marden
Forumsvar skapade
-
nån kanke är intreserade av ”snygga” begade segel
http://www.riders.dk/Default.aspx?ID=212&addID=8216 -
-
@Klang 434650 wrote:
Gött!!! Så en storm på V-NV skulle sitta som i handsken? Kanske skånes nya speed-spot?
imorrn får ni väl nästan storm ska nån av er pågar ut på någe kul
-
här kan det bli tätt mellan storlekarna
SX TE 56 /08 56 80 235 5,27 Testboard for 2009 – if it is good it will replace SX XS /08
SX S /08 ….. 57 90 235 5,36 new shape for 2008iallafall om man ser till breden
-
@appel 439792 wrote:
Allt ser skitbra ut, bara stänga lite mer med bakhanden så går det ju ännu fortare! Ser fram mot framtida körningar ihop, så vi får utveckla varann…
kom på en grej till
att när jag försöker stänga mer känns det bara som jag trycker på fenan i sidled me spinout som följd
istället för att få någe tryck framåt -
o vart va du cullin i lördags för att visa hur det ska gå till du brukar också plocka ut 2-3kn mer än mig ,va ju tillomed varmare än sist när vi va på skälsåker för några månader sen
mycket möjligt att tamparna satt lite si o så hade tagit bort dom från bomen innan o tänkte sen nog ändå mest på att bada så lite som möjligt o inte så mycket på trim
tror nog appel har en del att lära ut bara han kommer ut ur skogen där han bor
blev allt lite imponerad av han på haga där han spöade många av oss med en hembyggd bräda från 90talet o en fena som ingen av oss andra skulle ha en tanke på att surfa med o dessutom med min gamla rigg han just blivigt på lurad o en mast för 500kr
sen har han en fin avatorbild där det missan är stängt!bilden på diket är ju ett skämt:)
men borde det ändå inte finnas många krondiken ute på slätta som är helt vatten fyllda så här års som borde testas om inte annat för skjosskull
om jag kan hitta ett 500m långt o 3 m brett på väg hem
puh blev mycke de -
@appel 439577 wrote:
Skoootaa in!! Du åker ju med vidöppen dörr på videosekvensen. Är du slut i armarna eller har du nån annan förklaring. Coolt med färska rörliga bilder, trimmet ser fint ut, lagoma lyft på brädan!!
jag vete fan va jag gör för fel när jag jämnt vill åka me öppen dörr
tror nog tvärt om att trimmet/kropps position e åt hel..
ska tänka på det några månader nu
du får komma ner nästa gång det går av så du får visa mig hur det ska gå till -
va inte så dumt idag me tanke på att det är i mitten av januari trodde nog alldrig jag skulle komma ut så här års
såg ett vattenfyllt dike på vägen hem så jag tog en bild på mig skjälv då
-
ähh kom igen nu du har ju midre rigg än va jag har puls att du har några kilo mer på kroppen
helst skulle jag vilja köra bakom revel udden ute på torö men det är väl lite för kalt för en sån resa eller?
drar nog till dalarö runt 9 som det ser ut nu
-
japp
imorrn blir det nog årspremiär på dalarö innan vinden vrider till väst
kanotvädret har tillomed en sol på förmiddagen:)
vi får se om det fladdrar i träden i morgonbitti -
@Rasmus_W 436536 wrote:
För det första. Människor flyter och sugs därför inte ”ner” i nedåtriktade strömmar
måste säga att det var en dina bästa teorier på länge:)
frågan är bara hur tusentals mäniskor lyckas drunkna varje år om man nu flyter så bra? -
de där kallar jag bred mastficka
-
är nog inte på, om inte vädret från norr som vart där i veckan kommer hit
såg ni att Nikkaluokta här om dan rapporterade 11 gr varmt o nästan 30m/s -
ähh
ta en sån här från biltema o skruva fast på hjälmen
då får du 3*55 halogenwatt ur 35w
o ett mc batteri på ryggen