Forumsvar skapade

Sida 367 av 552
  • patrikol

Medlem
    27 juli, 2004 vid 18:55 som svar på: April April Jag är en dumm sill!

Är det möjligt att kitea så för faen jag är på. innan det är förbjudet!

• patrikol

Medlem
    27 juli, 2004 vid 18:54 som svar på: Kitesurfing förbud i hela Varbergs kommun

Då är det bara outlaws som återstår skaffa västar och sluta tvätta oss sen hoppar vi över polisbåtar! Nån som är på? cool.gif

• patrikol

Medlem
    27 juli, 2004 vid 18:28 som svar på: Kitesurfing förbud i hela Varbergs kommun

Nej vi får hoppas att det är ännu en anonym pajas!

• patrikol

Medlem
    27 juli, 2004 vid 18:24 som svar på: Kitesurfing förbud i hela Varbergs kommun

Riktigt så enkelt är det nog inte rent juridiskt, bör ju i såfall överklagas tveksamt om man kan göra ett sådant förbud för en hel kommun. Men det är ju detta vi alla fruktat så hoppas att du har korrekta uppgifter detta är ju inget man slänger ut så där bara att du är anonym ger ju inte mer trovärdighet i heller kanske vill du bara röra om i grytan?

• patrikol

Medlem
    27 juli, 2004 vid 18:02 som svar på: t4 -96 med automatlåda?

Tack för tipset skall användas var så säker!

• patrikol

Medlem
    27 juli, 2004 vid 17:37 som svar på: Bästa säkerhetssystemet?

Nej då ingen fara det är inte dom som får rätt på grejorna som är det farliga utan dom som tror att det här fixar jag lätt krokarna är ju billiga på Claes Ohlsson tyvärr är det alldeles för många som tappar sina kites med Schackel som går sönder eller löser ut när dom inte skall enfara för andra vilket inte är acceptabelt. Väldigt mycket schacklande hit och dit men det hade det ju inte behövt vara om det nu funkade så perfekt.

• patrikol

Medlem
    27 juli, 2004 vid 17:33 som svar på: åldersnoja!

grin.gif

• patrikol

Medlem
    27 juli, 2004 vid 17:31 som svar på: Försvara sverige i West Coast Wave Classic

Ja skit mitt i festivalen får trösta mig med öl och vila ögonen på flickorna! frown.gif

• patrikol

Medlem
    27 juli, 2004 vid 17:29 som svar på: Imorgon blir det vind!!

Mee too! grin.gif

• patrikol

Medlem
    27 juli, 2004 vid 17:28 som svar på: Fan va bra det har varit i Leucate mfl !

Låter härligt nej inte mycket du missat!

• patrikol

Medlem
    27 juli, 2004 vid 16:42 som svar på: Imorgon blir det vind!!

Ja då Stellan susar fram i 5 m/s med sin 14 en vikt fråga helt enkelt!

• patrikol

Medlem
    27 juli, 2004 vid 12:06 som svar på: HAbooo

Bin there done that No thanks! Minst 6-7 m/s annars så får det vara. Spenderade första sommaren i vattnet tittandes på kiten och undrade varför vi inte kunde kitea alla tjejer och små killar (Läs Stellan) körde ju. Lösningen var enkel minst 6-7 m/s annars funkar det inte.

• patrikol

Medlem
    27 juli, 2004 vid 12:01 som svar på: Fan ska man behöva släpa sitt arsle till öland

Va faen Rambo är du Prospect nu! wink.gif

• patrikol

Medlem
    27 juli, 2004 vid 11:59 som svar på: Fan ska man behöva släpa sitt arsle till öland

Beror ju på hur man ser på det hur kul är det att köra 15-20 mil för att sedan upptäcka att fan det blev visst inget idag i heller.

• patrikol

Medlem
    27 juli, 2004 vid 11:55 som svar på: Fan ska man behöva släpa sitt arsle till öland

Ser gött ut bara inte mätaren sitter på ett liknande ställe som högbron på Öresundsförbindelsen för där blåser det sällan under 9 m/s trots att det är vindstilla i Habo eller på Lernacken eller Ribban!

Sida 367 av 552
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA