Forumsvar skapade

Sida 123 av 420
  • jester

jester

Medlem
    26 juni, 2009 vid 09:34 som svar på: Akuta trimtips isonic 76

Jag tror spontant att Björnen är för lätt… 🙂 Mer gröt ordineras!

• jester

jester

Medlem
    25 juni, 2009 vid 20:52 som svar på: frågor om RS Racing, beagnat RS Racing köpes

*Alla* full-race segel är mastkänsliga. Dock finns det segel med tillhörande master som kostar betydligt mindre än NPs varianter. Det finns även dom som kostar lika mycket, iofs.. 🙂

Men så här mitt i säsongen är inte utbudet tokstort, tyvärr…

• jester

jester

Medlem
    25 juni, 2009 vid 10:59 som svar på: frågor om RS Racing, beagnat RS Racing köpes

Just det.. Enligt Surfan så var det egentligen ingen större skillnad i känsla mellan RS racing o evo 1. Dock skall det vara ganska stor skillnad mellan evo 1 och evo 2. Har knappt kört på några av dom själv, typ mest bara korta testrepor.

• jester

jester

Medlem
    25 juni, 2009 vid 10:57 som svar på: frågor om RS Racing, beagnat RS Racing köpes

14 m/s bör inte vara några större problem. Även om en 6.2 kanske är bekvämare i det läget…

• jester

jester

Medlem
    23 juni, 2009 vid 20:41 som svar på: Info från ISWC

Ibland måste man offra lite.. 😀

• jester

jester

Medlem
    23 juni, 2009 vid 11:06 som svar på: Mast till Warp 7.3

Sedan är ju, iaf enligt Anders B, Challengers master identiska med Norths…

• jester

jester

Medlem
    23 juni, 2009 vid 08:02 som svar på: Mast till Warp 7.3

Har sett Warp riggat med Gold-masten, och det såg helt ok ut. Har dock inte testat. Naturligtvis kommer Platinum att fungera bättre, frågan är bara hur mycket bättre…

• jester

jester

Medlem
    23 juni, 2009 vid 08:01 som svar på: PA Long Distance – Klagshamn 15-16 Augusti – Inbjudan

Då ser det ju inte ut som att jag har något val.. 🙂

• jester

jester

Medlem
    23 juni, 2009 vid 06:11 som svar på: PA Long Distance – Klagshamn 15-16 Augusti – Inbjudan

Måste jag komma då oxå??

• jester

jester

Medlem
    21 juni, 2009 vid 20:49 som svar på: Falla av…

Ja, motmedlet är helt ”enkelt” att omvandla kraften till fart. Problemet är att det är läskigt, och kräver övning. Och är det lite choppigt blir det ännu jobbigare.

• jester

jester

Medlem
    21 juni, 2009 vid 20:42 som svar på: Fituna – namnlista

Jesper Kinnås
    Partille

Jag är inte en regelbunden besökare, men stöder fortsatt tillgång till Fituna och Himmerfjärdens östra strand eftersom det är ett av Sveriges mest kända ställen för vindsurfare både i och utanför Stockholm.

• jester

jester

Medlem
    21 juni, 2009 vid 07:30 som svar på: Komplett vindsurfande singelman sökes..
    surfan;554448 wrote:
    Jag vet 2st som är sugna

Hon ville ju inte ha några cambers… 😀 Så jag blir diskad där… Även Micke 🙂

• jester

jester

Medlem
    20 juni, 2009 vid 19:16 som svar på: Info från ISWC

Problemet är att bara 45 får vara med o tävla. Avgörs den 26:e vilka som får vara med..

• jester

jester

Medlem
    18 juni, 2009 vid 21:33 som svar på: TT i morgon?

Jösses… vilken fin dag det blev nere i TT idag. snacka om överraskning med tanke på hur prognosen såg ut. Kul!

• jester

jester

Medlem
    18 juni, 2009 vid 06:28 som svar på: Tips på bag för segel/bom/mast

Segelbagar har alla surfshopar av varierande kvalitet och pris. Det är bara o handla… Men skall du transportera inne i bil så behövs det ju inte..

Sida 123 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA