Forumsvar skapade

Sida 203 av 420
  • jester

jester

Medlem
    14 april, 2008 vid 11:16 som svar på: Locosys GT11

Gött. Kommer garanterat en fix ganska snart.. Dock är det ju smartast att inte gippa om man går för nautisk… 😀

• jester

jester

Medlem
    14 april, 2008 vid 09:42 som svar på: Ny butik

Jag kommer vara på plats o tjöta slalom, speed och GPS.

• jester

jester

Medlem
    14 april, 2008 vid 09:41 som svar på: Var f** är vinden?

Ta badminton istället. Slipper du kånka runt på ett stort bord.

• jester

jester

Medlem
    14 april, 2008 vid 08:26 som svar på: Locosys GT11

Det verkar som om GPSResults bara tar nautisk mil utan gippar. Det verkar vara en bugg i programmet mao..

• jester

jester

Medlem
    11 april, 2008 vid 19:36 som svar på: Choco Fins

Profilen är identisk med Tectonics F1 oxå. Även F2 kör dessa fenor i år. Känslan i F1 30 cm var även den likadan siom med Tectonic Falcon 30.

• jester

jester

Medlem
    11 april, 2008 vid 19:35 som svar på: Locosys GT11

OK. Dock har det ju hänt förr att elektronikprylar inte dyker upp enligt tidtabell…

• jester

jester

Medlem
    11 april, 2008 vid 14:03 som svar på: Crashvest

Jag fuskade lite sist, och övergav utrustningen innan allt gick åt h-vete. Blev bara ett och ett halvt varv studsandes i vattnet då. Hade jag däremot stått kvar, och brädan hade näbbat, så hade det nog kunnat göra rejält ont. Kanske hade jag klarat det, och fått en bättre tid den repan, men jag tycker inte att det är värt det. Så ja, jag är oxå ganska försiktig, och gillar definitivt inte att kastfalla…

• jester

jester

Medlem
    11 april, 2008 vid 13:38 som svar på: Crashvest

Jag kör med en vanlig NP4000 flytväst. Fungerar ju hyfsat som crashvest oxå. + att man får extra flytkraft vid vattenstart.

• jester

jester

Medlem
    11 april, 2008 vid 12:51 som svar på: Garmin Foretrex 201

Det är empiriskt bevisat att den börjar läcka ganska snart.. Blir ju ganska högt vattentryck om du kraschar, och GPSen får ta stöten.. GT11 skall oxå vara vattentät, men det är den inte i verkligheten…

• jester

jester

Medlem
    11 april, 2008 vid 08:56 som svar på: Garmin Foretrex 201

Har du tänkt att slå dig in i topp10-topp15 i Sverige så är det snarare ett krav att köra med GT11 (eller annan godkänd doppler-enhet efterhand som dom blir godkända).

Dessutom är Foretrex 201 *inte* vattentät. Många som haft problem med läckande enheter och ärgade kontakter. Aquapac skall användas till alla GPS:er som finns idag.

• jester

jester

Medlem
    11 april, 2008 vid 07:27 som svar på: Gömma nyckeln när du e på vattnet.

Inga problem med vatten även på icke-elektroniska nycklar? Dom flesta moderna bilar har ju immobilizer, men dom bitarna är väl bara magnetiska, eller? Aquapac finns ju även. Fungerar ju bra för GPS:er, borde fungera även för nycklar.

• jester

jester

Medlem
    11 april, 2008 vid 06:18 som svar på: Har ni fendubletter?

Är det inte dags att ta bort möjligheten att skriva inlägg som oregistrerad?

Håller med!

• jester

jester

Medlem
    10 april, 2008 vid 19:55 som svar på: Locosys GT11

Det senaste jag hörde så finns det bara prototyper ännu…

• jester

jester

Medlem
    10 april, 2008 vid 19:55 som svar på: Har ni fendubletter?

Fenor med ungefär samma vindstyrka har jag allt. Men det närmaste jag kommer rwena dubletter är Tectonics F1 30cm och Choco Mach 1 30cm..

• jester

jester

Medlem
    10 april, 2008 vid 12:54 som svar på: 08 swespeed cup

Helt korrekt!

Sida 203 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA