hengo
Forumsvar skapade
-
undrar de samma…
-
Sälj alla vindsurfprylar och köp en
-
instämmer.. när det är riktigt jävla tråkit i skolan händer det tom. att jag läser i VINDSURFING forumet… händer även att jag glider in i formulaforumet men du är det jäävligt illa.
-
det ser härligt ut! men ärligt talat alltså, är det inte roligare med en kite i luften och en snowboard/ett par skidor/skridskor på fötterna?
-
skall väl tilläggas att den inte är världens smidigaste! men när man blött ner den så tänker man inte på den iaf, har inte testat nåt annat än heller (och tänker inte göra det, då måste jag ju ha de!)
en pyro är säkäert både varmare och bekvämare, men vill man inte hosta upp 4500:- är detta ett bra alternativ
-
5mm övöer hela kroppen, semi dry 1500:- på diveextrem i uuumeeå!!!
på sommaren så härdar man i shorts! -
stackare.. hoppas han bättrar sig snabbt!
skulle va intressant att veta hur det hela gick till, körde han med brädleash eller?
-
se upp för MC gänget bara, dom kör den vägen skiiitafort, utan att se sig för!
-
kan det kanske iofs…
men det är fortfarande (handen på hjärtat) den kite jag skulle rekomenderat till nån som testat några gånger, vill köpa grejor, sen kunna köra med dom inte behöva byta upp sig efter en vecka eller två. Jag har iofs inte testat alla kites i världen, men har iaf blivit ett gäng nu och det är den jag skulle rekomenderat.
Är man typ naishb$€{£$
så skulle jag testat den dära aero 2, inte testat men den sägs ha bra prestanda men samtidigt vara ganska snäll! köp inte x3 som första, den kan nog bli lite väl elak mot en nybörjar,sen är den svår som få att vattenstarta och man dropapr ju kiten EN HEL DEL som nybörjare 
Lycka till!
-
skulle köpt 2 drakar från 2003, begagnat. gärna ss fuel, då lovar jag att du blir nöjd
-
heeehee, vet ett jevligt secret spot, ligger mellan kvarnby och riserberga om du vet vart de är.. där är 2 otrafikierade(ganska) som ett ändå stort L med åker på bågge sidor! Men skynda dig innan dom börjar bygga industriområde av skiten!!!
-
har teestat pyttelite ma skateboard, i max 2m/s (precis så man får upp draken), de e ändå lite kul
man åker unhooked och gör vanliga skatetrick ;D
det svåra är att hitta en otrafikerad cykelbana med bra assfallt, rätt vinkel mot vinden, mjukt gräs på sidan för draken och inga lyktstolpar! -
jääävlar vilken stackare, att det kan gå så illa
hoppas han är ute på vattnet snart igen!