Forumsvar skapade

Sida 223 av 420
  • jester

jester

Medlem
    29 december, 2007 vid 15:52 som svar på: TT imorgon?

Enligt uppgift gick den bara rätt av 30 meter efter start. Fick sig nog en smäll förra gången hr Larsson kraschade (och mosade en X9-bom). Börjar bli dyrt det här, tre-fyra-fyra… Inte kul, men samtidigt aningen dråpligt…

• jester

jester

Medlem
    28 december, 2007 vid 22:17 som svar på: Tidig Julklapp

Snabb kille, vettu… 😀

• jester

jester

Medlem
    28 december, 2007 vid 22:03 som svar på: Tidig Julklapp

Det tycker jag. S10 är inte formellt godkänd ännu, vad jag vet. Dessutom får du ju pengar över till en fena… 😀

• jester

jester

Medlem
    26 december, 2007 vid 19:11 som svar på: Tidig Julklapp

Fårgan är bara om det kommer utvecklas någon GPS som passar bra för oss vindsurfare? Ju mer junk du slänger i dom, coolare skärmar osv, ju mer ömtåliga lär dom bli? Tror vi får hoppas på dom här lite mindre tillverkarna, typ Locosys som kan göra hyfsat billiga prylar som passar vår sport bra.

• jester

jester

Medlem
    25 december, 2007 vid 20:25 som svar på: Tidig Julklapp
  • jester

jester

Medlem
    25 december, 2007 vid 17:52 som svar på: Tidig Julklapp

Regel nummer ett: Använd *alltid* aquapac! Blir oerhört tryck på prylarna speciellt om man vurpar…

• jester

jester

Medlem
    24 december, 2007 vid 12:07 som svar på: Tidig Julklapp

Följ bara instruktionerna på denna sida: http://mtbest.net/setting-up-navi-GT-11.htm

• jester

jester

Medlem
    23 december, 2007 vid 14:10 som svar på: Uppblåsbar bräda, fett grymmt…. not

Jag har kvar min gamla Hypersonic… Intresserad, hanky Panky?

• jester

jester

Medlem
    23 december, 2007 vid 14:08 som svar på: God Jul!!

Go Jul, osv!

• jester

jester

Medlem
    23 december, 2007 vid 07:41 som svar på: Tidig Julklapp

Nejdå. Du har väl även spanat in vad som gäller med GPS-hårdvaran nu för tiden? Sök efter Locosys GT11/Amaryllo i detta forum.

• jester

jester

Medlem
    22 december, 2007 vid 23:47 som svar på: Tidig Julklapp

Ser ut som en smörkniv modell större… 😀

• jester

jester

Medlem
    20 december, 2007 vid 13:02 som svar på: GAASTRA SAILS FW2008- ser jo fett ut,,,

Ser spejsat ut, helt klart!

Point 7 gick ju bra på speed-tävlingen i Karpathos där Bahadour vann med detta segel.

• jester

jester

Medlem
    20 december, 2007 vid 13:00 som svar på: SVF – Inriktning och prioriteringar 2008

Nu kanske jag är orättvis, men känns inte Klagshamn som ett bättre ställe o vara på oxå? Speciellt om det ksall vara ett event…. Större ytor, och möjlighet till vildcamping..

• jester

jester

Medlem
    20 december, 2007 vid 08:07 som svar på: spot skåne

Ligger inte den sjön mitt i ett militärt övningsområde? Vill minnas att jag var där o krigade i fornstora dagar…

• jester

jester

Medlem
    19 december, 2007 vid 14:46 som svar på: SVF – Inriktning och prioriteringar 2008

En liten grej bara:

Tycker formatet är super och ser verkligen fram emot det. Vi får se hur vi lyckas kombinera det med speed, för tanken är att vi skall köra båda formaten på t.ex. Freestyle SM i Habo. O jag vill ju vara med på båda…

Man kanske inte skall kalla det för freestyle SM då?

Sida 223 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA