Forumsvar skapade

Sida 202 av 233
  • hengo

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 15:16 som svar på: Akta er för att vara överriggade

undrar de samma…

• hengo

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 13:45 som svar på: Snösurfing?

Sälj alla vindsurfprylar och köp en smirk.gif

• hengo

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 23:12 som svar på: Ett heltidsjobb att hänga på steffo

instämmer.. när det är riktigt jävla tråkit i skolan händer det tom. att jag läser i VINDSURFING forumet… händer även att jag glider in i formulaforumet men du är det jäävligt illa.

• hengo

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 23:10 som svar på: Snösurfing?

det ser härligt ut! men ärligt talat alltså, är det inte roligare med en kite i luften och en snowboard/ett par skidor/skridskor på fötterna? wink.gif

• hengo

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 17:14 som svar på: Torrdräkt?

skall väl tilläggas att den inte är världens smidigaste! men när man blött ner den så tänker man inte på den iaf, har inte testat nåt annat än heller (och tänker inte göra det, då måste jag ju ha de!)
    en pyro är säkäert både varmare och bekvämare, men vill man inte hosta upp 4500:- är detta ett bra alternativ wink.gif

• hengo

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 17:04 som svar på: Torrdräkt?

5mm övöer hela kroppen, semi dry 1500:- på diveextrem i uuumeeå!!!
    på sommaren så härdar man i shorts!

• hengo

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 17:02 som svar på: Pump

är det en grå cabrinhapump med ett kontstigt klistermärke på så är de min.. sen i somras wink.gif

• hengo

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 12:10 som svar på: Akta er för att vara överriggade

stackare.. hoppas han bättrar sig snabbt!

skulle va intressant att veta hur det hela gick till, körde han med brädleash eller?

• hengo

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 10:40 som svar på: Byske

lagomt till snön då? wink.gif
    jag har fan inte åkt på över 1,5vecka nu, det blåser ju bara nordligt och då går det inte att åka frown.gif

• hengo

Medlem
    14 oktober, 2003 vid 23:07 som svar på: nice mtb video

se upp för MC gänget bara, dom kör den vägen skiiitafort, utan att se sig för! blush.gif

• hengo

Medlem
    14 oktober, 2003 vid 22:55 som svar på: Revolutionerande 04:or ?

kan det kanske iofs…
    men det är fortfarande (handen på hjärtat) den kite jag skulle rekomenderat till nån som testat några gånger, vill köpa grejor, sen kunna köra med dom inte behöva byta upp sig efter en vecka eller två. Jag har iofs inte testat alla kites i världen, men har iaf blivit ett gäng nu och det är den jag skulle rekomenderat.
    Är man typ naishb$€{£$ grin.gif blush.gif confused.gif frown.gif blush.gif cool.gif cool.gif cool.gif shocked.gif shocked.gif shocked.gif så skulle jag testat den dära aero 2, inte testat men den sägs ha bra prestanda men samtidigt vara ganska snäll! köp inte x3 som första, den kan nog bli lite väl elak mot en nybörjar,sen är den svår som få att vattenstarta och man dropapr ju kiten EN HEL DEL som nybörjare smirk.gif

Lycka till!

• hengo

Medlem
    14 oktober, 2003 vid 22:35 som svar på: Revolutionerande 04:or ?

skulle köpt 2 drakar från 2003, begagnat. gärna ss fuel, då lovar jag att du blir nöjd

• hengo

Medlem
    14 oktober, 2003 vid 22:33 som svar på: nice mtb video

heeehee, vet ett jevligt secret spot, ligger mellan kvarnby och riserberga om du vet vart de är.. där är 2 otrafikierade(ganska) som ett ändå stort L med åker på bågge sidor! Men skynda dig innan dom börjar bygga industriområde av skiten!!!

• hengo

Medlem
    14 oktober, 2003 vid 21:36 som svar på: nice mtb video

har teestat pyttelite ma skateboard, i max 2m/s (precis så man får upp draken), de e ändå lite kul wink.gif man åker unhooked och gör vanliga skatetrick ;D
    det svåra är att hitta en otrafikerad cykelbana med bra assfallt, rätt vinkel mot vinden, mjukt gräs på sidan för draken och inga lyktstolpar!

• hengo

Medlem
    14 oktober, 2003 vid 19:36 som svar på: Betong är hårt!!

jääävlar vilken stackare, att det kan gå så illa crazy.gif hoppas han är ute på vattnet snart igen!

Sida 202 av 233
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA