patrikol
Forumsvar skapade
-
Är det möjligt att kitea så för faen jag är på. innan det är förbjudet!
-
Då är det bara outlaws som återstår skaffa västar och sluta tvätta oss sen hoppar vi över polisbåtar! Nån som är på?
-
Nej vi får hoppas att det är ännu en anonym pajas!
-
Riktigt så enkelt är det nog inte rent juridiskt, bör ju i såfall överklagas tveksamt om man kan göra ett sådant förbud för en hel kommun. Men det är ju detta vi alla fruktat så hoppas att du har korrekta uppgifter detta är ju inget man slänger ut så där bara att du är anonym ger ju inte mer trovärdighet i heller kanske vill du bara röra om i grytan?
-
Tack för tipset skall användas var så säker!
-
Nej då ingen fara det är inte dom som får rätt på grejorna som är det farliga utan dom som tror att det här fixar jag lätt krokarna är ju billiga på Claes Ohlsson tyvärr är det alldeles för många som tappar sina kites med Schackel som går sönder eller löser ut när dom inte skall enfara för andra vilket inte är acceptabelt. Väldigt mycket schacklande hit och dit men det hade det ju inte behövt vara om det nu funkade så perfekt.
-
Ja skit mitt i festivalen får trösta mig med öl och vila ögonen på flickorna!
-
Låter härligt nej inte mycket du missat!
-
Ja då Stellan susar fram i 5 m/s med sin 14 en vikt fråga helt enkelt!
-
Bin there done that No thanks! Minst 6-7 m/s annars så får det vara. Spenderade första sommaren i vattnet tittandes på kiten och undrade varför vi inte kunde kitea alla tjejer och små killar (Läs Stellan) körde ju. Lösningen var enkel minst 6-7 m/s annars funkar det inte.
-
Va faen Rambo är du Prospect nu!
-
Beror ju på hur man ser på det hur kul är det att köra 15-20 mil för att sedan upptäcka att fan det blev visst inget idag i heller.
-
Ser gött ut bara inte mätaren sitter på ett liknande ställe som högbron på Öresundsförbindelsen för där blåser det sällan under 9 m/s trots att det är vindstilla i Habo eller på Lernacken eller Ribban!