte nog med det, nu har dom dragit ned på prognosen!:mad:

Men kolla in Gotland detta veckoslut och nästa vecka!

• getwet

getwet

Medlem
    26 oktober, 2006 vid 15:02 som svar på: Vem blir snabbast i helgen?

Tror nog att Daniel klipper det här, 37.1 display blir svårt att knäcka……kommer nog att bli en ruggigt bra average. Förvisso display men nya 3.3 programmet brukar vara snubblande nära.

MacTS och jag har två alternativ, varav ett ospelat kort som kanske kommer att testas……Men att ta 37.1, nääää!
    Och Fiskebäck tror jag inte kommer att ta det, och vem vågar dra ut till Knarrholmen i 20ms?
    Känns lite som om det redan vore avgjort. Så varför inte börja om igen…:wink:

• getwet

getwet

Medlem
    25 oktober, 2006 vid 18:27 som svar på: sthlm fredag ???

Just Fituna i år ser ut så här, såvida jag inte läst fel någonstans.

Average
    M Selington 31.74
    P Cullin 31.74

2sec
    M Selington 33.20
    Per Cullin 33.20
    Kan det bli jämnare?

10sec
    M Selington 32.90
    P Cullin 32.40
    500m
    M Selington 31.20
    P Cullin 30.50

Tror det ser ut så, kan ha missat något.

Detta är bara Fituna, har inte kollat Skälåker. Tror att det är de två spoten som levererat mest i år.

• getwet

getwet

Medlem
    25 oktober, 2006 vid 08:25 som svar på: Tack Torkelstorp!

Om proggen visar S-SV på torsdag efm för fredagen så är nog jag och Mac TS där tidigt på morgonen…….hoppas! Om det blir V kör vi på Torö.

• getwet

getwet

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 17:37 som svar på: Feta fredagen…

Elva tolv grader i luften fre fm, snabb avkylning till fyra fem grader fre efm, VAR ÄR MIN HUVA?

• getwet

getwet

Medlem
    24 oktober, 2006 vid 05:36 som svar på: Var var ni?!?
    surfmeister wrote:
    Vi var endast 5 st surfare idag i Apelviken! Ca 10-12m/s och riktigt trevliga vågor med bra vinkel (SSV). Länge sen man hade så kul! Dock frågan, var var ni alla surfers?

Själv var jag och speedade på Torkelstorp men fick rapport om att det varit ett femtiotal pers vid Lejet. Så det var väl troligen bättre där än i Abay.

• getwet

getwet

Medlem
    19 oktober, 2006 vid 21:08 som svar på: Röda rutor till höger….

Nä nu djävlar, nu har det skett en tjurrusning åt VÄNSTER istället, passupp nu compadres…..om vi inte är med riktigt här nu så kanske vi snart har kört FÖRBI de röda rutorna. Och det vore väldigt illa om vi skulle få en prognos på kuling BAKÅT i tiden.

• getwet

getwet

Medlem
    18 oktober, 2006 vid 14:41 som svar på: Röda rutor till höger….
    Jester wrote:
    Vinden kommer när isen lagt sig, skall du se… Hoppas det iaf blåser tillräckligt för att köra storbräda i helgen (om min förkylning blivit bättre dessutom)

Onsdag på TT kanske…? imorgon torsdag osv. Kan någon skynda på dagarna så att jag någongång kommer ifatt den där djävla 7 dagars prognosen. Skulle behöva en tidsmaskin NU!
    Jesper, är det inte något som du kan programmera om? Eller ska vi ändra den allmänna veckodagsordningen så att det plötsligt blev onsdag, då lurar vi den fan!

• getwet

getwet

Medlem
    18 oktober, 2006 vid 07:58 som svar på: Till slut dök den upp !!

Hajjar, funta på att va där me!

Sida 107 av 251
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA