jester
Forumsvar skapade
-
Jag tror spontant att Björnen är för lätt… 🙂 Mer gröt ordineras!
-
*Alla* full-race segel är mastkänsliga. Dock finns det segel med tillhörande master som kostar betydligt mindre än NPs varianter. Det finns även dom som kostar lika mycket, iofs.. 🙂
Men så här mitt i säsongen är inte utbudet tokstort, tyvärr…
-
Just det.. Enligt Surfan så var det egentligen ingen större skillnad i känsla mellan RS racing o evo 1. Dock skall det vara ganska stor skillnad mellan evo 1 och evo 2. Har knappt kört på några av dom själv, typ mest bara korta testrepor.
-
14 m/s bör inte vara några större problem. Även om en 6.2 kanske är bekvämare i det läget…
-
Sedan är ju, iaf enligt Anders B, Challengers master identiska med Norths…
-
Har sett Warp riggat med Gold-masten, och det såg helt ok ut. Har dock inte testat. Naturligtvis kommer Platinum att fungera bättre, frågan är bara hur mycket bättre…
-
jester
Medlem23 juni, 2009 vid 08:01 som svar på: PA Long Distance – Klagshamn 15-16 Augusti – InbjudanDå ser det ju inte ut som att jag har något val.. 🙂
-
jester
Medlem23 juni, 2009 vid 06:11 som svar på: PA Long Distance – Klagshamn 15-16 Augusti – InbjudanMåste jag komma då oxå??
-
Jesper Kinnås
PartilleJag är inte en regelbunden besökare, men stöder fortsatt tillgång till Fituna och Himmerfjärdens östra strand eftersom det är ett av Sveriges mest kända ställen för vindsurfare både i och utanför Stockholm.
-
surfan;554448 wrote:Jag vet 2st som är sugna
Hon ville ju inte ha några cambers… 😀 Så jag blir diskad där… Även Micke 🙂
-
Problemet är att bara 45 får vara med o tävla. Avgörs den 26:e vilka som får vara med..
-
Jösses… vilken fin dag det blev nere i TT idag. snacka om överraskning med tanke på hur prognosen såg ut. Kul!
-
Segelbagar har alla surfshopar av varierande kvalitet och pris. Det är bara o handla… Men skall du transportera inne i bil så behövs det ju inte..