Forumsvar skapade

Sida 266 av 420
  • jester

jester

Medlem
    7 maj, 2007 vid 21:31 som svar på: F2 Speed challenge Haga Park 17-19 maj

Rosa disktrasor, kanske?

• jester

jester

Medlem
    7 maj, 2007 vid 19:03 som svar på: F2 Speed camp Rhodos

Det där såg inte dumt ut. Kul att ni fick vind! (kan bero på att Faster inte följde med…)

• jester

jester

Medlem
    7 maj, 2007 vid 12:02 som svar på: Fituna 6 maj, bästa säsongskickoffen någonsin?
    Lex Luthor;381446 wrote:
    14-15 grader i TT?! Det var inte illa, då kanske man vågar sig ut snart då….

Definitivt. Var nästan för varmt med vinterdräkten bitvis. Handskar behövdes inte, inte huva heller. Hade en mössa för att inte bränna flinten… 😀

• jester

jester

Medlem
    7 maj, 2007 vid 11:12 som svar på: SWESPEED 08 CUP Fituna imorgon

Förutom det så var mitt material igår Naish speedpro 105 och Naish stealth 7.6 samt en SR6 38cm (Gsport, curtis), vilket visade sig vara för stort. Men man lär sig…….någongång kanske

Haha. JAg körde (på västkusten) mitt Warp 9.0 med en Lightning Evo på 37 cm. Dessutom min Warp Slalom 67. Fick spinout ganska lätt om man säger så… 😀

Fick trots kort fena stenkänning. Daniel tyckte tydligen att det var ganska komiskt då han asgarvade åt mig när jag stod o slipade fena mitt ute i vattnet vid TT… (har alltid med mig sandpapper ut numera… ;))

• jester

jester

Medlem
    7 maj, 2007 vid 10:01 som svar på: fråga – rätt slalomstorlek för mig?

Glöm inte Pro-Limits (eller vem det nu var som tillverkar den) ursnygga (not!) gråa speed-dräkt med inbyggd huva?

• jester

jester

Medlem
    7 maj, 2007 vid 09:31 som svar på: Laddad för maj…

Dom säger att skratt helar oxå. Jag skickar en räkning med posten… 😀

• jester

jester

Medlem
    7 maj, 2007 vid 09:22 som svar på: SWESPEED 08 CUP Fituna imorgon

Spana in följande länk, och klicka på informations-symbolen, så får du reda på vad folk körde för utrustning:
    http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=forum&smnu=2&val=4044

• jester

jester

Medlem
    7 maj, 2007 vid 08:40 som svar på: Laddad för maj…

Ajdå… Trist som faen!

Många hävdar ju att psyket spelar stor roll för att hela kroppen. Använd din Karpathos-resa som inspiration för en snabb återhämtning. Brände själv upp ena handen då jag drog en skruv i en 200A kabel för länge sedan. Åkte o köpte mig en ny NP World Cup Racing, och en vecka efter skadan så var jag ute på vattnet. Alla läkare bara skakade på huvudet, dom hade aldrig sett brännskador som helade sig så snabbt..

• jester

jester

Medlem
    7 maj, 2007 vid 06:49 som svar på: Va lack man blir!

Sorry… 😀

• jester

jester

Medlem
    6 maj, 2007 vid 21:32 som svar på: Va lack man blir!

Provkörde med nya längarna idag. Jösses va lätt det var o få ner seglet. Tom lättare än Liberty-längaren (kullagrat streamlined på den). Nya MXT-mastfoten funkade ruggigt bra oxå. Lätt o trycka dit och att koppla isär. Extra litet plus för att mastfoten har ett eget ”spår” för tack-strapen.

• jester

jester

Medlem
    6 maj, 2007 vid 19:51 som svar på: Fituna 6 maj, bästa säsongskickoffen någonsin?

Var lite folk på TT idag oxå, men då vinden var tveksam så var vi inte tokmånga. Men vi hade det gott o varmt iaf. Blev förvånad över vattnetemperaturen. 14-15 grader. Inte illa.

• jester

jester

Medlem
    5 maj, 2007 vid 19:54 som svar på: F2 Speed challenge Haga Park 17-19 maj

jag brukar göra ofrivilliga geckos ibland… Kanske borde ge någon poäng? Skulle nog kunna få till en head-dipp oxå… Snacka om tung succé!

• jester

jester

Medlem
    5 maj, 2007 vid 19:20 som svar på: 08-CUP Fituna i morgon??????

Bokmärk/använd http://www.teamswespeed.se istället.

• jester

jester

Medlem
    5 maj, 2007 vid 07:31 som svar på: F2 Speed challenge Haga Park 17-19 maj

Blir inget torn för mig. Kommer köra lite GPS istället… Är mycket roligare. Orsaken till att jag lyfte frågan om SVF är att jag är helt övertygad om att många inte fattat den saken. Är ju *mycket* luddigt uttryckt i inbjudan. Kolla inbjudan till freestyle-tävlingen i Habo. Så skall det se ut.

Kolla på denna sida:
    http://www.lbws.com/(iumnoq2zbxl4bi55jzn25v55)/Default.aspx?sID=sm2007&ssID=information

Där är det ju krav på att vara medlem i SVF OCH att man måste ha segelnummer.

• jester

jester

Medlem
    4 maj, 2007 vid 17:42 som svar på: F2 Speed challenge Haga Park 17-19 maj

Jag kommer vara där, men kommer nog inte köra tävlingen. Är roligare o bara bränna omkring

Sida 266 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA