lars_k
Forumsvar skapade
-
Ska bli gött att se! Själv har jag lite hjälmcäm från den dan. Jag kanske sätter ihop en snutt jag med… Blir nog mest en studie i yrande skum och brutala wipeouts. =)
-
En 22:a är kanske nåågot stor med 4.2. Flytta fram den om du tycker brädan är lite stel i svängen.
Ju mer onshore desto större fena behöver du också för att ta höjd. Är det sideshore och bra tryck kan du säkert gå ner till en 20.5:a med 4.2:an. Fenval beror på så många parametrar: Vind/våg-förhållanden, din teknik och körstil. Och framför allt fentyp, djupet säger inte allt. Är det en bakåtsvept, flexig sideshore- eller en rakare, styv onshorefena..? Osv.
Komplicera saken eller skruva på det du har och stick ut och bränn! =) -
Fan va härligt att se östersjön leverera! När den väl gör det brukar det bli bra tryck i vågorna.
Man borde ju testa Torö nångång. Jag har ju en gammal Fanatic Wild i hinkplast liggande som nog ska palla stenskotten. =) -
Hoppa går fint och rida går fint. Styrbord på väg ut, dvs högerhanden fram.
-
Ringenäs ser alltid stökigt ut på bild. En bit ut är det finfina glassy linjer. Bäst på NV.
Förra säs åkte jag dit flera ggr. Denna sketsäsongen har det inte blivit en enda.
-
Snyggt som fasen. Nya Hammer också.
Dock verkar det som alla kopierar varandras design nu. Gaastra, North, NP… NP var kanske först med ”ramen” iofs. Men det är ju snyggt så jag klagar fan inte
-
Filmen är påbörjad… Idag ska jag dock SURFAAA!!! =)
-
Grym film. Visar precis det öset som man upplevde på vattnet!! =)
-
Jag sparar på skogen och miljön och läser på skärmen.
Förstår inte riktigt varför skriva ut den. Klart det blir ju svårt att läsa den på muggen förstås, utan laptop…
Bra tidning! Gratis är alltid gott. =) -
Ja. Säg till honom att vi är tacksamma för att vi fick parkera i hans hage. Och att vi hoppas att vi inte skrämde slag på hans kreatur med våra grälla badleksaker.