jester
Forumsvar skapade
-
Enligt uppgift gick den bara rätt av 30 meter efter start. Fick sig nog en smäll förra gången hr Larsson kraschade (och mosade en X9-bom). Börjar bli dyrt det här, tre-fyra-fyra… Inte kul, men samtidigt aningen dråpligt…
-
Det tycker jag. S10 är inte formellt godkänd ännu, vad jag vet. Dessutom får du ju pengar över till en fena… 😀
-
Fårgan är bara om det kommer utvecklas någon GPS som passar bra för oss vindsurfare? Ju mer junk du slänger i dom, coolare skärmar osv, ju mer ömtåliga lär dom bli? Tror vi får hoppas på dom här lite mindre tillverkarna, typ Locosys som kan göra hyfsat billiga prylar som passar vår sport bra.
-
Regel nummer ett: Använd *alltid* aquapac! Blir oerhört tryck på prylarna speciellt om man vurpar…
-
Jag har kvar min gamla Hypersonic… Intresserad, hanky Panky?
-
Nejdå. Du har väl även spanat in vad som gäller med GPS-hårdvaran nu för tiden? Sök efter Locosys GT11/Amaryllo i detta forum.
-
Ser ut som en smörkniv modell större… 😀
-
Ser spejsat ut, helt klart!
Point 7 gick ju bra på speed-tävlingen i Karpathos där Bahadour vann med detta segel.
-
Nu kanske jag är orättvis, men känns inte Klagshamn som ett bättre ställe o vara på oxå? Speciellt om det ksall vara ett event…. Större ytor, och möjlighet till vildcamping..
-
Ligger inte den sjön mitt i ett militärt övningsområde? Vill minnas att jag var där o krigade i fornstora dagar…
-
En liten grej bara:
Tycker formatet är super och ser verkligen fram emot det. Vi får se hur vi lyckas kombinera det med speed, för tanken är att vi skall köra båda formaten på t.ex. Freestyle SM i Habo. O jag vill ju vara med på båda…
Man kanske inte skall kalla det för freestyle SM då?