Forumsvar skapade

Sida 159 av 251
  • getwet

getwet

Medlem
    12 maj, 2005 vid 18:39 som svar på: Vindsurfare från Fituna iKristi himelsfärd?

Kan vara jag som är den skyldige…… blush.gif
    Låg och jagade några segelbåtar, kan inte låta bli……. wink.gif

• getwet

getwet

Medlem
    10 maj, 2005 vid 04:29 som svar på: Stockholm i morgon 10/5?

Nu har jag visserligen aldrig seglat vid Näsbypark eller Fågelöudde, men jag skulle bli förvånad om dessa ställen är bättre än Skälåker.

• getwet

getwet

Medlem
    9 maj, 2005 vid 20:14 som svar på: Stockholm i morgon 10/5?

Om Forecas prognos håller så sticker jag till Skälåker imorgon och Rangsta brygga på onsdag. Hoppas också att fredagen och lördagens prognos håller……

• getwet

getwet

Medlem
    8 maj, 2005 vid 18:11 som svar på: Stockholm idag lördag?

Det blev bris på Fituna idag igen……

• getwet

getwet

Medlem
    8 maj, 2005 vid 18:07 som svar på: Nån som varit vid Fituna 7-8/5 ?

Kan meddela att dagens segling blev ännu bättre än gårdagens. Seglades allt från 5.8 upp till formula. Bra tryck i vinden från ca 13.30 till 16.00 då det började avta. Vinden idag var jämnare och något starkare än igår. Uppepå det strålande solsken utan ett moln på himlen förutom de som syntes in över fastland……..Så Fituna har i helgen bjudit på bra vind och röd näsa..!

• getwet

getwet

Medlem
    8 maj, 2005 vid 03:32 som svar på: Stockholm idag lördag?

Det var brisvind på Fituna igår (lördag), det troliga är väl att det kommer idag igen om solen vill hålla sig framme.

• getwet

getwet

Medlem
    6 maj, 2005 vid 20:48 som svar på: Sjöbris Fituna Krist Flygare?

Jag gör en satsning på Fituna imorgon em. Fler som kommer…….?

• getwet

getwet

Medlem
    6 maj, 2005 vid 07:10 som svar på: Utvärdering

Förr var det ”enklare” att kika in på sälj och ta en runda för att se vad som fanns, även om man inte hade något köpbehov för tillfället. Jag själv kollade ganska ofta av ren nyfikenhet. Men numera tittar jag aldrig……köp och sälj forumet känns lite utanför på något sätt.

• getwet

getwet

Medlem
    4 maj, 2005 vid 16:52 som svar på: BYTA OLJEFILTER b20

Själv tycker jag att det känns lite onödigt att fylla på ny olja…..tänk på att våra oljereserver är på upphällningen. Därför brukar jag sila oljan genom ett melittafilter och sedan dra en magnet igenom så alla metallpartiklar försvinner. Det blir på något sätt lite som healing för motorn att göra så har jag fått för mig.

Annars tycker jag att Jeppes anvisningar funkar bra, men jag brukar avsluta med tre tutningar för att meddela andra att ”jag backar” ut ur garaget.

• getwet

getwet

Medlem
    2 maj, 2005 vid 20:33 som svar på: JAHA!! VAR F!!!! SKA MAN FÖRSÄKRA SINA SAKER…..?

Jaha…då fattar jag varför den är röd i almanackan! wink.gif

Men då tycks det vara för få röda dagar per år då kanske?

• getwet

getwet

Medlem
    1 maj, 2005 vid 19:56 som svar på: Tipps inför Surfbussbygge

Skissar på champagnekylen, storlek och var den ska vara någonstans….HJÄLP MIG FÖR TUSAN FREDDAN!!!

• getwet

getwet

Medlem
    1 maj, 2005 vid 19:49 som svar på: JAHA!! VAR F!!!! SKA MAN FÖRSÄKRA SINA SAKER…..?

Kollar in vinden och släpper ut hästarna! Vad gjorde du själv då? Något meningsfullt eller? Eftersom du frågar kan man undra om du har någon speciell anknytning till 1 maj……? Är det något särskilt med den dagen eller? confused.gif

• getwet

getwet

Medlem
    1 maj, 2005 vid 04:29 som svar på: JAHA!! VAR F!!!! SKA MAN FÖRSÄKRA SINA SAKER…..?

Olycksfallsförsäkring innebär att den bara ersätter personskador vid yttre oförutsedd händelse, vilket innebär invaliditetsersättning, läke och medicinkostnader, lyte och men. Sedan kan det ingå resekostnader rehab mm men eftersom jag inte känner till villkoren så känns det osäkert att svara. Men svaret på din fråga blir att det INTE är någon ansvarsförsäkring eller sk objektsförsäkring. Kort och gott en ren olycksfallsförsäkring för dig personligen under tävling/träning, den är dock av den ”billiga” karaktären och ger inte så mycket såsom en vanlig of försäkring om du tecknar en privat.

• getwet

getwet

Medlem
    30 april, 2005 vid 15:34 som svar på: Chans till sjöbris i Sthlm idag ?

Enligt båtwebben ska det bli syd imorgon, hela 1-5 WOW! Men det verkar också som om solen tittar fram samt att luften är ganska instabil. Så jag gör nog en chansning på Fituna imorgon om solen skiner.

• getwet

getwet

Medlem
    29 april, 2005 vid 20:11 som svar på: JAHA!! VAR F!!!! SKA MAN FÖRSÄKRA SINA SAKER…..?

Ola, scanna in förbundets text angående försäkringen och lägg in här eller skicka till mig så ska jag berätta. Är själv inte längre medlem i förbundet så jag vet inte vad det står.

Sida 159 av 251
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA