Forumsvar skapade

Sida 124 av 140
  • kinetic

Medlem
    18 februari, 2007 vid 15:32 som svar på: Köpa lösnummer var ?

Militären: Se nu till o linda in brädan i handdukar mm så den klarar flygresan helskinnad:-). O så ta de lilla lugna me drinkarna på flyget:-)

• kinetic

Medlem
    18 februari, 2007 vid 12:16 som svar på: Snösurf i helgen?

Oåxen: Plast:-). Man kan säg att det är en blandning av snowboard/vindsurfingbräda konstuktionsmässigt, en skumkärna som är laminerad med glasfiber, belaget är ett vanligt skidbelag med stålkanter runtom.

• kinetic

Medlem
    18 februari, 2007 vid 12:05 som svar på: test

tedfffdf

• kinetic

Medlem
    18 februari, 2007 vid 11:11 som svar på: Snösurf i helgen?

Oåxen: Fenan är V-slipad…Profilen ser ut som en surfbräda ungefär, ungefär 4-5cm tjock tills framför mastkassetten, framför mastkassetten är den ”konkav” på ovansidan

• kinetic

Medlem
    18 februari, 2007 vid 09:00 som svar på: test
  • kinetic

Medlem
    18 februari, 2007 vid 08:58 som svar på: test

[IMG]E:Documents and SettingsDavidSkrivbordTestpubliceringKitebrada_2_Stor.JPG[/IMG]

• kinetic

Medlem
    17 februari, 2007 vid 20:55 som svar på: Snösurf i helgen?
  • kinetic

Medlem
    17 februari, 2007 vid 10:59 som svar på: Bommar

Tobhed: Glider din vindsurfing.se bom ner? Min har en förmåga att glida UPP istället…Lite sjukt att när man går ut så sitter bommen ungefär i mitten av bomuttaget, när man kommer in kan den ha åkt upp en ca 10-15cm…Kan kanske iofs bero på att jag inte spänner fronten speciellt hårt, vill ju inte får kross-skador på masten…

• kinetic

Medlem
    16 februari, 2007 vid 19:05 som svar på: Bommar

Vindsurfing.se kolbommar är helt OK, i förhållande till priset! Har själv 2st (160-220 samt 180-240), tycker de funkar bra så länge man inte förlänger mer än 40cm, fast jag kommer införskaffa ytterligare en sådan bom (200-260) så jag kan köra med minimal förlängning oavsett segelstorlek (har 217cm som mest i bom), detta för att få en så styv bom som möjligt. Självklart är X9, HPL mfl förmodligen bra mycket styvare/bättre, men priset är ett helt annat oxå. Jag är i vart fall nöjd med vindsurfing.se bommarna

• kinetic

Medlem
    1 februari, 2007 vid 13:48 som svar på: Lessacher fenor…

Klint: Ok..då kör ja på tyska me honom ja me!

• kinetic

Medlem
    1 februari, 2007 vid 13:27 som svar på: Lessacher fenor…

Tbsurf: Nej jag måste skaffa en GPS först….

• kinetic

Medlem
    1 februari, 2007 vid 11:56 som svar på: Lessacher fenor…

Jag anser mig iaf ha ”hyffsade” prylar, fenorna i fråga skall användas till RRD Spitfire 102 (30cm) samt RRD Avantslalom 68 (25cm). Segel-linjen är en komplett Gun Mega XS -06 kompletterat med Severne SSR 7.6 -06, passande/rätt master (2 st 460cm kol 100% Fiberspar & Powerex, 430cm kol 100% Powerex samt en 400cm kol 70% Fiberspar) finnes till samtliga segel.

Klint: Va det så han menade i sitt mail, att man testar o betalar om man är nöjd, isf måste han ju vara ruggigt säker på att fenorna ”levererar”…Tror bestämt jag slår till på dessa fenor…

• kinetic

Medlem
    29 januari, 2007 vid 20:13 som svar på: Nu kan vi slå hål på en myt

Jester: Hur tjock profil har Chameleon?? Funderar på 2 sådana 24cm (tuttle resp trim). Har för närvarande en Persson&Aagessen sjögräs men den är bra FET i profilen o lite väl stor…

• kinetic

Medlem
    21 januari, 2007 vid 11:22 som svar på: Brädan i minusgrader?

Boardbagen i sig isolerar rätt OK, så så länge det inte är typ 5 minus ”dygnet runt” så är det nog ingen fara på taket. Ett tips är ju att för säkerhetsskull plocka bort fenan OM det nu skulle vara vatten i fenboxen som ev fryser till is o ”spräcker” box/bräda om man har extrem otur, det skall mycket till dock…

• kinetic

Medlem
    21 januari, 2007 vid 11:14 som svar på: Speed med större segel; 7.5-9.5m2

Tobhed: Säg den bräda som inte går som ett skott under Antoines fötter:-)

Sida 124 av 140
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA