Forumsvar skapade

Sida 158 av 251
  • getwet

getwet

Medlem
    20 maj, 2005 vid 17:20 som svar på: Ger mig fan på att

Och vind blev det idag igen…..kanske inte bris men det blåste. Jag fick iaf full rulle i nya 8.4:an och slalomplankan.

• getwet

getwet

Medlem
    20 maj, 2005 vid 10:31 som svar på: Stockholm-Lördag

Med inslag (om det nu blir det) av ost på syden så sticker jag till Gålö Oxnö imorgon. Ren syd eller ssv Fituna. Gålö Oxnö lirar bra från SO-SV. Får inte bli för mycket ost bara men det verkar det inte bli. Hoppas vi ses Jojo, det var ett tag sedan nu.

• getwet

getwet

Medlem
    19 maj, 2005 vid 19:16 som svar på: Ger mig fan på att

Kombinationen tycks oslagbar, kan inte gå fel med rött väder och pappaledig. Höres i morgon i detta forum förhoppningsvis sippande på en Moet&Chandon och presentera resultatet av en pappaledig dag på Missile inklusive RS5.

• getwet

getwet

Medlem
    19 maj, 2005 vid 17:39 som svar på: Vilken vädersite litar ni på?

Märkligt……när du är hemma hos mig brukar din trestegsraket vara förljande:

1. Kollar om det finns något kvar i vindunken.
    2. Ramlar runt ute i mina rabatter
    3. Frågar dagen efter var jag varit och surfat någonstans

wink.gif wink.gif wink.gif

Men nu när vi snart blir grannar kanske jag kan få gå i dina rabatter och söla ned garaget ditt……. wink.gif

• getwet

getwet

Medlem
    19 maj, 2005 vid 16:51 som svar på: Ångest gällande segelköp…

Varför inte trycka in en 70 liters vågis i det där också? Samt en 125 slalom med 8.5 race. Kanske en Formula osså. Glöm för guds skull inte freeride brädan….Sedan är det bara att plöja på med resten av riggarna, glöm inte att det ska vara 100% kol i allt! Efter det så kan man sova gott utan losec…välkommen till beroendets mecka, en missbrukare tycks i mina ögon ha det ganska enkelt…. wink.gif Men jag har roligare smirk.gif

• getwet

getwet

Medlem
    19 maj, 2005 vid 16:38 som svar på: Sthlm-torsdag?

Rangsta brygga likadant idag, otroligt vidrig byig väst men full fart i prylarna och ibland nada! Hoppas på morgondagen på Fituna smirk.gif

• getwet

getwet

Medlem
    18 maj, 2005 vid 16:35 som svar på: Sthlm – Fredag

Själv känner jag mig som ett kassaskåp, söndagen och gårdagen har tagit på en icke iform försäsongskropp….Skön känsla.

Ska tydligen bli lampa imorgon….lite mycket väst bara..Men Islänningarna vill ha det vridande mer mot ssv till kvällen. Kanske kanske cool.gif

• getwet

getwet

Medlem
    18 maj, 2005 vid 16:15 som svar på: Sthlm – Fredag

Hörru Palle Culing, det blir väl Fituna, syd och lite lampa!

• getwet

getwet

Medlem
    17 maj, 2005 vid 18:52 som svar på: Fint på Fituna idag!

Jag lämnade Fituna vid 18.00 någonting och då seglades det fortfarande men med lite dalande vind.

• getwet

getwet

Medlem
    17 maj, 2005 vid 18:49 som svar på: Fint på Fituna idag!

Idag förvånade Fituna igen…….från riktigt sunkig västvind på nolltid slå om till syd och trycka på ordentligt. Kändes gott att få trampa RTX:en och speedseeker 7.2 igen och att det blev TVÅ sådana idag på Fituna skapar hopp hos en inbiten slalomfreak.
    Tack Culing för att du fick mig att vända tillbaka när jag gett upp vinden….

• getwet

getwet

Medlem
    16 maj, 2005 vid 18:40 som svar på: Fituna

Speedseeker 7.2 och Mistral RTX, SÅ go kombination!

• getwet

getwet

Medlem
    16 maj, 2005 vid 18:34 som svar på: Stockholm tisdag?

Sticker till hemma spotet Fituna.

• getwet

getwet

Medlem
    16 maj, 2005 vid 09:22 som svar på: Fituna

Hallåj Boman!

Jag upplever inte Fituna som stampigt eller speciellt choppigt. Går alldeles utmärkt att köra med slalomgrejerna
    (oss slalomisar mellan) även i de övre vindregistren. Det bygger visserligen vågor på en del ställen (inget märkvärdigt men det blir ramper dock) men dom är tydliga och kommer inte alltför tätt, man har alltså tid att förbereda sig trots 30knop….! smile.gif

I mina ögon sett så är det nog ett av de bättre/bästa slalomvatten jag åkt på i Sthlms området. Inte platt men med ”naturliga vågor”, inga branta klippkanter eller konstigheter som vattnet studsar emot eller vrider runt.
    Det är för oss Sthlmers även en ovanligt stor fjärd (som man kan komma till med bil) och inte att förglömma, en sällan skådad sjöbris…… cool.gif

Om man sticker över till andra sidan fjärden (mot Mörkö) hittar man riktigt bra speedvatten.

Ser gärna att du kommer ned på ett besök Boman, så får du segla på bra vatten och troligen betydligt varmare wink.gif

• getwet

getwet

Medlem
    16 maj, 2005 vid 06:56 som svar på: Billligt surfbuss/husbil projekt!

Bussen går i början av Juni…….det är bara att hänga på Jeppe wink.gif

• getwet

getwet

Medlem
    13 maj, 2005 vid 20:24 som svar på: Vindsurfare från Fituna iKristi himelsfärd?

Fan också…… blush.gif

Sida 158 av 251
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA