Forumsvar skapade

Sida 146 av 299
  • ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 15:14 som svar på: Min identitet är kidnappad

Låter meckigt.. Om det är något apple är bra på så är det att göra saker enkla…
    Sen kan man väl ha åsikter om andra saker men…

Hoppsan, det vart kanske inte det tråden handlade om… >.>

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 14:42 som svar på: Gör om Köp & Sälj….

Jo, det spelar en viss roll för strukturen av forumet, om man läser i trådad visning så skulle det bli hopplöst om man inte kan följa strukturen.. Inte så jobbigt att klicka på sista inlägget om man bara vill fylla på tråden ju…

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 14:39 som svar på: Min identitet är kidnappad

IE suger.

Nope, inget cod2 till mac än.. funtar på att köpa till ps2an.. kan man plugga in tangentbord å mus i ps2 å köra med det? spela fps med handkontroll går ju inte…

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 12:38 som svar på: Kanonbra uppdaterad konf

Kommer bli grymt!
    Forumet är grymt mycket bättre än tidigare, bara themet som inte känns riktigt bra. Hittar ni nått snyggt, trevligt och LÄSBART så posta en länk här eller dra ettt pm till mig eller konfmaster.
    Själv ogillar jag negativ text, så ljusa rutor och färgade bakgrunder är vad jag tycker det skall vara, och så inte alltför mycket lull-lull å bilder.

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 12:31 som svar på: Min identitet är kidnappad

Verkligen?
    Jag kan iaf gå in i inställningar>visa cookies>markera de åtta som är från surfzone å trycka på ta bort… fast jag kör ju iofs inte IE…

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 12:27 som svar på: Pro Limitfena till Compstyle

Jag lät bilderna ligga kvar då det faktiskt är en freestyle fena det med, och man kan väl få tycka att den också är bra om man vill.. Nu finns det ju inte någon koppling till butiken längre, även om dom flesta säkert kan räkna ut vilken det är. Återkommer liknande så kan det bli aktuellt att banna ip-nummer. Jag kan dock inte se alla inlägg gjorda från samma ip, om det inte har kommit med det nya forumet, isf har jag inte hittat det än. Men det borde inte vara så svårt att kolla om man har tillgång till databasen…

Tycker ni att inlägg så tryck på rapportera knappen, har hittills fått ETT mail för att någon har gjort det, och jag har vart inne och plockat i ett tiotal inlägg.

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 12:19 som svar på: Min identitet är kidnappad

Eller så kan man ju radera alla cookies från steffo och surfzone.se… Funkar lika bra.. 😉

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 12:16 som svar på: VÄDERLÄNKAR

Dom tackar vi för, tillagda i första posten! =D

Edit, jösses vilka smileys man kan råka få numera… >.<

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 10:38 som svar på: VÄDERLÄNKAR

Jag med.. Den är oumbärlig, ligger iofs med i mitt prognos bokmärke, men det har ju helt klart sin plats i länklistan.

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 10:37 som svar på: Väderlänkar!?

Skriv allt ni vill ha med i listan i den klistrade tråden.

(oj vad mycket trevligare det var att moderera med det nya forumet… Grymt!)

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 10:28 som svar på: Min identitet är kidnappad

Förmodligen så skiljer cookies hanteringe, men jag är inte säker, överlåter till konfmaster att svara på det.

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 09:38 som svar på: Väderlänkar!?

Försvunna just nu, kan göra en sticky tillsvidare om någon listar upp dom.

• ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 08:46 som svar på: Fan sysslar ni med!!!
  • ola_p

Medlem
    20 december, 2005 vid 08:34 som svar på: Fan sysslar ni med!!!

Jag stör mig på att jag har 400 pm fler än vad jag får… Lär ju inte palla att rensa dom, och får inte skicka nåra nya.. =(

• ola_p

Medlem
    19 december, 2005 vid 22:19 som svar på: Fan sysslar ni med!!!

Nytt skin är på G, kanske tillochmed ett köpt ett…

Sida 146 av 299
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA