ola_p
Forumsvar skapade
-
bussgods har nått avtal med nån annan (dhl?) som de skickar stora paket med… Sa dom när jag skickade sist…
-
HAHAHAHA!!!

Låter som nått man inte ville missat ju… hoho… -
varför byta?
(Jag håller med för övrigt med dr masse)
-
Klart man e flugviktare… Det e det som gäller om man ska kunna segla i sverige, annars blåser det ju aldrig tillräckligt.. Jag tror den låga vikten har att göra med evolutionen, lite vind = lätta surfare!
/60kg
-
Svar till:
Svar till:
En väl färgad simmössa kan väll inte vara så tokigt om man viker upp den lite?
[/ QUOTE ]
Ooooh! Bra idé!
[/ QUOTE ]
NEONROSA ISF!!
-
Är någon form av inslag med extremsporter (typ surf, klättring mm.) som tydligen är producerat av roc sports group.
Materialet kommer från filmen home and around fast med annan musik till. -
Inga vågor tyvärr… nån har placerat orust lite galet ju… Plattvatten och kanske lite chop på sin höjd… Det bästa med stället är (bortsett från att jag har 50m till vattnet) att det funkar på NO.
Å vi sticker väl ut nästa gång temperaturen ligger över en 5-6grader å vinden e fin.. Tyvärr verkar det ju som det skall bli kallt framöver… Men du är välkommen ner om du vill segla, du kan ju posta här först å kolla om vi e på gång ut och segla… -
Jag e ute så fort det är planingsvind, (iofs blir man ju kinkigare med det u kallare det blir men..) här har ju hösten varit vidrigt dålig, och jag har haft kass timing, och sist det var riktig segling var när jag köpte vågis…
Å vulcan… hum.. som sagt blev det inte mkt till segling i höst, så idag lade jag ner alla försök när jag fick bada andra gången… (Kallt när det läcker vid knäna…) Som bäst har jag kommit mer eller mindre runt, men problemet e att kombinera snurr, handförflyttning och rätt viktfördelning så man får till glidet bakåt… Idag var det dock duckisar och gippar samt nån helikopter som det satsades på. Så länge man slipper simma så e det helt ok temp nu faktiskt..
-
jag testar vulcan, fast det var ju ett tag sen jag seglade… Hmm… man kanske skulle hoppat också…
-
Ytterligare en gång
-
Å en duckgipp gör han också