jester
Forumsvar skapade
-
Kommer inte ihåg exakt vad den kallas, tyvärr.. Men köper min på OBS byggavdelning.. Och det var inte helt lätt o dra av dom plattor jag hade på mina segel jag precis skickat iväg, men det gick.. Sitter mao som berget (så länge som du klistrar på monofilmen)
-
Min Picanto drar cirkus en dl extra med en segelbag på taket (tor Sthlm)…
-
problemet med Speed-tävlingarna är att dom har en egen nummerserie… Så det är inte alls säkert att ens SWE -nummer är ledigt…
-
jester
Medlem11 april, 2009 vid 08:56 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂Gå in på Teknikmagasinet och handla deras 2GB SD-kort. Kostar 89:- Funkar kalas
-
Av en ren händelse var jag på XXL på lunchen oxå, och då måste man ju alltid ta en sväng om surfavdelningen…
Det bör ha varit en Ion-dräkt av nåt slag, om jag inte minns fel. Visst kan man köra en sådan året runt, men jag föredrar en tunnare variant utan ärmar på sommaren/tidig höst. -
Dom där får man ju betala för o bli av med nu för tiden… Har tex en fin gammal 21″ tjockskärm som ligge ro skräpar i förrådet… Nästan synd, har inte haft hjärta att kassera den…
-
-
jester
Medlem7 april, 2009 vid 07:15 som svar på: Nu är det hög tid att betala in sin medlemsavgift till SVFBetalade min avgift häromveckan, och fick respons samt inloggningsuppgifter så man kunde ändra sin profil i medlemsregistret.
Bra jobbat!
Enda biten var väl att det inte fanns en kryssruta om att jag kör speed, typ.
-
Avataren är från en av bilderna lbj postat ovan… Finns iofs lite fler bilder, kanske slänger upp ett lite bildspel senare
-
U got mail (eller iaf PM)
-
Daniel var snabbast vid bondgården enligt egen utsago.
-
Mot alla odds blev det en bra dag på TT för dom flesta. Blev mao ingen bom-körning för Tokholmarna!
-
Fahlen o Surfers ligger ju i Varberg inte toklångt borta heller, och väl värda ett besök dessutom…