jester
Forumsvar skapade
-
Hmmm. en 11-bil hade ju varit en perfekt surfbil… Vill ha!!
-
Är ju en del tjejer som håller på med slalom o speed på högre nivå. Karin Jaggi kör ju fortare än oss alla, och Valerie Gibhadou (eller hur hon nu stavar sitt namn) verkar ännu snabbare…
Men synd att inga svenska damer kör lite GPS. Skulle inte RAN vara på Haga under Kristi Flygare? Vi får dra på stora charmen helt enkelt (hur nu det skall gå till…)
-
Den där lilla extralattan längst ner känns lite jobbig.. (hade jag ju på mitt gamla NP Wolrd Cup Wave -89… ;)) Men visst ser seglet grymt schysst ut.
Surfan o MGS fick sig oxå en stund på vattnet. Hoppas på vind till helgen, så även jag får premiären överstökad…
-
Vad jag vet, så är det väl omöjligt att få spikar på värdet i displayen? Har jag aldrig fått iaf…
-
getwet wrote:Jester wrote:Var bara en vanlig förkylning, men skiten vill inte släppa mina öron… Mao så suger balansen, vilket kan vara bra att ha om man skall ut på vattnet..
Visst har jag källar-förråd här med, men inbrott varannan vecka, och en massa dörrar och knepiga hörn…
Fågelinfluensan sätter sina spår på balansen…..Rannsaka dig själv nu och backa bandspelaren, har jag haft någon liten kyckling hemma, eller kanske rentav en skata…..?
Om det ändå varit så väl… -
Kommer finnas en massa camber-galningar där oxå…
-
Var bara en vanlig förkylning, men skiten vill inte släppa mina öron… Mao så suger balansen, vilket kan vara bra att ha om man skall ut på vattnet..
Visst har jag källar-förråd här med, men inbrott varannan vecka, och en massa dörrar och knepiga hörn…
-
was blown 68 kilometres from Swansea across the busy Bristol Channel to south-west England
OK. var ju ännu länge…
-
Ja. jag kör hellre i Halland. Dock lär jag inte kör i morron heller. Hör fortfarande inget efter denna veckas förkylning…
Dessutom så har jag ju utrustningen i Halland, men befinner mig själv i Partille…
Ingen som kan fixa en hyresrätt söder om Gbg, med möjlighet att förvara surfprylar? PMa mig då…
-
The_Novice wrote:Fast riktigt så farligt var det väl inte ändå?
Verkar som han seglade rakt över Bristol kanalen till Lynton och det är väl ca 45km, borde ju inte ta mer än ca en timme om man har planing hela vägen…. 😉
45 km på en timme… Då placerar du dig topp 3 i världen på hastighet över en timme… -
Klart som korvspad numera då! Iofs är ju inte korvspaden så j-vla klar, men ändå… 😉
-
Daniel e ju så söt i sin gamla luva…
Jag var ju tyvärr strandsatt pga förkylning, men passade på att lägga min TB58 bredvid Daniels Falcon 91