Forumsvar skapade

Sida 311 av 420
  • jester

jester

Medlem
    20 september, 2006 vid 17:54 som svar på: kan det vara ett NP RS7?

Mmmm.. Vet att både Faster o GetWet speedade ifrån Ben van der Steen i fredags. Dock har båda dessa kört fort på bräda hur länge som helst (o så är dom gamla oxå… ;))

• jester

jester

Medlem
    20 september, 2006 vid 13:55 som svar på: Varför… Varför

Faster koncentrerar sig nog på att åka fort istället…

• jester

jester

Medlem
    20 september, 2006 vid 12:25 som svar på: kan det vara ett NP RS7?

Njae, håller faktiskt inte med. Om du kikar på touren idag, så ser du inga 07:or, om man bortser från Naish Stealth. Så här dax förra året körde alla på samma typ av segel som dom fortfarande gör ett år efter.

Dessutom kommer en del brädmärken att lansera nya brädor i 18-månaders intervall, och Exocet uppdaterar ju bara sina brädor vartannat år.

En orsak till detta är att Slalom 42 bara körs på standardprylar, vilket innebär att prototyperna inte visas upp offentligt, som det görs i bla fresstyle o wave.

• jester

jester

Medlem
    20 september, 2006 vid 11:54 som svar på: Nya Exocet Warp Speed

Sweet! Problemet är att pengarna är slut, då det står en flångans ny Warp Slalom 80 bredvid mig, och en WS 67 beräknas anlända nästa vecka…

• jester

jester

Medlem
    20 september, 2006 vid 09:57 som svar på: Holland ESM 9/9-17/9

Haha.. Du skulle sett när gubbarna körde en vit dag där nere…

Naish fotade jag lite extra, då MGS är lite intresserad av dom.

Ahhh… Vår sjungande Barbie. En av Maccans döttrar hade smugit med den i packningen

• jester

jester

Medlem
    20 september, 2006 vid 06:45 som svar på: Varför… Varför

Problemet med din lösning pure, är att den blir inaktuell så fort någon postar en ny session. Och varför det inte är sökbart? Antagligen pga brist av tid. Glöm inte att detta är egenhändigt ihopknopat av ett par enstaka personer som antagligen har egna liv att leva… Roger har tex nyligen blivit pappa osv..

• jester

jester

Medlem
    19 september, 2006 vid 20:51 som svar på: iSonic – bilder

En sak som jag inte förstår är hur Ian Räv verkligen kan ha seglat 40+ knop med iSonic Speed i runt 20 knop, när såpass duktiga seglare som Ben van der Steen, Martin van Meuers, mfl kör knappt över 30 knop i dom vindarna… Lär ha blåst på lite mer än 20knop i byarna…

• jester

jester

Medlem
    19 september, 2006 vid 20:49 som svar på: iSonic – bilder

Samlade lite brädbilder på följande: http://www.kinnas.com/speed/

Lite pinsamt att jag missade föta Exocet Warp Speed Proton, men den finns ju på följande trevliga bild: http://www.gps-speedsurfing.com/img/news/esm05.jpg

Och ja, Pascal, Martin van Meuers mfl gav oss många tips om att åka fort. Dundertrevliga snubbar allihop!

• jester

jester

Medlem
    19 september, 2006 vid 20:40 som svar på: Holland ESM 9/9-17/9

Ligger lite bilder för den som är intresserad på http://www.kinnas.com/holland

• jester

jester

Medlem
    19 september, 2006 vid 20:18 som svar på: Rekordet e väl ändå på västkusten LR?

Damn! Det där sa jag ju i förtroende!!! 😀

• jester

jester

Medlem
    19 september, 2006 vid 18:20 som svar på: Rekordet e väl ändå på västkusten LR?

Jag e snabb. Säger alla damerna iaf… 😉

• jester

jester

Medlem
    19 september, 2006 vid 17:55 som svar på: Rekordet e väl ändå på västkusten LR?

Thommen RS65. Mao en bräda. Jag körde den ett par repor i Habo, bla.

• jester

jester

Medlem
    19 september, 2006 vid 12:34 som svar på: Gaastra Vapor 2007

Gaastra är ju redan en utmanare, då Erik kör Gaastra Vapor. Håller med om att seglen ser bra ut, för övrigt.

• jester

jester

Medlem
    19 september, 2006 vid 12:32 som svar på: Adoptera Pascal Maka

Det är Surfan, Pugge, MacTS och jag.. Dom som inte fastnade på bil, och som oxå är pappor är Faster, GetWet o Johan G

• jester

jester

Medlem
    17 september, 2006 vid 18:56 som svar på: warp 2007?

Hittade en bild på Norths Assymetriska segel på Norths hemsida.

http://www.north-windsurf.com/support/files/3/Dunkerbeck-Poster-07.pdf

Kan nog vara lite lurigt o vattenstarta det seglet, eller?? 😀

Sida 311 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA