Forumsvar skapade

Sida 106 av 201
  • oscar

oscar

Medlem
    12 september, 2005 vid 19:51 som svar på: RRD WaveCult 06

Nope, produktionsbrädor de jag såg och klämde på.

• oscar

oscar

Medlem
    6 september, 2005 vid 09:13 som svar på: Who knows any surfshop in Jonkoping?

There aren´t any….you can buy Rip curl suits in Linköping. First Aid platensgatan.

• oscar

oscar

Medlem
    5 september, 2005 vid 07:04 som svar på: SWT Linköping

SYnd ni inte stannade till söndagen. Blåste upp mot 10 m/s på eftermiddagen.

• oscar

oscar

Medlem
    3 september, 2005 vid 12:22 som svar på: Bilder från klaaaaagaaan idaaaaaa

De kan inte neka tillträde finns något som heter strandskydd och allemansrätt. De kan ge hur många sura kommentarer som helst….tur att vår klubb inte funkar på samma sätt…här frågar folk hur de gör för att bli medlemmar då de känner sig så jäkla välkomna isället.

• oscar

oscar

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 06:01 som svar på: snälla hjälp

Tiga fun cup går betydligt bättre än moderna skolbrädor i riktigt lättvind < 4 m/s. Så du kan ha många roliga timmar på vattnet med den. Den kommer dock begränsa dig om du kommer så långt att du kan börja segla med sele, testa fotstroppar och plana. Kan tyvärr inte hjälpa dig med nedhalet då jag inte vet vilken typ av förlängare du har….en bild skulle hjälpa.

• oscar

oscar

Medlem
    27 augusti, 2005 vid 06:41 som svar på: URL proofboards?

Nej det är två märken som gäller.

• oscar

oscar

Medlem
    26 augusti, 2005 vid 11:08 som svar på: Tio lättaste tricken att lära sig?

De trick jag lärt mig snabbast är:

bodydrag
    sail and body 360
    upwind 360
    sail 360
    duckgipp
    360
    willyscipper

svårast har varit volcano och spock men har konstaterat att det beror på Roxen choppiga vatten och att jag sätter dem ganska lätt då det är platt.

• oscar

oscar

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 06:16 som svar på: Teknikartiklarna i windsurf

Men han skriver om wave/freestyle-segling inte racing!

• oscar

oscar

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 06:15 som svar på: Carbon Extender???

Det segel jag läst om är North Daytona 8.3. 8.3an funkar bättre enligt många med 460 och CX än med 490.

• oscar

oscar

Medlem
    22 augusti, 2005 vid 13:02 som svar på: 5.7 400 mast

Finns många som är sydda för detta t ex North Superstar, Voodoo och nya Ice men även Severne S-1.

• oscar

oscar

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 13:07 som svar på: Hjälp! Storlek på fenan vs. segelstorlek?

Var kan man läsa mer om, och kanske handla, drakefenor??

• oscar

oscar

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 13:40 som svar på: Vad har hänt med begangnat marknaden?

grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif

• oscar

oscar

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 13:13 som svar på: Slalom Film

Bringdal har väl aldrig kört F1? Han bytte ju till Simmer då de släppte sitt cyberrace och året efter kopierade gaastra idéen.

• oscar

oscar

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 09:01 som svar på: Gemensam bräda!!

En go 165 till salu under säljes!! Slå till..

• oscar

oscar

Medlem
    17 augusti, 2005 vid 19:40 som svar på: Vad är smartast

Din segel linje är perfekt, köp en ny 6.2a och åk till pozo för resten…5.8 6.4 kommer du aldrig orka rigga om emellan. Själv ska jag köra 5.3 6.2 7.8

Sida 106 av 201
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA