mag
Forumsvar skapade
-
Jag skulle satsa på liten vågbräda och hyra om det mot förmodan inte skulle blåsa. Som Pozo på GC blåser det inte men de har bra med vind på alla Kanarieholma om sommaren. SURF (tysk) har en stor artikel om Lanzarote i senaste numret om du vill veta allt om öns spots mm. Bra lektyr på planet ner!

/Magnus -
Jag håller med, de ser ut som NP Search hela bunten!
Fast det vita är nog snyggt på vattnet.
/Magnus -
65kg
Största segel 5,9 och minsta 3,4 kvm. 6-20m/s
2 vågbrädor och en freestylebräda varieras efter förhållande och dagsform med olika storlekar på segel. -
Fasen jag visste att du gick och gömde på ett och annat!
/Magnus (SAABfantast) -
35+ och go känsla i kroppen efter 4 timmar med 4 & 4,5kvm igår! Delade vattnet med 5 andra glada amatörer och vågorna blev bara bättre och bättre mot solnedgången.
Fan vad jag älskar min Quatro!!!

-
Men masten är fortfarande 2m!

/Magnus -
Ring KLM-Landvetter istället, det är de som tar betalt. Om du inte får svar så får du som resten av oss som inte får raka besked chansa och se snäll ut. Var ute i mycket god tid vid incheckningen!!! KLM till Hawaii kostade 110-180USD för oss sist.
/Magnus -
Duetten är förstås också en grym surfbil!! Fast lite kort för att frakta surfprylar inne i bilen kanske?
/Magnus -
Och så var det det där med att frigolit som finns i de flesta brädors skum INTE TÅL polyester!!!Använd endast epoxi till frigolit om du kan se skummet i brädan.
/Magnus -
Fast jag tycker nog originalet slår de flesta kombisar på marknaden, både förr och nu! Kalla mig gärna traditionalist fast i det här fallet står jag för det.
/Magnus -
Tänk vilken trist tillvaro det hade varit om jag bara hade haft EN vågbräda!!! En speedbräda räcker ju ingenstans, speedjanne. Skärpning!
Klart du ska lägga in en liten order på ett spett.
/Magnus -
Det kommer speedbrädor också står det på sidan!!! Kanske något för dig SPEEDjanne?
/Magnus