ola_p
Forumsvar skapade
-
Som freestylenisse så har jag framstropparna så långt fram jag kan, för att kunna kliva i tidigare och hamna längre fram på brädan vid slidemanövrar, bakstroppen har jag längst bak eler i mitten (för tillfället längst bak då jag råkade dra sönder gängorna i ett hål). bakstroppen längst fram blir lite smal stance för min smak men det är väl personligt.
-
Vad man ska med riggen till om man ändå har en jetski att dra in en med undrar jag ju, men bilderna blir ju riktigt coola.

-
jag har satt mina vita gamla dakine smalare så jag sitter ännu bättre…

Att det e lite meckigt att ta sig ur får man leva med.. blir ju lite klurigt när man skall byta från switch, men det får man leva med. -
Med addes gifflar å ian som speaker så kan det ju bara inte gå fel, jag kommer!
-
Seglade på viken idag istället, bra första stunden men avtagande.. Fick iaf till en spock 540! Kändes ju inte helt fel, första 540 varianten bortsett från segelsnurr då, kändes ruggigt fint.
-
Jag borde dragit upp igår… hade en riktigt usel dag..
Men idag kan det ju bli bra 5.7, får se om det verkar hålla i sig, isåfall drar jag upp en stund vid 14 tiden. -
Feet gunga, kallas kingsling om jag inte missminner mig.

-
Seglade apel i morse, å ljungskile på eftermiddagen, en riktig skitdag om man skall sammanfata!
underrigad 5.7 i apel, och sen sanslöst byigt och stökigt hemma med 3.7/4.4..
Fyfan, borde dragit till sunningen eller nått istället. -
sunningen var riktigt fint, var helt färdig när jag väl gav upp..
-
utan ibördes ordning:
Spinout
Kastfall
Mastbrott
Tamp som går av, nedhal, uthal, upphal…
Dela på rigg och bräda
Svälja kopiösa mängder saltvatten
Bli spolad
Knäcka brädan
Ryggskott
Trasha ledband

-
Viker ner skaftet å ställer dom i solen. Alternativt tvättstugan dagar som idag.
-
jag och fredrik drar till sunningen nu!
-
Jag fick ingen ordning på mina, kör dom gamla contourstropparna nu.
För att få dom någotsånär ok så sätt dom i innersta hålen, och dra åt neoprenet runt riktigt riktigt mkt.
-
imorgon/söndag/måndag på västkusten..