oscar
Forumsvar skapade
-
Skönt att man köpte en 246 -04 från Keppler i höstas. Carvar gör jag på vågisen…
-
Dolph skulle aldrig dopa sig! Han har tränat stenhårt sen 16 årsålderm och bla vunnit flera RIKTIGA knock down tävlingar i Karate dvs full kontakt utan skydd. Han har 3 Dan och är en skön människa och är även civilingenjör vid KTH. Han är ju nästan 2 meter lång så att han ser stor ut är inte så konstigt.
-
Nej, men en shorty är skönt. Rashguard med lång ärm och 100% UV skydd rekommenderas annars för att slippa kräm över hela överkroppen…
-
Vi har inte haft en surfshop i Linköping på 10 år. Trots det blomstrar surfklubben och vi är över 100 medlemmar….
Köper jag sprillans prylar av senaste årsmodell så shoppar jag i Sverige men är det frågan om fjolårsprylar så blir det utomlands. Varför betala mer än 3000 spänn mer i Sverige för en bräda?
Strul? Skickar mail och frågar om tillgång och pris. Beställer och grejorna leveraras till posten eller DHL efter ca 2 veckor. Aldrig haft nåt strul.
Reklamationsproblem? Själv har jag reklamerat bom till GUN, skickade foton och fick en ny bom efter 2 veckor.
Fraktkostnader? Ca 500 för en bräda äts upp i priskillanden ovan.
-
Superpopulära i USA, bra kvalitet och väldigt trimbara. De jag sett har sett bra ut men lite tråkig design.
-
Det coola är att jag sett detta men inte upp på lava som tur var. Det var Luke Walmsley i Lancelin som loopade upp på sjögräsvallarna inne vid stranden. Jag brukade själv köra upp på dem i lägre fart men hans loop slog ju detta med hästlängder….och de var ju ganska mjuka…
-
Skulle absolut reklamera!
-
Klipp till en lapp från nån gammal dräkt och limma dit på insidan med liquisole. I själva sprickan tar du neoprenlim. Liquisole i sprickan kommer bara göra att det spricker runt limningen. Men det är skitbra att limma dit lappar på insidan med.
Är dräkten mindre än ett år gammal kan du ju alltid reklamera den.
-
Hur intresserade tror du folk är av rekord typ: ” snabbaste otrimmade standard volvo 240n”??? Speedrekord är ju bara intressanta om de görs på grejor som är så snabba som möjligt och då blir det assymetriska segel och halva bommar.
-
Representerar Sverige gör Bringdal och Marcus Bohman.
-
Man måste ju inte sätta loopen, försöka räcker och kan ju sporra en del fegisar som inte vågar testa….
Supercross mesigt, BAAH!
-
Och dessutom ENDAST för RDM…
-
Passar bra för bränna snabbt fram och tillbaka, lägga några feta hopp, lite 360s vulcanos och annat roligt, en bra allroundbräda. Segel ca 5.0 till 7.0 Testades i Boards och windsurf i våras och fick bra kritik!
-
Jag vägde ca 85 när jag var där för tre år sedan. Jag seglade 90% 5.0 och resten 5.9. Bäst hade varit 5.4 och 4.7 men 5.9 tyckter jag absolut man kan anvönda mkt om man är lite tyngre. Man seglar ju kanske inte bara i Gnaraloo uta även Lancelin eller Marget.