jester
Forumsvar skapade
-
Hmmm… På Surfans bild ser det inte ens ut o finnas några cut-outs över huvud taget… Fast det är ju iofs en Photoshop-bild… Kanske kommer 2 varianter?
06:an kan ju inte ha varit gratis o tillverka.. -
Spännande! Får se om budgeten räcker till för en resa ner dit…
-
För mig som inte är speciellt kunnig på speedprylar så ser ju sonicen fmer ut som en Überspeedbräda för episka förhållanden och Warpen mer ut som en redigt snabb streetracer.
Det där håller jag inte riktigt med om. sonicen är ju en bräda som först o främst gjordes för kids (som slalombräda). Sedan visade det sig att den även funkade för vuxna, vilket gjorde att dom förstärkte upp den så den skulle hålla för fullvuxna speed-snubbar. Faktiskt tror jag att det är tvärtom, då warpen antagligen har en mer speed-orienterad bottenform.
-
Man kan alltså ta bort passagerar-sätet fram oxå?
-
Verkar vara en trend att man kan fälla baksätet så man får helt platt utan uppstickande säte därbak. Finns bla på nya Toyota Rav4, såg jag. Hoppas bara att fler bilmärken gör det möjligt att fälla passagerarstolen fram 180 grader framåt oxå.
-
Numera har VVK fått tre nya medlemmar i form av fullvuxna speed-seglare… (jag, Surfan o MGS) Har iofs inte fått respons av dom ännu att jag blivit registrerad…
Har även fått segelnummer från SVF: SWE491…
-
Vill passa på o tacka Svenne, som hjälpte till med en transport Gbg – Sthlm förra helgen. Tack o bock!
-
Jag har en is-skrapa det står Bilia på. Duger den?
-
Jao. Fi faen va snögga vi kommer vara!
Kommer nog att köra med lite snabbare saker i dom vindarna i år. Så bättre tider utlovas härmed!
Men visst var det synd att vi inte kom senare. Var helt slut i armarna på slutet när vinde tryckte på lite bättre.
-
Hmmmm… Vem av oss körde på en 79 cm bred bräda med sunkig orginal-fena?
Så handbromsen var definitivt i…Nävars. Bra tider av östsurfarna den dagen. Synd bara att vinden inte kom direkt…
-
Är det därför du ligger under mig i rankingen? Du backar mest hela tiden?? Borde gå snabbare o köra framåt? 🙂
-
GetWet, tänk på att det inte gills om du har på GPSen i Chevan! Om den nu gör 40 knop…
😀
-
The_Novice wrote:Det är ju lite löjligt att dem börjat med två decimaler på hastigheten, felet lär ju vara betydlig större, och det var väl mest för att kunna särskilja åkare som annars skulle få exakt samma speed.
Avrundar man till en decimal så blir det ju 35.0 och Getwet får sin tisha… :cool2:Jag tycker vi skall avkorta… 😀
Det roliga är ju att detta inte är ett uträknat värde egentligen. GetWet har ju faktiskt matat in 35 knop. Utan problemet är ju att värdena lagras i km/h i databasen, som konverteras tillbaka till knop när datan presenteras.
Så jag tycker nog att han borde vara godkänd för en 35:a