Forumsvar skapade

Sida 138 av 299
  • ola_p

Medlem
    7 januari, 2006 vid 20:44 som svar på: En allmän spaning om trender…..

Mohahahahaha!

Och ja… BIC känns ju definitivt rätt avslaget, även mistral, men inte riktigt lika ”illa”…

• ola_p

Medlem
    7 januari, 2006 vid 20:42 som svar på: Håkan Hellström

Ahh… inte illa.
    Den här killen är annars en personlig favorit. Har rytmkänslan, scennärvaro, utseendet, ja, you name it.

• ola_p

Medlem
    7 januari, 2006 vid 11:53 som svar på: Reaggetips

Cimarons, Steel Pulse, Capleton, Sizzla, Capital Letters, Another Sound System Experience, Bushman, Yellowman, Armagideon, Augustus Pablo, Augustus Clarke….
    Sen finns det ju oändligt mycket mer att föreslå…

• ola_p

Medlem
    7 januari, 2006 vid 11:38 som svar på: freestyle brädor?

Om du är lite mer specifik om vad du är ute efter så får du nog bättre svar…
    Är det en bräda för att nöta newschool trick? I sådant fall så är det ju brädor som Compstyle, Chili, Playmate 06 mfl som är intressanta.
    Ska det vara nått som är lite mer freeride orienterat så finns ju exempelvis playmate 05….

• ola_p

Medlem
    7 januari, 2006 vid 11:13 som svar på: Var har ni alla era utrustningar under vinter?

Och jag har alla mina i en 1*3mtr stor bod som är oisolerad. Funkar också finemang.

• ola_p

Medlem
    6 januari, 2006 vid 23:39 som svar på: Chatten

Jee.. Alltid några som hänger där..
    Har ju droppat förbi en del via webbchatten på senaste, även om folk har lite dåligt med tålamod på att det skall hända saker hela tiden…

• ola_p

Medlem
    6 januari, 2006 vid 23:05 som svar på: västkust musik

Tack!

Vi får väl hoppas att det är 20 som gäller när kelvins no.1 spelar, annars kan ni väl säkert snacka in mig? 😉

• ola_p

Medlem
    6 januari, 2006 vid 22:08 som svar på: västkust musik
    Andy modes wrote:
    http://www.kelvinsno1.com!!!!!!! Ska spela på sticky fingers den 11 feb kl 23!!
    Missa inte det! Då ska vi rocka som fan!!!!! Kommer köra lite nya låtar!!

MVH BANDMEMBER

Fedt, uppskrivet i almanackan! :cool2:

• ola_p

Medlem
    6 januari, 2006 vid 14:32 som svar på: Nya portalen

Haha… Det gäller att organisera skiten… har det jag använder i bokmärkesraden med diverse undermappar. Lätt att lägga till på rätt ställe direkt då… 😀

• ola_p

Medlem
    6 januari, 2006 vid 10:29 som svar på: Nya portalen

Det går ju att använda http://www.surfzone.se/forum/ som bokmärke så kommer du till forumet.
    Misstänker att det kommer lite mer features på portalen så småningom…

• ola_p

Medlem
    5 januari, 2006 vid 19:39 som svar på: Nya portalen

Verkar fungera fint iaf. Bortsett från att emoticon prylarna är på italienska….

• ola_p

Medlem
    5 januari, 2006 vid 17:05 som svar på: Rip filmen??

Finns det fortfarande ingen som insett att man borde göra en dvd utgåva med lite klassiker, RIP mfl.

• ola_p

Medlem
    4 januari, 2006 vid 20:33 som svar på: Favorit storlek

jag kan ändra i omröstningen så det blir rätt om ni vill det.

• ola_p

Medlem
    4 januari, 2006 vid 18:45 som svar på: Saker vi saknar!

Samt fulla och trasiga hårdiskar.
    Jag verkar duktig på att åstadkomma det.

• ola_p

Medlem
    3 januari, 2006 vid 06:20 som svar på: Småsegel?

Jag kör på hoppet 4.4 till 3.7, skulle definitivt inte vilja ha ett större glapp. Men det är man väl olika känslig för…
    Har du 4.5 så hade jag satsat på 3.5 4.0 4.5…

Sida 138 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA