jester
Forumsvar skapade
-
mackee;467924 wrote:ett tips sov inte med foten på gaspedalen
Blir roligare för varje gång… 😀
-
Trevligt att höra! Bra jobbat av alla inblandade!
-
du får oxå var med culing… 😀
-
jester
Medlem21 maj, 2008 vid 11:19 som svar på: F2 Speed Challenge – Habo Ljung Grand Slam 6-8 JuniJag hjälper gärna dom som har frågor, eller behöver hjälp med uppdateringar o så. Samma på Öland, såklart!
-
jester
Medlem21 maj, 2008 vid 08:18 som svar på: F2 Speed Challenge – Habo Ljung Grand Slam 6-8 JuniJag lär vara på plats oxå
-
Hmm.. kan bli lite småkyligt i tältet om nätterna med nordliga vindar… 😀
-
Tyvärr är dom inte värda så mycket. Runt 500-hundringen styck…
-
Jag o Daniel dyker upp fre em/kväll. Kommer även lite fler göteborgare
-
Känns som om siten är tillbaka som den skall. Dock verkar viss data ha försvunnit. Så kontrollera att dom ändringar ni gjort dom senaste veckorna ligger kvar.
-
Det är nr 208 som passar bäst. Visste jag glömt något… 🙂
(trodde jag iaf…) Verkar som dom bytt namn på den…
http://www.aquapac.se/mobiltelefoner8.html
Art. nr 212 Large Armband Case längd: 180 mm omkrets 190 mm. Levereras med band och snodd. Det är denna vi har (tror jag)..
-
Damna… när jag såg prognosen igår kväll, så trodde jag itne att det skulle bli någon vind… Men å andra sidan hade jag nog fått leka ubåt ganska ofta där enre oxå (fick tillräckligt med övning på det igår…).
Bra jobbat!!
-
Lite info om färg och boxar i brädorna på bilderna ovan:
Date : 5/6/2008 7:19:54 PM Author : Koen B-2 IP : 172.17.2.57
Some comments:
The Warp SL 2009 boards shown at the defi wind were handmade protoboards to the exact dimension of the boards that will come out of the moulds; BUT cobra messed up again: they painted them grey like the new SCROSS and put a powerbox in. The Warp S 2009 promodel were build to spec in the moulds of the WARP S
So to be clear: WARP SL will have a black deck and tuttle box.
Regarding the black colour: all WARP SL and S promodels will have a red sanded bottom, so you can always turn them fin up to the sun.
Sofar, all testings have given no problem at all with the black colour. tests have even shown that the silver sanded colours of many other boards is heating up in a very similar way when parked in the sun.
So as a principal rule, if you leave the board for a really long time in the sun in hot climate conditions, it is always best to open the airvent a bit, independent the colour of the board. -
jester
Medlem16 maj, 2008 vid 11:19 som svar på: Hur liten fena kan man använda på en lättvinds slalom bräda?Tilläggas bör att Select-fenorna är ganska kraftfulla, så man kommer undan med ganska små fenor.