Forumsvar skapade

Sida 186 av 321
  • lars_k

Medlem
    23 juni, 2005 vid 11:46 som svar på: A(D)HD 2006

Det blåser så jävla mkt denna säsongen så jag kan inte vänta tills du behagar sälja… wink.gif

• lars_k

Medlem
    23 juni, 2005 vid 11:20 som svar på: A(D)HD 2006

Japp. Dock ej Naish denna gång…. wink.gif

• lars_k

Medlem
    23 juni, 2005 vid 09:07 som svar på: A(D)HD 2006

Ha! Jag tänkte också direkt på Proof när jag såg dem… =)

• lars_k

Medlem
    23 juni, 2005 vid 09:01 som svar på: ARROWS 2006

Japp. 04:orna var riktigt snygga, snyggaste Arrows hittils tycker jag. Sen kom 05 – urk! Men smaken är ju som bekant som baken. Fast värst är ju när man kopierar andra…

• lars_k

Medlem
    23 juni, 2005 vid 08:24 som svar på: ARROWS 2006

Fan vilken designstöld! Ser ut som NP ’03. Gaastra 06 har också snott samma design… Och NP som inte ens är snygga… wink.gif

• lars_k

Medlem
    22 juni, 2005 vid 09:46 som svar på: Hur tolkar man väderstationen på Grötö?

Gå efter den som visar mest. Den står antagligen i friast vind.
    Dina MC kommer säkert att ge bra ”push” idag! =)

• lars_k

Medlem
    21 juni, 2005 vid 19:46 som svar på: Härliga bilder från Halmstad 18/6-2005

Riktigt feeta bilder Börje! Nu blir man duktigt sugen på att dra ner till Hstd för lite goa vågor. =)

• lars_k

Medlem
    21 juni, 2005 vid 06:38 som svar på: Vindstatistik

Windfinder har statistik för svenska fyrar, t.ex nidingen:
    http://www.windfinder.com/windstats/windstatistic_nidingen.htm

• lars_k

Medlem
    20 juni, 2005 vid 19:26 som svar på: Discofinger i Fiskebäck

Snarare ”Ghettofinger” med tanke på seglare och spot… wink.gif

• lars_k

Medlem
    20 juni, 2005 vid 13:21 som svar på: Hur tolkar man väderstationen på Grötö?

Blåser det från norr kollar du Grötö N och Grötö S om det är sydligt. De är placerade på var sin sida om ön (som jag fattare det…) och det blir ju byigt om det blåser från land. Grötö S brukar hoppa upp och ner om det är nordligt och tvärtom för Grötö N.

• lars_k

Medlem
    20 juni, 2005 vid 11:12 som svar på: vem tror på kalgshamn?

Har det varit bra bris senaste tiden? Man funderar ju lite på att dra ner nån helg….

• lars_k

Medlem
    19 juni, 2005 vid 20:27 som svar på: AB+ importör?

Haha, Bringdal om freestylen:

”Designed by my team riders! I have absolutely no Idea of how this board works! Instead of trying to tell you with some pretty words I decided to let you know the reality of this! I do not even pass a Vulcan!!

My teamriders that have developed the boards tell me that with the flat rocker and the light construction they can make moves I cannot even spell! So there you have it! the board is good!” smile.gif

• lars_k

Medlem
    17 juni, 2005 vid 11:23 som svar på: Beerlanda senare idag´/kväll??

Jag drar nog ner till apel ikväll. Verkar komma igång med riktig bajsbrun vind sent ikväll (hoppas kan man ju alltid…).

• lars_k

Medlem
    16 juni, 2005 vid 18:23 som svar på: Bris i GBG?

Det talas om bris i GBG men jag har aldrig sett nån ordentlig. Jo, kan nog räcka för formula och liknande fetprylar (4-6 m/s). Annars lär brisen bli kraftig och tillräcklig för freestyle i Björkäng på NV-N grundvind. Men det ligger ju iofs söder om VBG…

• lars_k

Medlem
    16 juni, 2005 vid 18:18 som svar på: Hopptrick att börja med?

Ajaj. Sen vet man att man blir torrlagd ett antal veckor. Inte kul. Lider med Ola_H som vred tummen ur led för ett tag sen…tydligen också i någon form av freestyle-försök.

Sida 186 av 321
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA