ola_p
Forumsvar skapade
-
finnns det stativgänga på kameran?
Ja.
-
jaja… det är väl bara 40 cm is ivägen… 🙁
-
Gytt.
Denna borde inte vara så svår iaf… -
zoolander wrote:denna då? gammalt från asien.. men jag rekommenderar verkligen er at se denna!
Batoru rowaiaru? (Battle Royale) -
Det enda som saknas på den bilden är att Ian laddar pushloop i badbyxor.
-
Det var någon som sa ”Pengarna la jag på barer, kvinnor och bilar. Resten slösade jag bort.” eller nått åt det hållet… Kan väl appliceras på surf också.
-
Goya skickar också med boardbag… Grymt bra är det, det är ju lite opraktiskt att använda en fet resebag till vardags. Så slipper man fundera på kompromisser när man skaffar sig resebag också..
-
En får tacke! 🙂
Sjukt drygt med snön dock, man börjar bli klart sugen på lite vår snart… Får väl satsa på birkebeinerrennet eller nått… :p
-
När jag vaknade igår var det -26 grader… I eldris var det dock, var nog inte riktigt så kallt hemmavid…
-
Kunde ju gissat det kanske… 😉
-
Minimikravet torde vara två par, ett par diskbänkar med twintip (slå ihop park å puder). Samt ett par korta pistskidor, typ völkl p50 eller nått annat roligt..
Själv kör jag på Atomic BetaRide R:EX… kanske lite tråkiga i pisten, men det får det väl vara värt.. Man kanske skulle pensionera dom till randonne skidor nästa gång man shoppar skidor, och köpa sig nått mer pistorienterat då..