johanw
Forumsvar skapade
-
jepp vi har både de ena och de andra..:wink:
-
@Lasse i gatan 409846 wrote:
Tack för intressanta svar . Jag tycker det hela bådar gott.
Nu hoppas jag att det är så kul som det ser ut. Spännande!
Och, ”lina” och ”Eddie”, jag är oxå från Malmö så det blir kanske ni som får hjälpa mig ; )dra bara ner till habo där e typ alltid folk..
-
vi kommer säkert va där om de e vind..
-
@hildingdude 409935 wrote:
rebel 07 är iaf e jävlig bra kite! jag har aldrig lyckats klyva de neller något! och när jag fick punka va de bara att svänga förbi wallen och få en ny! de tog inte 3-4 veckor!
Dessutom är North ett märke med jävligt bra drakar! den nya vegas och rebel 08 är två jäkligt vassa saker man ska ha i sin quiver!hehe tog 3-4 månader för kalle…
-
@nundy 409868 wrote:
Du Johan var det inte så att du bröt båda handlederna?? :santa:
jo.. men den ena va bara lite bruten:smirk:
-
@Fredrikj 409771 wrote:
Det var jag som lyckades med konststycket i Habo i går. Det resulterade i en bruten handled som ska opereras i morgon och en allmänt blåslagen kropp.
Framförallt vill jag tacka alla som hjälpte mig. Jag förstår att det var du Stellan som hjälpte mig mycket, TACK !!. Och Erik som körde mig till sjukhuset TACK!!.Vad var det som hände ??
Det blåste upp väldigt hastigt när jag var på väg in så jag tog ner kiten och höll den flygande precis ovanför stranden. Det var ingen där som kunde ta den så i stället för att bara släppa bommen bestämde jag mig för att gå över vallen. När jag började höja draken för att komma över vallen bara stack den upp i luften och jag efter. Jag antar att det blir uppåtvindar vid vallen som gjorde detta. Även denna gång höll jag kvar i bommen i stället för att lösa ut. Jag tror t o m att jag skotade hem av ren reflex.
Detta var anledningen till flygruren. Hade jag bara släppt bommen hade det inte hänt./Fredrik
shit tur att du inte skadade dig mer!! hoppas de blir bra! bröt min handled i habo oxå.. e okej nu iaf.. krya på dig!
-
@MagnusH 409828 wrote:
Hur tycker ni det är att köra där. Är det några stenar eller annat att oroa sig för???
där e fan nasty sjukt mycket bättre i habo!! ganska mycket sten både jag o martin pajade våra brädor.. massa sandrevlar man går på grund på oxå.. ingen höjdare med andra ord.. men de blev bra bilder iaf..
-
gött nicke!! tony you sexy beast!
-
de va fan rock n roll idag mannen sjukt att vi hade hela själv!! så jävla najs!!
-
blåser ok i lomma…
-
jag tycker de e mycket roligare att köra C!!
-
@mjersen 409135 wrote:
längesen man såg dig carroe! ser ut o kötta på bra på bilderna!
håller me va länge sen! rockar järnet ju..
-
gryma bilder som vanligt!!