patrikol
Forumsvar skapade
-
Är jag tillräckligt bra igen (Tennisarm) så visst kommer vinden kommer jag!

-
Kontaktlim! Du är för go
Det är gummi så det är solution som gäller inte lim. Det finns att köpa rätt sorts lim till muddarna i dyk affärrer. Kostar en hel del men du kan ju använda det till halskragen med när den skall bytas.
Du kan visst limma själv men det är ingen lätt sak om det skall bli bra. Skall du göra det själv så hör av dig Stellan så skall jag berätta hur du skall göra. -
Problemet är att du inte får någon som helst indikation på att något nytt är tillsalu.
Det fick du alltid förut, precis som när någon nu lagt in ett svar i någon tråd.
Det funkade utmärkt och man kollade ganska ofta även i köp & Sälj tråden.Som det är nu kollar man nästan aldrig i köp & Sälj.
Varför människor inte kollar på en sida är väldigt olika men på nätet bara det faktum att det är så gör att det måste ändras orsaken till varför är mindre intressant.
Jag tror att man med ganska stor säkerhet kan kostatera att besöken på köp & Sälj har förmodligen minskat med 60-70% sedan det nya kom till.Problemet är inte grafiskt utan att man helt enkelt inte får någon indikation på att någon lagt in något nytt förräns man aktivt klickar sig in på köp & Sälj har haft många förfrågningar på var det finns överhuvudtaget så det är något som inte funkar helt klart. Att vi som sen vet hur det funkar tycker att det står ju mitt framför näsan ju! Är helt ointressant. När dom som inte är så vana inte hittar dit.
-
Kan höra med polarna på jobb om du vill! Annars hör med dykfirmorna annars dom kan säkert hjälpa dig men det blir nog inte billigt.
-
Räkna från 5 m/s under det är det väldigt svårt att få något att fungera om du inte skall använda en gammal windsurfing pråm a 4 meter och sitta ner!

5-7 m/s 16-18 kvm beroende på vad för bräda du tänker använda stor bräda och det bör funka med lite mindre kite.
Lycka till. -
Ja då är det ju inget större problem för dig Luuddee! 
Sälj dom och köp ett par vanliga våthandskar så slipper du ha dyra torrhandskar när du blir varmare om fingrarna i våt handskar som säker är 300-400 kr billigare.
-
Kolla avgasystemet så att det är ok svindyrt att byta allmänt kännt som ormboet.
-
Mina är hyffsat torra men då gäller det att använda vattenspärren ordentligt går inte att ha på sig dom som vilka våthandskar som helst för då läcker dom måste varva lagrena på rätt sätt. Vet att både Stellan och Henke aldrig pallar sätta på sig dom som man skall och därför så blir dom också blöta om händerna lite fortare.
-
Döm är bäst har dom själv kostar en slant dock. 5/3 funkar året om inga problem. Men en timme taget är nog max.
-
Du är riktigt klok och förståndig Eddie!
Där har du rätt jag har svårt att hålla tillbaka när folk sysslar med smuskastning av personer eller märken. Toche! Eddie!
Fast å andra sidan är det min skyldighet som moderator.
Här skall vi inte syssla med sådant utan här skall vi snacka kite och inget annat! -
Jasså då kanske du kan berätta vad det är så att han själv får reda på det!
-
Nu rörde du nog till det Eddie! Men oavsätt så om någon hoppar på någon så är det väl knappast den som blir på hoppad som är skyldig eller?