Forumsvar skapade

Sida 218 av 552
  • patrikol

Medlem
    15 februari, 2005 vid 09:16 som svar på: Litta mer pics från det förlovade landet

Rambo använder Fuji. Men han är en väldigt duktig fotograf och det gör ju sitt till det med.

• patrikol

Medlem
    15 februari, 2005 vid 08:51 som svar på: hur manga tjejer?

Inte så många träffade ett gäng goa tjejer ifrån Stockholm i sommras så med dom och dom man känner eller hört talas om så ett 15-20 tal kanske.

• patrikol

Medlem
    15 februari, 2005 vid 08:18 som svar på: Snökite

Ja köp på blocket beg.

• patrikol

Medlem
    15 februari, 2005 vid 08:16 som svar på: Kite märken

Så gör ju alla dom stora märkena hur det fungerar för dom små är ju säkert varierande på vilka som ligger bakom.

• patrikol

Medlem
    15 februari, 2005 vid 00:52 som svar på: Kite märken

Självklara saker men tydligen inte för alla bra sagt! Enklaste är att titta på grejorna jämföra prova har dom nya grejor onepump, 5e lina stort litet märke, reklamationer, support ja allt är ju av intresse dessutom beror det ju mycket på vilken typ av åkare du är. Alla stora kända och en del små wink.gif har bra grejor.

• patrikol

Medlem
    15 februari, 2005 vid 00:46 som svar på: En foilfråga

Verka som att foils är populära på snö. Sen som lättvindskite är dom oslagbara.
    Körde en 10 kvm foil i sommras kändes som typ en 18-20 kvm tubkite och ja ett väldigt lyft uppåt.

• patrikol

Medlem
    15 februari, 2005 vid 00:39 som svar på: hur manga tjejer?

En me LuuddEH på kanske! wink.gif

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 22:14 som svar på: Jag vill nog börja med kite.

Såg nu att du bor i Stockholm tror att 17-18 kvm funkar bäst där uppe men ni som bor där uppe får gärna rätta mig om jag har fel.

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 22:07 som svar på: Jag vill nog börja med kite.

Inte direkt alla dom stora märkena har bra grejor.

Storlekar är alltid problem.

Att kitea i 4 m/s är knappt möjligt men ifån 5 m/s och lite större bräda bör det funka med 17-18 kvm vid vindar uppemot 9 så är det 12 eller 14 som gäller.

14 är nog att föreda om du bara skall ha en kite bör funka hyffsat mellan 7-9 m/s och 17-18 kvm 5-8 men allt beror ju lite på skicklighet också-

Själv har jag svårt för att köra med någonting under 7-8 m/s medans dom som är lite duktigare kör hur bra som helst redan vid 6 m/s oavsätt vilket av dom stora märkena du väljer så kommer du att bli nöjd. Skall du handla beg. så köp inget äldre än 03.

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 21:54 som svar på: Cabarete life pictures

Äntligen lite goa bilder! smile.gif smile.gif

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 20:21 som svar på: Kite märken

Sorry Luuddee! blush.gif Du har helt rätt!

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 20:20 som svar på: Favorit i repris 5

Ja fy fan va gött så skall det se ut! smile.gif

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 19:58 som svar på: Kite märken

Men hallå! Det var ju bara en liten tråd idag!
    Jag pratar om dit konsekventa skitsnackande om mig i så gott som alla trådar under minst ett halvårs tid!

Inte det här lilla inlägget. Undermeningen i ditt svar är alldeles uppenbar du tycker att jag lurar alla här till att tro att jag är någon sorts världmästare på kite och påstår en massa saker som jag inte har belägg för.

Vilket enligt mig är rent kitsnack.

Det får du gärna tro och även utrycka här på Steffo en eller två gånger men sen blir det personligt alla vet ju redan vad du tycker om mig!

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 19:35 som svar på: Kite märken

Polisanmälan! Ha Ha ja du är för rolig! Jag raderar bara om du fortsätter med person angreppen annars kan du skriva vad du vill!

• patrikol

Medlem
    13 februari, 2005 vid 19:07 som svar på: Kite märken

Du har helt rätt! blush.gif Jag har så svårt att låta bli att svara på personangrepp. Jag måste jobba på det!

Sida 218 av 552
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA