jonaish
Forumsvar skapade
-
JPS;420272 wrote:All info finns på denna tråd i Kiteforumet: http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=53440
Hur som helst så är den grym. Lite inriktad mot kite men funkar även för andra surfare.
Gött att man kan kajta vid Klagshamn nu!
Nu får ni vindsurfare stå ert kast när ni har skrivit in klagshamn som kite-spot!
-
SkånePaul;422744 wrote:Tja, hittade samtliga för 399 dollar st, men sen skulle dem ha 250!! dollars för frakten så då sket jag i det…
Blir liksom inte lönt om man åker på lite tull och moms också.
Ingen som har nån till salu för bra pris??
I Sverige äre nog billigare faktiskt?!?!
RECOIL – 4595 sek – Inkl. Straps
MISSION – 4995 sek – Inkl. Straps
ELEMENT – 4995 sek – Inkl. StrapsMen du är väl naishist, blire inte lit svårt för daj å köra LF då??…:blush:
-
SkånePaul;422692 wrote:Vad är skillnaden på Element, Mission och Recoil egentligen?
Mjersen: har Element
Jonaish: har Mission
JohanW: har RecoilDii ä bara å testa när som! iaf min mission =)
-
Skotten da master…
will you take jonaish with you, soo you can dema me out to da locos up there?!?!
-
jonaish
Medlem15 oktober, 2007 vid 17:47 som svar på: Kolla LFs nyheter på hemsidan! Havoc II, FETA priser, Team Riders, Demoprylar mmFAN va najs!
-
jonaish
Medlem15 oktober, 2007 vid 16:52 som svar på: 101 reasons to take a course. #54 – www.kiteboarding.seNajs one Tony!
-
Precis så där att kiten börjar loopa å ha sig hände med mig i somras å rakt in i en båt med huvudet eller ryggen…
sjukt ont å sjukt farligt!!
-
jonaish
Medlem15 oktober, 2007 vid 14:26 som svar på: NU är det slutsnackat ! Imorgon bär det av !!!Frode ska bli pistvakt
Syns till våren då snön smälter å lilla frode kommer upp i tö =)
-
SamHansson;421850 wrote:fint …
Grattis i efterskott SAM!!
-
WOW
De va fan ett tag sen man fick se brudar så festligt klädda på steffo!!
MER MER för fan… -
nic;421639 wrote:Bara så ont om möjligheter att prova här upp i gbg… ser inte ens nån som äger en LF överhuvudtaget som man kan rycka ur händerna.
Kände på vikten på en LF Element (som jag såg på Stadium i Sisjön) å den är rätt tung redan utan bindningar måste jag säga. Om Mission är lika tung förstår jag vad du menar att den inte väjer för något 😛
Sjyst om den ändå är smidig men jag letar ändå efter en lätt bräda.nic
aaa, men då är RRD triple-x något…. SJUKT lätt, har en 128^36 som du kan få testa och du får självklart testa min LF Mission!
Iof så är min RRD inte lika lätt som den var för någon månad sen, för jag har plastat in hela skiten, så nu är den iaf inte lika lätt… men flex har den massa av =)
-
skotten, Fifi & gh0st;421374 wrote:you sorted out your msn yet fifi?
Det är rätt trevligt när hon skickar någon fil å skriver:
”Hey look, its my ex-girlfriend 😛 , its hot-girl.”
ex-girlfriend?…hmmmm men sofia daa.. hahahaha
-
Nic & SkånePaul,,
Jag säger bara… LF Mission 138^42
Det är som att köra traktor, men den är smidig som en cykel.. dvs den stannar inte för att du kör in i en våg och den svänger när du vill å snabbt går det!
-
Rex_Milvus;420369 wrote:Grymt bra!
På önskelistan kanske man kan lägga till en möjlighet att som användare klicka på nåt i stil med ”åker dit nu!” så att man kan se var folk håller hus när det blåser?
å sen när du undrar varför ingen va där så kommer du få svaret:
April, april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!