Forumsvar skapade

Sida 132 av 420
  • jester

jester

Medlem
    3 april, 2009 vid 11:17 som svar på: laga / service / förstärkning

Tycker inte att denna är värre än flera andra ”nasare” här på konfen.

• jester

jester

Medlem
    1 april, 2009 vid 13:01 som svar på: PWA tävling i Sverige

Och med deltagare som Anders Bringdal, Martin van Mueurs sv…

• jester

jester

Medlem
    1 april, 2009 vid 09:19 som svar på: Nybörjarens guide till Formula Windsurfing

Ja, måste vara ovanligt att köra något där allt fungerar…

• jester

jester

Medlem
    1 april, 2009 vid 09:18 som svar på: Grafiken på brädor…

Jag tyckte den var ovanligt ful…

• jester

jester

Medlem
    31 mars, 2009 vid 11:15 som svar på: Challenger Aero+ 09

Japp! Så är det… 🙂 Eller så är det lbj som skrämmer mig (han som plåtar).

• jester

jester

Medlem
    31 mars, 2009 vid 07:04 som svar på: Med lem

Bara o gå in på http://www.vindsurfingforbundet.com/ och kilcka på länken ”bli medlem”

• jester

jester

Medlem
    31 mars, 2009 vid 06:43 som svar på: Challenger Aero+ 09

Gör *aldrig* om det igen!! 😀

• jester

jester

Medlem
    31 mars, 2009 vid 05:53 som svar på: Challenger Aero+ 09

Janne: Sudla ner denna fina tråd med ett himskt NS? Skandal! 🙂

Hänkö: Jag är nog en av dom minst händiga knåpare som finns… Hemligheten ligger i typsnittet. Runda kanter på yttersidan, men räta vinklar på insidan. Så det mesta har jag skurit med en vanlig flärp som man anänder att skära papper med. Och ja, det är hyllplast.

• jester

jester

Medlem
    30 mars, 2009 vid 20:44 som svar på: Challenger Aero+ 09

Siffrorna är hemmagjorda…

• jester

jester

Medlem
    30 mars, 2009 vid 20:00 som svar på: Challenger Aero+ 09

Haha… inte du oxå.. Lasse tjötade hela tiden på siffrorna… Men jag skall inte vara med på nån slalomtävling, så jag känner mig ganska safe… 🙂

• jester

jester

Medlem
    30 mars, 2009 vid 19:46 som svar på: Tävlingssugen

Rattmuffar is the shit…

• jester

jester

Medlem
    30 mars, 2009 vid 18:50 som svar på: Challenger Aero+ 09

På allmän begäran kommer här lite bilder på Aero+ 2009: http://www.kinnas.com/aero2009/

• jester

jester

Medlem
    30 mars, 2009 vid 08:04 som svar på: Glad för tips =)

Lösningen är att lära sig plana. Planar du inte och det blåser mycket, så får man kämpa som bara den. Men om du lär dig att plana, så har all kraft nånstans att ta vägen, mao den omvandlas till fart framåt. Är du inte tokliten, så bör du garanterat skaffa dig ett större segel så att du kan plana i lättare vindar. Fördelen med detta är att allt blir mycket enklare iom att vågor är mindre osv.

• jester

jester

Medlem
    29 mars, 2009 vid 18:36 som svar på: Idag har jag varit Jesus!

Haha.. Snart är det premiär även för mig… 🙂 Har ju nya trasor att inviga nu…

• jester

jester

Medlem
    29 mars, 2009 vid 14:30 som svar på: Angående Beijershamn Öland (speedkanalen)

Jag tror att problemet bara varit okunskap. För en lekman som mig själv så ser det ju ut som vilket sandrev som helst. Så det handlar ju bara om att upplysa dom som surfar hur det hela förhåller sig. Och ÖWC är ju duktiga på att tala om vad som gäller, så jag tror att problemet kommer försvinna i framtiden. Om nu bojarna ligger kvar där inne, så kan ju en bra regel vara att inte vara på ”revsidan” av dessa?

Sida 132 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA