Forumsvar skapade

Sida 265 av 420
  • jester

jester

Medlem
    13 maj, 2007 vid 16:44 som svar på: Snabbt USM igår

Ojdå… Själv skall jag vara hemme o kurera min förkylning 0 feber… Hoppas att skiten ger med sig innan onsdag…

• jester

jester

Medlem
    11 maj, 2007 vid 20:22 som svar på: Va lack man blir!

Uppdatering.

Kolla här: http://www.neilpryde.com/news/latest-news/neilpryde-windsurfing-power-base-replacement-program-up.html

För svag fjäder verkar vara boven i dramat. Testade mina två mastfötter, och den ena kan jag dra isär om jag tar i lite utan att trycka in knappen…

Edit: När jag sköljde av den andra i sötvatten kunde jag dra isär den från mastförlängaren också…

Måste vara nåt nytt rekord att misslyckas med tre olika typer av mastfötter, eller? Yeye, dom verkar ta ansvar för sitt misstag iaf. Alltid något…

• jester

jester

Medlem
    11 maj, 2007 vid 15:58 som svar på: F2 Speed challenge Haga Park 17-19 maj

Supernajs!

• jester

jester

Medlem
    9 maj, 2007 vid 21:10 som svar på: F2 Speed challenge Haga Park 17-19 maj
    MacTS;382133 wrote:
    Jesper, om du har det ”stora” tältet du hade i Holland så kan vi kanske bo i det allihop?

Haha! Jag har uppgraderat till ett par storlekar större tält. I det nya är det bitvis ståhöjd på… Fick ju knappt in min luftmadrass i det gamla…

• jester

jester

Medlem
    9 maj, 2007 vid 17:58 som svar på: F2 Speed camp Rhodos
    faster;382094 wrote:
    Vad jag kan se så är det warp 06 som är först på bilden!

Det e grejer det!

• jester

jester

Medlem
    9 maj, 2007 vid 17:57 som svar på: F2 Speed challenge Haga Park 17-19 maj

Maccan hann före… 😀

• jester

jester

Medlem
    9 maj, 2007 vid 17:52 som svar på: F2 Speed challenge Haga Park 17-19 maj

Haga Park lär var drängfullt. Kolla ERiksöre camping, dom kan eventuellt ha plats (ett par km norr om Haga). Finns även lite campingplatser med stugor runt Färjestaden. Lokala förmågor kan säkert tipsa om vandrarhem osv.

• jester

jester

Medlem
    9 maj, 2007 vid 13:45 som svar på: Alltså..

Hmmm… Guppa med 97 liters bräda med 85 kg kroppsvikt bör gå ganska lätt. Jag lyckas guppa med 105 liters bräda och 110 kg kroppsvikt. Det svåra är ju att komma upp på brädan om det är för lite vind för vattenstart. Bara o öva, helt enkelt

• jester

jester

Medlem
    9 maj, 2007 vid 09:46 som svar på: Ryktet går att TB!

Hahaha!! Köp en banner!!! 😉

(Just pulling your leg…)

• jester

jester

Medlem
    9 maj, 2007 vid 09:44 som svar på: Då är dom p G nu iaf!

Oväntat att du skulle dra upp den biten oxå… 😀

• jester

jester

Medlem
    9 maj, 2007 vid 07:56 som svar på: Då är dom p G nu iaf!

Martin verkar nöjd:

First time out on the new Prolimit/C3 fins which are hitting the market in a couple of months. Boogie designed them for Prolimit. He is in Holland right now to perform the first quality checks. He told me wanted a wide speed range, easy control and and a very high potential top end speed. The first session was promising. I’ve never gotten op to this topspeed on a medium slalom board before.

• jester

jester

Medlem
    8 maj, 2007 vid 16:12 som svar på: Gaastra.

Kan ju vara så enkelt att beställningstiden för 07:or har gått ut. Vet iaf att dom kommer köra Tabou nästa år, så jag gissar att även Gaastra kommer med på ett hörn.

• jester

jester

Medlem
    8 maj, 2007 vid 12:04 som svar på: Va lack man blir!

Skall dock kolla så att alla skruvar sitter som dom skall…

• jester

jester

Medlem
    8 maj, 2007 vid 12:04 som svar på: Va lack man blir!

Kan det inte vara så att dom förväxlar MXT med XT/UXT? Där har det ju varit problem. Det finns info om detta iaf: http://www.neilpryde.com/news/latest-news/neilpryde-windsurfing-power-base-replacement-program.html

• jester

jester

Medlem
    8 maj, 2007 vid 09:01 som svar på: F2 Speed challenge Haga Park 17-19 maj

Jag kommer tälta. Funkar kanon om det inte blir skitväder, och blir det det så åker jag nog inte dit, alternativt åker hem om vädret ändrar sig till det sämre.

Sida 265 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA