Forumsvar skapade

Sida 124 av 420
  • jester

jester

Medlem
    18 juni, 2009 vid 06:24 som svar på: Återfall

Den ligger på 165 liter.

• jester

jester

Medlem
    17 juni, 2009 vid 19:51 som svar på: TT i morgon?

Ja, kan bli bra i TT imorron fm. GLHF!

• jester

jester

Medlem
    17 juni, 2009 vid 11:08 som svar på: Bästa bommen

Kör man bommar som är skarvade vid frontbeslaget, så kan man nästan räkna med att dom går sönder där. Blir för stora krafter… Men nu finns det ju sk monocoque-konstruktioner i både alu och kol. Det är nog ett måste om man kör cambrat…

• jester

jester

Medlem
    16 juni, 2009 vid 09:18 som svar på: Mast simmer 100%kol till North ??

Ja, kan nog bli lite knas eftersom North använder sig av SDS (Slim Drop Shape), vilket innebär att masten ligger mellan en SDM och RDM i tjocklek. Som alltid så rekommenderar jag *starkt* att använda rätt mast i rejs-prylar.

• jester

jester

Medlem
    16 juni, 2009 vid 06:28 som svar på: North RDM förlängare?
    Quote:
    Men de kan ju inte runda av och ha 27 cm långa förlängare och skriva 28 cm på hemsidan. Det är ju som att man skriver att en bräda är 58 cm bred på hemsidan och lägger till typ 1 cm på brädan i verkligheten för att man vill runda av. Eller så är det bara jag som är sjuukkt petig…hehe.

Det där är väldigt vanligt. Kan skilja lätt en cm på verklig bredd. Gissningsvis är din förlängare inte samma årsmodell som på deras hemsida? Är ju normalt svårare o ha koll på årsmodeller på kringutrustning jmf med brädor och segel.

• jester

jester

Medlem
    16 juni, 2009 vid 06:24 som svar på: Återfall

Visst, en 120l är ganska stor, och bra mycket bredare än vad du är van vid. Men fördelen är ju att den sedan kommer bli ett bra komplement till en mindre bräda. Men du kan nog gå ner 10-15 l i volym oxå, och fortfarande ha en hygglig bräda för lite lättare vindar. Skaffa gärna ny rigg(ar) oxå.

• jester

jester

Medlem
    15 juni, 2009 vid 20:45 som svar på: Svenska eller engelska på GPSSS?

Som sagt inte ett krav! Ville bara sondera terrängen lite. Jag kommer nog skriva en kort rad på engelska, och resten på svenska i framtiden.

• jester

jester

Medlem
    15 juni, 2009 vid 08:58 som svar på: Svenska eller engelska på GPSSS?

Haha… Jag bara ställer frågan..

• jester

jester

Medlem
    15 juni, 2009 vid 07:22 som svar på: Skåne Slalom Cup, Förvarning Lördag 13 Juni – Klagshamn
    Quote:
    i Bilen och kunde ändå se ut på vänster sidan.

Den stora frågan är hur mycket du såg åt höger… 🙂

• jester

jester

Medlem
    12 juni, 2009 vid 11:50 som svar på: Vattenkvalite i Träslövsläge?

Kan inte låta bli: För många kite-nissar i vattnet, kanske?

• jester

jester

Medlem
    10 juni, 2009 vid 20:23 som svar på: "Speedplanka"

Masten är ju delbar. Måste vara high-tech då, juh!

• Quote:
    Ny tråd kommer upp med nytt datum (vet inte hur man lyckas ändra på rubriken så att det syns på slalom forumet)

Det kan jag fixa…

• jester

jester

Medlem
    5 juni, 2009 vid 20:53 som svar på: SWE SPEED SYD – 3:e deltävling, Onsdag 3 Juni

Hmm… Har ni inte läst Basic Rules? Vid PB skall filen skickas till RTK (Regional Time Keeper) i ditt land för att granskas. Och i Svea rike är det jag… 🙂 (rtk.sweden@gmail.com skall filerna skickas till, och lägg gärna med en länk till er PB-session)

Detta gäller *alla*, oavsett hur fort det gått. Spana gärna in Basic Rules på GP3S

• jester

jester

Medlem
    5 juni, 2009 vid 13:16 som svar på: Bästa bommen

Petter: på bilderna ser unifiber identisk ut med tex LS Pro Carbon/Pro Limit/Vindsurfing.se mfl. Eller har jag missat något?

• jester

jester

Medlem
    5 juni, 2009 vid 12:44 som svar på: Speedsvikare på nygammalt spot..!

catfight!

Sida 124 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA