Forumsvar skapade

Sida 105 av 110
  • melker

Medlem
    23 februari, 2003 vid 20:53 som svar på: SS SX-series…

Nån som vet ungefär vilket pris SX kommer att hamna på ?

/Melker

• melker

Medlem
    23 februari, 2003 vid 20:26 som svar på: Wakestyle ?

Tack för tipsen. Har ni nån erfarehet av bra bindningar. Vill kunna ta mig i och ur lätt. Har erfarehet av ett par trasiga ledband i fötterna efter wakebindningar som klistrar fast fötterna.

Hugo: Tro inte att jag är avundsjuk på er i värmen !!! hahahha USCH vad sugen man är på att komma ut och frysa i Öresundsvattnet.

/Melker

• melker

Medlem
    12 februari, 2003 vid 21:00 som svar på: Megmax i Malmö

Vart i Malmö ??

/Melker

• melker

Medlem
    12 februari, 2003 vid 20:45 som svar på: Shorty eller hel

Du klarar dig med shorty. jag var där för en vecka sedan och det var lugnt. Kan vara skönt med värmda ben ibland dock.

/Melker

• melker

Medlem
    10 februari, 2003 vid 21:28 som svar på: Längden på linorna?

Min erfarehet av kortade linor är bara bra och jag är nybörjare. Var på Fuerteventura och det blåste häst hela tiden. Jag vek mina 25 meterslinor och körde med 13 meter och 7 kvm drake i 13 – 18 m/s. Utan att korta linorna var jag tokigt överriggad (som nybörjare) men med korta linor gick det suveränt. Är wakeboardåkare i grunden och tycker nog att den ryckiga snabba känslan som finns efter en båt fanns lite med korta linor och hård vind. Så i hård vind så tycker jag att korta linor regerar.

/Melker

• melker

Medlem
    9 februari, 2003 vid 19:10 som svar på: Fuerteventura(Jandia)

På Sotavento beach hittar du ett enormt surf och kitecenter. KOlla in:

http://www.rene-egli.com

/Melker

• melker

Medlem
    8 februari, 2003 vid 16:48 som svar på: Kitepriser i Hong Kong…

Nån som vet några namn på tillverkare, fabriker, försäljare etc. i asien. Skulle vara intresant att kolla upp möjlighterna att ta fram ett svenskt märke. Är intresserad av all info som mer vetande än jag kan sitta inne på.

Mvh – Melker

• melker

Medlem
    7 februari, 2003 vid 17:13 som svar på: NYBÖRJARE PÅ FUERTE

har också just anlänt från Fuerte. hade ett par fina dagar i lagunen vid Sotavento beach. Visst faan blåste det men jag dubbla linorna så dom ble 12 meter och så en 7 m2 drake så var det åka av. Återkommer med fler reflektioner över en underbar vecka på Fuerte.

/Melker

• melker

Medlem
    29 januari, 2003 vid 23:46 som svar på: Ocean Rodeo nu i Sverige !

Skall iväg och prova OR prylar en vecka nu. Återkommer med vad jag tyckte om det hela.

/Melker

• melker

Medlem
    26 januari, 2003 vid 20:20 som svar på: Tips!

Vi kommer att bo på Hotell Palm Garden i Jandia. Vi åker ner på Torsdag. Hör av mig.

/Melker

• melker

Medlem
    22 januari, 2003 vid 16:59 som svar på: Tips!

Kommer ner till Fuerte den 30/1. Hör av dig om vart ni håller till så kan vi kanske leka lite.

/melker

• melker

Medlem
    17 januari, 2003 vid 07:57 som svar på: Fuerteventura

Är det alltid frånlandsvind eller side off på Fuerte ? Åker till Sotavento snart så jag hoppas på vatten i lagunen.

/Melker

• melker

Medlem
    15 januari, 2003 vid 14:15 som svar på: Någon som vet hur man får tag på Sara i Egypten?

tade precis med brittania airways och dom säger att det inte finns någon bestämd stolek på tex. golfutrustning bara vad det får väga. Max 15 kg = 300 kr. Borde ju funka med en väska med wakeboard 130-150 cm + 2 drakar. Vad tror ni ?

/Melker

• melker

Medlem
    15 januari, 2003 vid 14:02 som svar på: billigt flyg till kanarieöarna?

Ticket samlar upp sistaminutenresor från de största charterbolagen.

http://www.ticket.se

/Melker

• melker

Medlem
    14 januari, 2003 vid 22:21 som svar på: Någon som vet hur man får tag på Sara i Egypten?

Vad kan hända om man chansar och så står man där på flygplatsen med för stort bagage. Ordnar det sig och man får betala extra för bagaget, eller kan man bli helt fucked och får lämna grejerna hemma ??? Nån som har rutin av detta ?

/Melker

Sida 105 av 110
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA