lars_k
Forumsvar skapade
-
Haha. vaddå? Jag har 4 brädor plus en massa annat junk i min garderob. =)
-
Ja, jag satt och sov (dvs ”jobbade”…).
Tror den blir perfekt 1:a vågis för dej. Riktigt lättkörd och skön vågis. Du är välkommen ikväll!
-
Gött! 3:e plats på listan! Hoppas våra bidrag ger resultat! Bra gjort Basse! Och det blir ju Middles nästa helg för oss! =)
-
Som jag fattat det har Ulf tagit ”time-out” gällande AB+. Jag lyckades aldrig få hem någon bräda…

-
Apel var rätt gött igår kväll. Vi körde 5.3 med bra tryck och hoppade på och red 1-metare i rak sideshore. Trodde knappt det skulle bli nåt på 160 grader…men det vred in lite segt skvalp uppe vid norra. Najs. =)
-
Jag gör som alla andra som ger ”råd” och skriver… Köp min bräda!

Har en finfin stubby på 75 liter som skulle passa dej. Se länk nedan. Endast 3500 kr för en 03:a.
Det är en AHD AW55 vågis som är lite mer åt freewave-hållet: Rak rocker bak för tidig plan, acc och feta hopp. Kommer du ner till VBG en bra dag så kan du få testa den. -
10m eller 3m skvalp är frågan… haha.
-
Var det den som var pajjad när du fick hem den? Nån större skada eller? Bra deal verkar det som…beror på skadan förstås…

-
OK. Här kommer en bild på mina uppklippta biltema (igen…). Hade flera 3-4 timmars pass med dessa i januari. Blev dock spolad och tappade grejjorna så jag fick simma en stund vilket kylde satan. Har även testat mina Dakine CWM men blev lite trött efter en stund. Ska man kunna köra länge kan man nog inte ha nåt som bygger tjocklek i greppet. Smart uppklippta fingerhandskar håller inte vatten och skyddar fint mot vindens kyleffekt. Så det är bara att ta fram saxen Staffan, hehe!

-
Trist med pluggen. Du bör nog täta den spräckta pluggen med nåt innan du drar i skruven igen. Kanske trycka i en rejäl kladd silikon…? Hoppas bara inte hållfastheten blivit för lidande i pluggen. Då kanske en kladd epoxi vore bättre?
Kanske nån expert kan tipsa…? -
En ”POLL” här inne där man anonymt kan klicka vafaen som helst (av olika anledningar…) är inte direkt trovärdig. Tyvärr…
Att fraktbolaget skadar var fjärde bräda, eller att Keppler medvetet skulle skicka pajade brädor är knappast troligt. -
Åfan. Grymt lätt för en så stor bräda.
-
Det platta decket såg riktigt radikalt ut…
Vad väger plankan? -
Man måste nog vara extremt tydlig med vad man ska ha. Gärna upprepa och få bekräftat att han skickar rätt grejjer.
När jag beställt har jag skrivit väldigt kort och exakt vad jag vill ha. Inga flummiga utläggningar och knepiga formuleringar. Då blir det bara fel. Han är dålig på engelska.
Och att det skickas fel grejer händer nog hos svenska handlare också. Blir kanske lite jobbigare att rätta till med Keppler dock, men det brukar lösa sej verkar det som. Bara att fråga sej om det är värt risken, annars drar man ner till SP och köper säkert över disk. -
Japp. Keppler är helt crazy. Jag prutade nyss ner en Tabou Pocket Wave 05:a till 699 Euro som kom fram i perfekt skick, precis som allt annat (3 brädor med perfekt passande bags) jag beställt därifrån. Att han rymt från ett mentalsjukhus är ju bara att utnyttja maximalt.

Jag vill ju också handla lika billigt som ni sponsrade/insyltade gör…