Forumsvar skapade

Sida 224 av 420
  • jester

jester

Medlem
    19 december, 2007 vid 07:42 som svar på: SVF – Inriktning och prioriteringar 2008

Kan någon beskriva den nya grenen? Känns fel att ”nervärdera” speed, tycker jag. Handlar det inte om att mäta fart skall det heta något annat, tycker jag.

• jester

jester

Medlem
    18 december, 2007 vid 13:53 som svar på: Jul-film, ISA Speed Karpathos 2007

Mycket trevlig film, Klang! God Jul!

Edit: Fick inte länken att fungera. Testa denna istället:

http://www.kinnas.com/swespeed/movies/ISASpeedKarpathos2007.avi

• jester

jester

Medlem
    18 december, 2007 vid 13:52 som svar på: spot skåne

Ser ju nästan ut som en insjö, så jag gissar nånstans på ostkusten av Skåne, eller Blekinge?

• jester

jester

Medlem
    17 december, 2007 vid 21:58 som svar på: Tomten har kommit till Speedjanne

Faktiskt är jag lite sugen, men jag kommer inte köpa någon ännu… Kommer komplettera med en 62:a istället. Har mer ofta användning för den än en stor slalombräda, då där är för grunt i TT för storplankan

• jester

jester

Medlem
    17 december, 2007 vid 17:35 som svar på: Sökes-Äldre surfutr.
    Tim.Eriksson;434290 wrote:
    Ser man en 3 st fenor på samma planka där? Ojoj. Å dem är bara på 2 st på dagens modera vågisar? Utvecklingen har gått bakåt!

Jag kan minnas fel, men hade inte Bic 300 sl tre fenor på detta sätt? Var den första brädan jag planade med. Kommer fortfarande ihåg känslan än idag… Det var tider det…

• jester

jester

Medlem
    17 december, 2007 vid 17:32 som svar på: Tomten har kommit till Speedjanne

Typ som Exocets nya Formula. Otroligt porrig bräda…

• jester

jester

Medlem
    16 december, 2007 vid 22:11 som svar på: Tomten har kommit till Speedjanne

Precis… Därför borde brädorna vara svarta… 😀

• jester

jester

Medlem
    16 december, 2007 vid 21:10 som svar på: Tomten har kommit till Speedjanne

Bara skiten går så spelar grafiken ingen större roll… Blir säkert bra det där…

• jester

jester

Medlem
    16 december, 2007 vid 14:40 som svar på: Is this what it takes to crack 50?

Snart drar ju tävlingen igång med videotiming. Hoppas dom får bra förhållanden!

• jester

jester

Medlem
    14 december, 2007 vid 22:19 som svar på: Varför har du/ni inte flyttat till surfbart vatten?

Bortser man från ett par månader varje sida om nyår så är ju Svedala trots allt ganska trevligt… Får dock skärpa mig och resa lite mer än tidigare, dock…

• jester

jester

Medlem
    13 december, 2007 vid 22:16 som svar på: Är detta slutet?

Svenne for president!

• jester

jester

Medlem
    13 december, 2007 vid 22:10 som svar på: Jul kalender alla swespeed

Du skulle bara veta, Faster! Skägget börjar bli långt nu… 😀 Puh… Snart Jul o Nyår iaf. Känns som om det finns hopp om att våren skall komma när vi snart har tangerat den mörkaste tiden…

• jester

jester

Medlem
    13 december, 2007 vid 17:30 som svar på: Jul kalender alla swespeed

Dagens lucka: Skepparmöte utan specialeffekter

• jester

jester

Medlem
    12 december, 2007 vid 20:40 som svar på: 9.5:a

Du tjänar lite, men inte tokmycket, faktiskt. En sak är säker iaf… Riggen blir väldigt mycket mer otymplig. Har själv gått ner från 9.0 till 8.4 som störst inför 2008. Skall bli kul o se skillnaden. Iofs skall jag sälja min lättvindsslalom, så jag behöver ju inte lika stora riggar heller.

Till ett så stort segel behöver du en stor fena. 55+cm, upp till en formula-fena kanske tom..

• jester

jester

Medlem
    12 december, 2007 vid 18:31 som svar på: Träningsläger i maj
Sida 224 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA