jester
Forumsvar skapade
-
Ser inte kul ut. Här kommer det inte finnas några utropstecken. Lär inte bli bra brädor heller.
Så… Ta bort ”inte”, samt byt ut punkter så vet ni hur jag egentligen tycker…
-
Tihi.. Inte faen är det 45 mm mellan siffrorna i första bilden på PDFen… 🙂
Jag kommer inte byta ut mina siffror i år, kommer jag bli diskad från SVF-delen av tävlingen på norra Öland då?
-
Blir alltid lika roligt när Google översätter… 🙂
-
Gick perfekt för mig att lära mig på…
-
Äh.. han är bara avundsjuk för att han inte är fullvuxen ännu…
-
att ha linorna så tätt ihop funkar säkert för balettsegling samt hopp o skutt i vågorna. Funkar inte riktigt lika bra på speedstrippen. Eller så kan jag helt enkelt inte vindsurfa…
-
Just med tanke på att du inte får så mycket pengar för en beggad bräda, så är det ju bättre o behålla den lille? Utan tvekan kommer du gå snabbare med den lille brädan. Körde själv sällan mindre än 7.6 med min Warp Slalom 67 (105l). Körde 6.8 en gång just när jag ville ha säkerheten med dom extra litrarna. Men helt klart var det roligare o segla med mina mindre brädor när vinden ökade.
-
Jag tycker du skall behålla den mindre brädan… Det verkar som om du kör mycket på öppet hav, och den större brädan lär bli svår att kontrollera när det börjar blåsa kuling…
-
se bara till att ha platt fint underlag, samt tvättat området först bara..
-
Låter som den variant jag har… Sitter som berget. använd diskvatten vid applicering bara
-
Jag är i Oslo ett par dar, så jag kan tyvärr inte kolla upp..
-
Mac:
Surfbutiken har: http://www.surfbutiken.nu/products.php?cid=17&pid=57
Surfers bör väl ha NPs lösning oxå, men hittade ingen länk -
Quote:sen att man blir mobbad för att man äger en telefonkiosk, kärrng bil/shopping bil osv är sådant man får ta i denna råa värld vi lever i.
Kör ju en Kia Picanto idag, så jag klarar nog den biten redan nu.. 🙂
Verkar iaf lite intressant, får lägga till denna bil som möjlig ersättning till Kian (där jag inte får in min 490 mast, men iofs alla segel upp till 8 kvadrat)
-
Faktiskt lite intressant. Så A-Klassen har alltså möjlighet att (utan skruvmejsel) lyfta ut baksätet, alltså? Har själv kikat lite på Skoda Roomster och Renault Scenic som oxå har denna smarta lösning. Hur är det med framsätet, kan man vika det framåt 180 grader alternativt bakåt ända till golvet? Så man kan få in lite stuff även utan att demontera sätet. Och hur lång (kort?) är bilen egentligen? får man in lite större prylar? Typ 490-mast och segel runt 8 kvadrat…
Största problemet med bilen är ju att det är en mercedes… Me not like… 🙂
-
Tills den välter, såklart… 🙂